Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss_kell schreef:Voor de liefhebbers!
Primark Zaandam is een feit! Ze zijn druk bezig met de voorbereidingen en hopen de winkel te openen in December! Nog mensen die er willen werken? http://www.primarkjobs-zaandam.nl/
Waarschijnlijk verwachten jullie het niet maar het is een goed betaalde baanen er is nooit een dag hetzelfde whahahaha
emr schreef:Primark en H&M vind ik niet te vergelijke, primark heeft wel standaard dingen maar ook wat leukere spulletjes die je absoluut niet snel in de H&M zult zien hangen.
Emmaa_ schreef:emr schreef:Primark en H&M vind ik niet te vergelijke, primark heeft wel standaard dingen maar ook wat leukere spulletjes die je absoluut niet snel in de H&M zult zien hangen.
Dan kijk je niet goed bij H&M, de laatste tijd is H&M zich namelijk steeds meer gaan focussen op het "kopieëren" van catwalk ideeën (vaak een seizoen te laat of toch net iets anders) om het toegankelijk te maken voor de massa.
Emmaa_ schreef:Ik vind veel dingen van Primark niet zo super eigenlijk.. Ik ga er meestal naartoe voor ondergoed, wat shirtjes en soms een paar schoenen of een tas. Ik ben nou nog nooit echt voor 200 euro helemaal los gegaan daar. Mijn smaak ligt gewoon bij andere dingenDat betekend niet dat die 3 euro instapschoentjes en de tassen voor een tientje niet geweldig zijn hoor!
Fiffill schreef:Ik vind het zo hilarisch dat mensen 'bang' zijn dat Primark naar hun omgeving toekomt. Ja, want het is namelijk echt kleding die speciaal is en je kan het ook echt niet bijna precies hetzelfde bij H&M en dat soort winkels kopen.