Horsii_mine schreef:Oeh ik weet er ook nog een!
Ik zat (enigsinds aangeschoten) in de trein naar Arnhem toe. Er stapte een jongen in en die ging per ongeluk op iemands voet staan die echt ineens verdwaald midden in het pad stond. De jongen die op zijn voet ging staan zij direct: Sorry! Gaat het? Springt meneer platvoet op (duidelijk stijf van de drugs); JA IK VERMOORD JE! STOMME
(*&#@)($&*(&^!#@09 En die arme jongen schoot direct vol van angst naar de andere kant van de trein natuurlijk.. Kwam ik er met mn stomme kop doorheen: JA GVD! En NU moet je eens normaal doen.. Nouuu! Toen was ik natuurlijk het volgende slachtoffer
Ik zou verkracht worden en in een of andere goot gedumpt worden schreeuwde hij een paar keer naar me terwijl hij een beetje bewegingen maakte alsof hij me ging slaan.. Daarna ging hij weer op zijn bankje zitten mij de hele tijd boos aan kijken.. Ik had toen echt moeite om mijn lach in te houden omdat ik het gewoon zo triest vond dat hij zo deed (maar goed dat ik niet 100% helder was anders had ik het echt doodeng gevonden!). Uiteindelijk heeft die jongen waar ik voor opgekomen was me naar huis gelopen, was toch eigenlijk wel heel hard geschrokken achteraf. Vond dat zo raar van meneer platvoet.. Hij was er gewoon echt naar op zoek.. Wat drugs al wel niet doen zeg! (en alcohol ook, anders vraag ik me af of ik het lef had gehad er iets van te zeggen
Ik was niet dronken ofzo, maar had 2/3 biertjes op)
kwam dat type platvoet neit heel toevallig uit wolfheze?