Meer mensen last van?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fangio schreef:__Nicky schreef:Hoe doe je dat dan? Ik heb even gezocht maar kan het niet vinden...
Heb wel al m'n spulletjes voor m'n oorbellen gevonden! In totaal ben ik 13,80 kwijt
Ik dacht (het is namelijk al een poosje geleden dat ik Paypal heb aangemaakt) dat je dan eerst je bankrekening moet koppelen. Paypal maakt dan een paar keer een bedrag naar jou over van een paar cent, en die moet jij dan weer terug storten dacht ik. Dan is je bankrekening 'bevestigd' en dan kan je gewoon rechtstreeks kopen via paypal zonder eerst geld op paypal te moeten zetten.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe dat gaat met terugstorten, komt dat dan wel op je paypal of gaat dat ook rechtstreeks terug naar je bankrekening? Ach, dat zal ik over een paar dagen vanzelf merken =P
mOamm schreef:Ik heb vanochtend een tas gekocht via ebay. Wist niet goed hoe ik moest betalen want had nog geen paypal account. Maar kon ook gewoon via bank overschrijven dus heb dat maar gedaan..
Verkoper mailt alleen in heel gebrekkig nederlands. erg irritant. Ze vroeg 'mag u uw contact nummer doorgeven? Graag naar u even bellen.
Dus heb mn nummer maar gegeven. Heb al betaald dus hoop dat alles goed is :p
Heb 2 feedbackscores van verkopers haha
Word nu ook al lichtelijk verslaafd aan ebay het is echt leuk :p
SimoneDV schreef:mOamm schreef:Ik heb vanochtend een tas gekocht via ebay. Wist niet goed hoe ik moest betalen want had nog geen paypal account. Maar kon ook gewoon via bank overschrijven dus heb dat maar gedaan..
Verkoper mailt alleen in heel gebrekkig nederlands. erg irritant. Ze vroeg 'mag u uw contact nummer doorgeven? Graag naar u even bellen.
Dus heb mn nummer maar gegeven. Heb al betaald dus hoop dat alles goed is :p
Heb 2 feedbackscores van verkopers haha
Word nu ook al lichtelijk verslaafd aan ebay het is echt leuk :p
had je het via de nederlandse ebay gedaan dan?