Jaja hier komt ie; Wie nog meer? eBay!!! Deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:25

Ik kan niet inloggen op ebay :( Als ik klik op inloggen en mn gebruikersnaam en ww ingevoerd heb en op log in klik krijg ik Pagina kan niet worden weergegeven :(
Meer mensen last van?

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 15:52

Fangio schreef:
__Nicky schreef:
Hoe doe je dat dan? Ik heb even gezocht maar kan het niet vinden...

Heb wel al m'n spulletjes voor m'n oorbellen gevonden! In totaal ben ik 13,80 kwijt :D

Ik dacht (het is namelijk al een poosje geleden dat ik Paypal heb aangemaakt) dat je dan eerst je bankrekening moet koppelen. Paypal maakt dan een paar keer een bedrag naar jou over van een paar cent, en die moet jij dan weer terug storten dacht ik. Dan is je bankrekening 'bevestigd' en dan kan je gewoon rechtstreeks kopen via paypal zonder eerst geld op paypal te moeten zetten.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe dat gaat met terugstorten, komt dat dan wel op je paypal of gaat dat ook rechtstreeks terug naar je bankrekening? Ach, dat zal ik over een paar dagen vanzelf merken =P

Ik wilde wat bestellen, maar dan kan ik kiezen voor met creditcard of eerst geld op je paypal rekening zetten.
Meerdere opties heb ik niet???

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 16:12

Ik doe gewoon pay with paypal (of iets in die richting) aanklikken en dan word ik naar de site van paypal zelf geleid waar ik mn betaling doe. Maar dan moet je je bankrekining dus wel al gekoppeld hebben, anders is die optie er inderdaad niet als je wat koopt.
Heb je je bankrekening wel al bevestigd? Dus die bedragen van een paar cent gestort gekregen en terug over gemaakt naar paypal?

Ik kan wel gewoon inloggen op ebay nu trouwens, misschien was het een tijdelijk iets vanochtend ofzo?

Never_Mind

Re: Jaja hier komt ie; Wie nog meer? eBay!!! Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 16:22

Ik kan ook inloggen :j
En afgelopen week is m'n boek uit de UK binnen gekomen en vandaag m'n telefoonhoesje uit Hong Kong :D
Alleen een beetje jammer dat er bij dat telefoonhoesje geen 'gaatje' zit voor het knopje om je telefoon te vergrendelen :=
Nu maar op zoek naar een laptop sleeve :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:13

Ik heb dat ene spel terug gestuurd naar de verkoper, hij had 'm dinsdag al binnen. Hij heeft het spel op dezelfde dag verstuurd en ik heb nog niks binnen, zucht :+ Ongeduldig :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:16

Oeps, ik bedoel woensdag :')

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:21

vandaag hier weer iets van 5 enveloppen met kralen en dingetjes :P

Maar 1 pakje was weer aangetekend verstuurd (die dingen zijn allemaal echt maar een paar dollar :+ ) en kwam net in het kwartier dat ik weg was. Mag ik dat morgen weer gaan ophalen, normaal is dat hier vlak bij maar deze postbode heeft denk ik de verkeerde gekozen want nu moet ik het ergens veel verder op gaan halen :(

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:25

Ik heb vanochtend een tas gekocht via ebay. Wist niet goed hoe ik moest betalen want had nog geen paypal account. Maar kon ook gewoon via bank overschrijven dus heb dat maar gedaan..
Verkoper mailt alleen in heel gebrekkig nederlands. erg irritant. Ze vroeg 'mag u uw contact nummer doorgeven? Graag naar u even bellen.

Dus heb mn nummer maar gegeven. Heb al betaald dus hoop dat alles goed is :p
Heb 2 feedbackscores van verkopers haha

Word nu ook al lichtelijk verslaafd aan ebay het is echt leuk :p

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:31

mOamm schreef:
Ik heb vanochtend een tas gekocht via ebay. Wist niet goed hoe ik moest betalen want had nog geen paypal account. Maar kon ook gewoon via bank overschrijven dus heb dat maar gedaan..
Verkoper mailt alleen in heel gebrekkig nederlands. erg irritant. Ze vroeg 'mag u uw contact nummer doorgeven? Graag naar u even bellen.

had je het via de nederlandse ebay gedaan dan?

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:57

SimoneDV schreef:
mOamm schreef:

had je het via de nederlandse ebay gedaan dan?

Ja gewoon nederlandse ebay en die vrouw woont ook gewoon in NL. Maar zal wel goedkomen hoop ik. Ze had bij mij een feedback gegeven. Iets met dat ik een goede koper was haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:04

Klinkt een beetje als oplichting :=

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:13

Zo vond ik het ook klinken, maar aan de andere kant, ik heb op bokt ook wel eens gehad dat de verkoper in kwestie echt heel vaag deed via pb, de zinsopbouw van een vijfjarige enzo, maar dat ik uiteindelijk wel gewoon m'n spullen netjes kreeg, dus het kan altijd =)

@ Simone, ik heb je ge'pbt ^^

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:20

Ik hoop niet dat het oplichting is :=
Ze plaatste bij mij; Bedankt voor een snelle, prettige transactie. Uitstekende koper. Prima.
verkoper heeft wel 99% positieve feedback en 125 berichten met feedback en feedbackscore van 94.
Maarja ik zie het wel.. Met Ebay zijn ze toch verplicht het te sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:22

Oohh als het 99% is dan is ze gewoon niet zo goed met Nederlands I guess :')

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:26

Ik hoop het haha :P

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:46

ik heb nu net een deken gekocht via ebay, maar begrijp niet goed hoe ik moet betalen. Moet geld overmaken naar duitsland, en volgens mij hoeft het niet via paypall. Heb een eban nummer gehad, maar kom er niet goed uit, is er iemand die mij kan helpen via pb?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:51

Sorry, geen verstand van.. Iemand anders vast wel..

eBay doet bij mij raar, nog meer last van? Of is het ineens veranderd? Kan nu de namen zien van mensen die bieden/feedback achterlaten bij 'n andere/etc, ipv sterretjes enzo. En het koop overzicht ziet er ook anders uit, naam van de verkoper staat er niet meer bij.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:51

Als je een Iban code hebt kun je gewoon het geld via internetbankieren over maken. Welke bank heb je?

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:07

nou volgens mij is het wel gelukt. Was even puzzelen, maar denk dat het geld overgeschreven is!

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 13:58

Werd net gebeld door die vent van die tas van Ebay. Ze hadden nog een zwarte en een donker bruine. Maar ik wilde de zwarte. Nu belde ie dus en zei dat de zwarte was beschadigt aan de onderkant dus of ik nu de donkerbruine wil.. Gastje praatte heel vaag nederlands echt met van die kromme zinnen. Maarja zei dat ik dan maar die bruine wil en als ik m toch niet mooi vond kon ik m terugsturen.
Ben benieuwd.. :=

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:00

ik vind het eerlijk gezegd maar een vaag verhaal hoor. Ik bestel altijd via ebay.com dat werkt volgensmij veel beter :)

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:22

Ik ook. Maargoed nu staat erbij dat ie verstuurd is dus ik ben benieuwd..

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:28

Pff nou mijn camera was niks van ebay :(, was heel gaaf ding alles mooi compleet.. maar hij deed het niet :P Gaat wel aan (dmv batterij, niet met aan-uit knop) maar zo gouw je op 'klik' drukt valt alles uit... Heb haar gemailt (ben naar foto-winkel geweest om te vragen waar het aan lag, misschien deed ik iets fout ;)), hun denken electronica fout, en dat is in nld niet te maken is namelijk geen nld model.
Kan ik haar 'vragen'/eisen :P hem terug te nemen (dat ik bv de verzendkosten alleen betaal?)
Er staat namelijk in advertentie dat alles het doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:37

Staat daar niks over op de pagina van wat je hebt gekocht?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 19:10

Hoe bedoel je?
Zij zegt dat hij het deed voor verzenden. Alles werkte perfect (staat op pagina ebay)