Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 17:01

Neeeee vinden jullie die schoentjes echt leuk? Zie die dingen overal voorbij komen en vind ze zo lelijk, sorry :') Ik vind ze ook maar raar staan onder een panty :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 17:05

Ik vind ze ook niet súper, denk dat ze bij sommige mensen wel leuk staan maar bij mij wordt het echt truttig haha.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 17:45

Anthea schreef:
Neeeee vinden jullie die schoentjes echt leuk? Zie die dingen overal voorbij komen en vind ze zo lelijk, sorry :') Ik vind ze ook maar raar staan onder een panty :+

Jammer dat je een van de weinige bent volgens mij, verscheidende complimenten over gehad al :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:09

hoezo is dat jammer :P

Ik vind ze soms leuk, soms minder. Gewoon normaal. Voor 18 euro zou ik ze wel willen hebben als ze lekker zouden lopen :)) Maar daar blijft het ook wel een beetje bij denk ik :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:17

Het is ook helemaal mijn smaak niet, ieder zijn ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:47

Ik vind veel dingen van Primark niet zo super eigenlijk.. Ik ga er meestal naartoe voor ondergoed, wat shirtjes en soms een paar schoenen of een tas. Ik ben nou nog nooit echt voor 200 euro helemaal los gegaan daar. Mijn smaak ligt gewoon bij andere dingen :D Dat betekend niet dat die 3 euro instapschoentjes en de tassen voor een tientje niet geweldig zijn hoor!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 22:09

Daarbij vind ik dat Anthea het best wel grof brengt.

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 08:22

Voor de liefhebbers!

Primark Zaandam is een feit! Ze zijn druk bezig met de voorbereidingen en hopen de winkel te openen in December! Nog mensen die er willen werken? http://www.primarkjobs-zaandam.nl/
Waarschijnlijk verwachten jullie het niet maar het is een goed betaalde baan ;-) en er is nooit een dag hetzelfde whahahaha

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 08:51

Leuk een nieuwe, maar weer zo uit de richting voor ons noorderlingen ;(

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 10:37

Miss_kell schreef:
Voor de liefhebbers!

Primark Zaandam is een feit! Ze zijn druk bezig met de voorbereidingen en hopen de winkel te openen in December! Nog mensen die er willen werken? http://www.primarkjobs-zaandam.nl/
Waarschijnlijk verwachten jullie het niet maar het is een goed betaalde baan ;-) en er is nooit een dag hetzelfde whahahaha

Dit stond toch een paar pagina's terug al dat ze daar flink aan het verbouwen zijn, en nog ergens toch... Helaas is het idd nog steeds allemaal een end weg haha!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 10:39

Nog steeds een eind weg inderdaad :) Hoop dat die in Almere doorgaat, waar de geruchten over zijn.

Ik ga zo richting Hoofddorp 8-)

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:32

@Lindalinda: Klopt, maar toen was er nog niets zeker ;)

@Jinte: Dat durf ik niet te zeggen. Heb wel gehoord dat ze ermee bezig waren (al een hele tijd terug) maar nu gaat het alleen maar over Zaandam. Wie weet!!

Heb over het noorden helemaal nog niets gehoord.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:53

Feit blijft dat ze nu wel snel veel vestigingen openen, hopelijk ook 1 in Brabant binnenkort!? O:) haha

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:15

Primark is niet stom... 8)7 ze weten dat er geld in zit in Nederland. De filialen zijn alleen zo lastig te vinden...niets is groot genoeg :n
Primark bouwt zelf namelijk niet maar koopt panden op...

*edit: Eigenlijk valt dat best mee... 3 filialen in 3 jaar tijd... Duitsland gaat sneller haha

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:03

Ik hoop niet dat ze in drenthe komen, dan loopt straks iedereen hier in primark..
Maar almere ofzo mag wel :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:08

Ik vind het zo hilarisch dat mensen 'bang' zijn dat Primark naar hun omgeving toekomt. Ja, want het is namelijk echt kleding die speciaal is en je kan het ook echt niet bijna precies hetzelfde bij H&M en dat soort winkels kopen. :')

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:56

Primark en H&M vind ik niet te vergelijke, primark heeft wel standaard dingen maar ook wat leukere spulletjes die je absoluut niet snel in de H&M zult zien hangen.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:28

Yeay, er komt er volgend jaar ook eindelijk een (zelfs 2) in Berlijn!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 18:43

Nativa schreef:
Yeay, er komt er volgend jaar ook eindelijk een (zelfs 2) in Berlijn!

Hmm, misschien moet ik dan toch maar wat vaker langsgaan bij m'n familie in Duitsland :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 18:46

emr schreef:
Primark en H&M vind ik niet te vergelijke, primark heeft wel standaard dingen maar ook wat leukere spulletjes die je absoluut niet snel in de H&M zult zien hangen.

Dan kijk je niet goed bij H&M, de laatste tijd is H&M zich namelijk steeds meer gaan focussen op het "kopieëren" van catwalk ideeën (vaak een seizoen te laat of toch net iets anders) om het toegankelijk te maken voor de massa.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:59

Emmaa_ schreef:
emr schreef:

Dan kijk je niet goed bij H&M, de laatste tijd is H&M zich namelijk steeds meer gaan focussen op het "kopieëren" van catwalk ideeën (vaak een seizoen te laat of toch net iets anders) om het toegankelijk te maken voor de massa.

Klopt want ik kom er alleen voor lingerie en vestjes.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:22

Oh die schoenen zijn leuk! Ik wil ook weer eens Primarken <3

Gerlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 12:55

Emmaa_ schreef:
Ik vind veel dingen van Primark niet zo super eigenlijk.. Ik ga er meestal naartoe voor ondergoed, wat shirtjes en soms een paar schoenen of een tas. Ik ben nou nog nooit echt voor 200 euro helemaal los gegaan daar. Mijn smaak ligt gewoon bij andere dingen :D Dat betekend niet dat die 3 euro instapschoentjes en de tassen voor een tientje niet geweldig zijn hoor!

Mee eens, ik ga eigenlijk altijd voor de sieraden, schoenen, tassen en andere hebbe dingetjes, de kleren vind ik echt geen goede kwaliteit hebben, en geeneens zo heel erg leuk! maarje wat wil je voor die prijs!
De rest vind ik echt super! Ik heb meestal een hoge rekening door alle sieraden :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:00

Fiffill schreef:
Ik vind het zo hilarisch dat mensen 'bang' zijn dat Primark naar hun omgeving toekomt. Ja, want het is namelijk echt kleding die speciaal is en je kan het ook echt niet bijna precies hetzelfde bij H&M en dat soort winkels kopen. :')

:D :D

Dat zou me echt geen ruk uit maken :D
Maar ik vind het wel leuk dat mijn zoontje nog een beetje 'anders' is dan de rest. Op het kinderdagverblijf hebben ze allemaal dezelfde kleren joh :D :D Vorige week kocht ik een vest bij de C&A voor hem en een ander jochie liep er ook al in.
Dan vind ik het leuker dat ik een vest bij hem aan heb van de Primark zonder dat een ander kind er ook in loopt.
Mijn kind is uniek hoor, kleding maakt niet uit, maar toch vind ik het jammer als ik zie dat andere kinderen hetzelfde dragen.
Sja, dan moet mama toch maar zelf aan het naaien gaan :D

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 18:12

ik ga zaterdag weer :D in duitsland :)
Wat kosten trouwens de uggs in maat 36? (weet niet of het onder kindermaat valt?) wil het miss mee nemen voor een vriendin van me.