[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDG

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:23

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:28

Zoiets hebben ze sowieso wel bij de London, en anders bij de six of claires wel. En ik zat toevallig nog op de site van Attitude Holland, hij is nog wel leverbaar met 2 rijen studs.

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:47

Ik heb ook nog even gezocht naar zo'n riem. Maar een tailleriem in dat soort kon ik niet vinden.
Op de site van de Zara zag ik nog wel iets met strass en daaronder nog een brede leuke.
Misschien heb je er wat aan.

Iemand trouwens geïnteresseerd in een nieuw Lipsy London jurkje? Kleur Olive, maat 10 (36).
De kaartjes zitten er nog aan.

Heeft verder iemand nog van die boothugs gezien die ik op de vorige pagina plaatste?

LisaDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:46

ja die riem met studs van zara is wel leuk,maar dan moet ik hem omgekeerd aan :D
Ik had nog nooit gehoord van boothugs,maar vind het wel super leuk :D maar heb geen idee waar ze anders te verkrijgen zijn dan op internet
http://www.boothugs.com/shop.html

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:19

Ja lastig om zo'n soort riem te vinden voor om de taille. Wel een super leuke outfit heb je en die riem zou het helemaal afmaken :).
Ja leuk he die boothugs. Het schijnt dat ze verkrijgbaar zijn bij de wat duurdere schoenenwinkels. Maar ik kan ze niet vinden .... Even verder speuren. Maar op die site staan leuke!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:10

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:26

dees20 schreef:
Ik heb ook nog even gezocht naar zo'n riem. Maar een tailleriem in dat soort kon ik niet vinden.
Op de site van de Zara zag ik nog wel iets met strass en daaronder nog een brede leuke.
Misschien heb je er wat aan.

Iemand trouwens geïnteresseerd in een nieuw Lipsy London jurkje? Kleur Olive, maat 10 (36).
De kaartjes zitten er nog aan.

Heeft verder iemand nog van die boothugs gezien die ik op de vorige pagina plaatste?

hoe ziet dat eruit :o

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:28

Weet iemand ook hoe de jurkjes van Lipsy Londen vallen?
Ik wil deze graag via ASOS bestellen maar ik vind het altijd moeilijk om een maat te kiezen. In Nederlandse maten zit ik gemiddeld op 38 met uitschieters naar S en L, afhankelijk van de pasvorm..

Het gaat om dit jurkje
Afbeelding

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:47

@ Marrianne, bedoel je hoe zien de boothugs eruit? Zie vorige pagina.

@ Chrissie, ik heb normaal altijd maat 36 van jurkjes of een S bij de h&m (Soms een xs als die wat groter uitvallen). En heb van Lipsy London maat 10 genomen. Zat in principe goed alleen mn borsten werden nogal platgedrukt. Vandaar dat ik hem ga verkopen. Superjammer want hij zat verder heel mooi.
Dus niet echt geschikt voor cup groter dan C. Als je verder nog wat wilt weten moet je maar even pben.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:02

@dees nee dat jurkje

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:07

@ Marrianne, oke haha. Ik heb nu alleen even deze foto;

Marktplaatsadvertentie:

http://link.marktplaats.nl/503212135

Kan evt nog wel een aanfoto maken. Hij is echt super leuk, en jammergenoeg niet groter meer te krijgen :(.
Kan op 2 manieren gedragen worden. Leuk voor de afwisseling.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:33

dees20 schreef:
@ Marrianne, bedoel je hoe zien de boothugs eruit? Zie vorige pagina.

@ Chrissie, ik heb normaal altijd maat 36 van jurkjes of een S bij de h&m (Soms een xs als die wat groter uitvallen). En heb van Lipsy London maat 10 genomen. Zat in principe goed alleen mn borsten werden nogal platgedrukt. Vandaar dat ik hem ga verkopen. Superjammer want hij zat verder heel mooi.
Dus niet echt geschikt voor cup groter dan C. Als je verder nog wat wilt weten moet je maar even pben.

Bedankt voor je info! Dan weet ik welke maat ik ga bestellen :)

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:49

Hallo allemaal!

Ik heb 21 december gala van school.
Het is niet echt een gala, meer een kruising tussen gala en schoolfeest, maar alle meisjes hebben wel een jurk aan.
Nu ben ik al hard opzoek naar de perfecte jurk voor mij, maar het wil nog niet echt vlotten.
Ik zoek een jurkje dat niet echt lang is, meer een cocktail jurkje..
liefst (donker?)paars of zwart.
Hoeft niet veel poespas omheen te zitten en het moet natuurlijk betaalbaar zijn en in Nederland te verkrijgen.
Voor mijn eerste jurkje kijk even in mijn profiel, de eerste foto.
EDIT: ben van plan om zonder bolero te gaan :o
EDIT: Wil geen 2e hands jurkje.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:52

Ik ben echt helemaal vreselijk verliefd geworden op dit jurkje <3
http://www.yesstyle.com/en/spicy-holic- ... 1025689199
Maarja, in die one size fits al ga ik natuurlijk nooit passen... Iemand een idee waar je iets vergelijksbaars kan kopen, of zou je zoiets ergens kunnen laten maken?

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:05

@ moelly, Heb even een beetje gezocht. Wat vind je van deze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook in het zwart.

Afbeelding

(Bovenstaande allemaal bij bonprix, vind ik altijd wel mooie prijsjes!)

En je moet echt deze site even bekijken:

http://www.coolcat.nl/shop/women/dresses.html?___sid=u

Staan leuke dingen op.

Kun je hier iets mee?

Groetjes!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:15

Vind die bovenste en de 2e wel mooi inderdaad, maar kan ze niet vinden op die site :n

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 15:03

Chris schreef:
Ik zoek zulk soort schoenen:

http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... s-schoenen

Jammere aan deze vind ik dat ze in de winkel een stuk lichter zijn en ik vind dat er iets te veel 'bont' aan zit. Ik wil niet teveel geld uitgeven..

Ik heb dit soort schoenen van de shoe outlet! Heb er 35 euro voor betaald. Ik vind ze mooier dan de Van Haren.

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 15:09

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:41

:wave:

Misschien kan iemand hier mij helpen.. Zou ik fantastisch vinden :D Ik ben een beetje een ramp met kleding en niet zo'n grote fan van shoppen. Nu is het zo dat ik over een paar weken een toelatingsgesprek heb op de universiteit van Cambridge.. := En hoewel ze adviseren dat je niet per se formeel hoeft te kleden wil ik logischerwijs toch graag netjes gekleed gaan :)) Wat met de huidige inhoud van mijn kledingkast licht problematisch lijkt te worden :')

Het liefst heb ik een net jurkje, geen al te felle/lichte kleur of drukke prints dus, en vooral niet te kort/sexy of met een diep decolleté haha :') Maar een nette broek met iets nets erop o.i.d. is ook prima. Ik ben niet bepaald de allerslankste, heb toch wel een redelijke voorgevel, heupen en bovenbenen dus veel strakke dingen zijn niet echt flatteus :+ En als het even kan (eisen he :P ) ook nog iets wat verder ook nog redelijk te dragen is, dat ik niet straks een nutteloos jurkje van €100,- ofzo in m'n kast heb hangen.. Zou een beetje zonde zijn :j Maar het belangrijkste is wel dat ik iets heb voor dat gesprek straks _O-

Heeft iemand misschien suggesties? Steden als Groningen/Assen zijn voor mij goed te doen, internet mag ook maar dan heb ik wel een goede ruilservice nodig :') (en snelle levertijd, aangezien ik over 2 weken iets moet hebben := )
Tips zouden ontzettend tof zijn, ik ben echt een dummie :D :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:40

Hoi allemaal! Hopelijk kan iemand mij hier helpen! :D Ik ben - ja, nu nog :') - op zoek naar een leuke bikini...
Ik kan me herinneren dat er een mega-groot topic op bokt was over het kopen van bikini's en waar je dat allemaal kon doen,
maar die kan ik écht niet meer vinden! :n Nu vroeg of mij af of jullie wat goede websites weten?

Wehkamp, otto, chilla en de hele zwik heb ik al gehad, maar dat is niet de website die ik bedoel...

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:44

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:49

Helemaal geweldig, dankjewel! +:)+

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:43

Ik zoek zo'n soort jurkje... http://www.dept.nl/ Als de site opent zie je het derde model over het scherm schuiven (die met die muts op) Ik kan em op de site niet vinden en had ook al wat geGoogeld... Maar geen resultaat...

Wie kan mij (ik ben een hopeloos geval met kleding) helpen?? Het hoeft niet persé van Dept te zijn maar iets vergelijkbaars (kort jurkje met lange mouwen zonder freubels) mag natuurlijk ook...

Alvast bedankt!!!

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:09