Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 07:31

Horsii_mine schreef:
Oeh ik weet er ook nog een! :D

Ik zat (enigsinds aangeschoten :o) in de trein naar Arnhem toe. Er stapte een jongen in en die ging per ongeluk op iemands voet staan die echt ineens verdwaald midden in het pad stond. De jongen die op zijn voet ging staan zij direct: Sorry! Gaat het? Springt meneer platvoet op (duidelijk stijf van de drugs); JA IK VERMOORD JE! STOMME #)(*&#@)($&*(&^!#@09 En die arme jongen schoot direct vol van angst naar de andere kant van de trein natuurlijk.. Kwam ik er met mn stomme kop doorheen: JA GVD! En NU moet je eens normaal doen.. Nouuu! Toen was ik natuurlijk het volgende slachtoffer := Ik zou verkracht worden en in een of andere goot gedumpt worden schreeuwde hij een paar keer naar me terwijl hij een beetje bewegingen maakte alsof hij me ging slaan.. Daarna ging hij weer op zijn bankje zitten mij de hele tijd boos aan kijken.. Ik had toen echt moeite om mijn lach in te houden omdat ik het gewoon zo triest vond dat hij zo deed (maar goed dat ik niet 100% helder was anders had ik het echt doodeng gevonden!). Uiteindelijk heeft die jongen waar ik voor opgekomen was me naar huis gelopen, was toch eigenlijk wel heel hard geschrokken achteraf. Vond dat zo raar van meneer platvoet.. Hij was er gewoon echt naar op zoek.. Wat drugs al wel niet doen zeg! (en alcohol ook, anders vraag ik me af of ik het lef had gehad er iets van te zeggen := Ik was niet dronken ofzo, maar had 2/3 biertjes op)

kwam dat type platvoet neit heel toevallig uit wolfheze? :')

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 14:38

Blue_Eyes schreef:
Veertje96 schreef:
@liedje89, De oplossing: met een oud barrel gaan rijden, en af en toe eventjes op die rem drukken. O:)

Levensmoe of zin in een flinke boete soms? >;)

nou nou, wat een reactie :roll:

je hoeft niet eens in een oud barrel te rijden, het idee is reuze handig en ik doe het zelf soms wel
wat je doet is met je linkervoet even je rempendaal aantikken zodat je remlicht gaat branden maar je nog niet remt
diegene achter je die half in je kofferbak hangt denkt dat je remt en remt ook terwijl je gewoon door rijdt
zo creeer je ruimte, wel zo veilig en meestal snappen ze de hint dan ook wel

mijn man was een vrachtwagen ooit zo beu( en dan moet je toch echt gruwlijk irritant zijn) dat hij steeds langzamer is gaan rijden totdat ze bijna stil stonden
inhalen was daar niet mogelijk dus de vrachtwagen kon niks anders doen dan ook remmen
vervolgens trok mijn man vlot op en had de vrachtwagen het nakijken
ik hoop dat die chauffeur de hint ook begrepen heeft

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 14:47

spatter schreef:

je hoeft niet eens in een oud barrel te rijden, het idee is reuze handig en ik doe het zelf soms wel
wat je doet is met je linkervoet even je rempendaal aantikken zodat je remlicht gaat branden maar je nog niet remt
diegene achter je die half in je kofferbak hangt denkt dat je remt en remt ook terwijl je gewoon door rijdt

Tja, en als zo'n iemand uit paniek vol/hard remt heeft degene daarachter een groot probleem, zo heb een grote kans op een kettingbotsing.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 14:52

waarom zou een kontklever ineens in paniek vol op de rem trappen?
als het een nadenkend mens was hing hij al niet aan mijn bumper vast en mocht ik echt moeten remmen om een voorligger heeft hij ook een probleem of ik erbij

bumperklevers, want daar gaat de reactie om, zijn zowiezo gevaarlijke lui op de weg die je beter aan het verstand kunt brengen dat ze dat niet moeten doen als ze maar aan je vast laten kleven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 16:41

Vjestagirl schreef:
Das wat anders. Maar als jij thuis zit en denkt 'hmmmm hoelaat zal k eens weggaan vandaag'...

Zo'n dag heb ik nou nooit.... :')

wat ik ook erg asociaal vind is uitkering trekken, geen reet uitvoeren, wel een dure auto ( hoe kom je daar dan aan...?) en een beetje anderen lastig vallen met je groep irritante vrienden.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 17:56

spatter schreef:

mijn man was een vrachtwagen ooit zo beu( en dan moet je toch echt gruwlijk irritant zijn) dat hij steeds langzamer is gaan rijden totdat ze bijna stil stonden
inhalen was daar niet mogelijk dus de vrachtwagen kon niks anders doen dan ook remmen

mijn vader is vrachtwagen chauffeur geweest, reed naar landen als Roemenie, Siberie noem maar op. Hij had dan meestel 2 vol geladen bakken achter hem en dat weegt natuurlijk een paar ton, en dat vergroot je remweg behoorlijk. Zo dacht dus een auto-mobilist dat het wel leuk was een vrachtwagen te pesten.. of manieren te leren ik weet het niet, en we kunnen het nu niet navragen. In ieder geval, hij ging vlak voor mijn pa zijn bak rijden en remde dan zodat mijn vader dat ook moest.... dit op een snelweg he.. en dit steeds weer.. en steeds dichterbij... todat hij met auto en al onder mijn vaders vrachtwagen verdween :(:) Zijn halve auto was zo plat als een dubbeltje, gelukkig heeft ie het wel overleeft.

Uitkijken dus met vrachtwagentjes, je weet nooit waneer het over is.

little_birdy

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 18:00

inderdaad ja sommige mensen zijn echt stom bezig,
heeft je vader er geen trauma aan overgehouden? :oo

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 18:06

benfan zulke geintjes uithalen op een snelweg is natuurlijk ontzettend dom en levendsgevaarlijk voor iedereen
ik had het over een ringweg in de bebouwde kom waar je dus niet harder mag als 50 en de vrachtwagen probeerde mijn man op te duwen naar een hogere snelheid

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:13

spatter schreef:

Kun je wel iets zeggen over mijn reactie, maar de reactie van jouw man hier was toch ook niet echt verstandig. :=

Je zult ze de kost moeten geven die hierdoor een flink ongeluk hebben veroorzaakt, door dat 'oh, eventjes op de rem staan als je een bumperklever hebt'. Waarom denk je dat de politie er zo streng op is? Niet omdat ze liever jou pakken dan die bumperklever, hoor...
Als je nou heel graag iets wilt doen, zet dan even je alarmlichten aan. Die hint snappen ze meestal ook wel.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:34

Mensen die midden voor de deuropening van de trein gaan staan, terwijl er eerst nog dertig mensen uit moeten komen.. Vooral diehard blijven staan met een vuile kop en vervolgens als eerste de trein in sprinten. :roll:

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 02:11

Een paar jaar geleden zat ik rustig op de bus, stapt er een man in (met een eighties joggingpak aan, in de 50 schat ik, zag er heel normaal uit). Zo gauw hij betaald had keek die naar mij, kwam met een rotvaart op me toegelopen en riep ondertussen "Sta es recht ik ben gehandicapt".

Was er behoorlijk van geschrokken en denk niet dat ik ooit in mijn leven zo snel ben rechtgestaan :Y) Maar vond het toch behoorlijk onbeschoft, wat is er zo moeilijk aan 'pardon juffrouw, ik ben gehandicapt, zou ik mogen gaan zitten ajb'? 't was ook helemaal niet aan hem te zien ofzo...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 12:00

wendietjuhhh schreef:
Of cassieres die tegen elkaar praten terwijl ik ertussen sta boodschappen inpakken. Dat vind ik pas ASOCIAAL!

Of mensen die honden uitlaten en hun hond tegen mijn heggetje laat pissen!

Of mensen die op het laatste moment in willen voegen nadat ze iedereen in hebben gehaald.

En ga zo maar door! Veel asociale mensen op de wereld!

Dat heet dus correct ritsen.
Ik vind het ook niet leuk als dat bij mij gebeurt, maar dat moet ik maar in de snelle rij gaan staan.
Het is bewezen dat correct ritsen véél sneller gaat dan iedereen zo snel mogelijk invoegen en dan allemaal op 1 rijvak en de rest leeg.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:37

Klopt. Op veel plaatsen staan ook politiemannen om auto's door te sturen naar het einde van de invoegstrook. Ik heb wel met lessen geleerd de hele invoegstrook te gebruiken, ook met file is dit verplicht.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:17

@Ponylies, ik heb nooit het idee gehad dat hij er een trauma er van over had gehouden. Hij maakte behoorlijk wat mee op zijn reizen, soms grappig soms erg traumatisch. Hij is nadat hij bij de politie is gestopt (hij was regisseur bij de politie in Bussem) heeft hij dus enkele jaren dit werk gedaan.

s4nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:21

mensen die een uitkering hebben en dan ondertussen twee paarden, drie honden en nog wat katten hebben. soms vraag ik me echt af waar ik het fout doe.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 21:12

s4nn3 schreef:
mensen die een uitkering hebben en dan ondertussen twee paarden, drie honden en nog wat katten hebben. soms vraag ik me echt af waar ik het fout doe.

Ligt er weer aan wat voor een uitkering en waarvoor
Kan je niet altijd over oordelen ;)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 21:18

s4nn3 schreef:

dat is een beetje makkelijk, je weet de feiten niet dus kan je ook niet zeggen dat ze dan wel iets asociaals zullen doen

_Sundance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 02:17

Ik heb ook nog wel genoeg verhalen, maar deze was ook erg aso.

Ik was aan het buitenrijden met een vriendin,
Op de terugweg het laatste weggetje naar stal(1 weg dus inhalen of passeren is moeilijk)
Wij waren gezellig aan het kletsten toen ineens een melkvrachtwagen van campina met volle vaart achter ons kwam rijden.
Hierdoor verschoot het paard van mijn vriendin waarop wij gebaarde of hij langzamer kon rijden.
Meneer de chauffeur dacht leuk gas bij te geven. Toen ben ik heel aso midden op de weg blijven rijden,rustig stappen(lieve knol heb ik ook:$) tot ik weer bij mijn vriendin kwam omdat haar paard er uit naaide.

Later heeft zij campina gebelt en wat bleek, deze man had zelf heel lang in de paarden gezetten en zei dat hij niks fout ded.
Gewoon schandalig:p

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 04:39

Of het het meest aso is weet ik niet maar wel verdomd vervelend :( .
Ging met mijn bezoekvrijwilligjongetje een dagje treinen...help hem uit rolstoel in de trein terwijl conducteur stukje verder staat nadat hij de opstap heeft gemaakt wil ik de rolstoel pakken maar meneer blaast al op fluitje (*paniek*).
Was gelukkig een vriendelijke manier die er uit ging hangen al schreeuwend banketstaaf DIE KAR MOT NOG MEE! :')
is uiteindelijk helemaal goed gekomen en ventje heeft genoten van zijn tripje

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:55

Optiwolk schreef:
wendietjuhhh schreef:
Of cassieres die tegen elkaar praten terwijl ik ertussen sta boodschappen inpakken. Dat vind ik pas ASOCIAAL!

Of mensen die honden uitlaten en hun hond tegen mijn heggetje laat pissen!

Of mensen die op het laatste moment in willen voegen nadat ze iedereen in hebben gehaald.

En ga zo maar door! Veel asociale mensen op de wereld!

Dat heet dus correct ritsen.
Ik vind het ook niet leuk als dat bij mij gebeurt, maar dat moet ik maar in de snelle rij gaan staan.
Het is bewezen dat correct ritsen véél sneller gaat dan iedereen zo snel mogelijk invoegen en dan allemaal op 1 rijvak en de rest leeg.

Dat is niet waar. Je hoort mensen vanaf het bord ritsen toch niet meer in te halen maar de snelheid gelijk te trekken en dan aan het eind van de strook ritsen. Als de rechterbaan 80 rijd en iemand crosst met 120 naar het eind van de strook om er dan tussen duwen is dat niet correct ritsen. Je hoort voor het eind van de strook even hard te rijden en aan te geven waar je er tussen gaat. Zodat ze in de rechterstrook ruimte voor je kunnen maken. Mensen die tot het eind harder rijden dan de mensen in de rechterbaan en dan pas in voegen zorgen voor net zoveel vertraging als mensen die eerder in voegen.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:02

Er staat bijna aan het einde een bord met een pijl en vanaf hier ritsen erop. de meeste mensen voegen veeeeeel te vroeg in. zo heeft de hele strook geen nut. je moet door rijden tot het einde en dan pas ritsen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:18

volgens de reclame was het: Vanaf het bord ritsen over X meter passen de bestuurders op de linkerbaan hun snelheid aan op de rechterbaan en maken de mensen op de rechterbaan ruimte en dan gaan ze inderdaad pas bij het bord ritsen. Mensen die dus op de linkerbaan blijven inhalen ritsen niet correct! De meeste mensen die door rijden naar het eind passen hun snelheid niet aan ik denk dat wendietjeh die bedoeld (immers die halen iedereen nog even gauw in). Die zijn namelijk net zo vervelend omdat mensen op de rechterbaan ze vaak niet meer verwachten en dan voor ze op de rem moeten.

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:46

Ik heb vorige week ook weer wat mee gemaakt... Ik was op buitenrit met paardlief. Reed op een brede weg, netjes aan de rechterkant, tegen de berm aan. (niet in de berm, er lagen overal stenen en kuilen). Achter me kwamen 2 wielrenners. Ze konden mij met gemak paseren, zelfs als ze nog met 2 meer waren. Een van de twee beste mannen begon al van een flinke afstand tegen me te schreeuwen: 'hee tr*t! ga je nog aan de kant'. Ik gaf netjes antwoord: 'meneer de weg is breed genoeg, u kunt mij makkelijk paseren'.
Krijg ik vervolgens nog wat scheldwoorden naar mijn hoofd, die ene meneer komt keihard, rakelings langs mijn paard heen gescheurd en spuugt nog een keer in zijn richting, ik krijg nog een keer een hele scheldpartij over me heen....
Serieus ik was gewoon TE verbaasd om te reageren... Sommige mensen :n.
Laatst bijgewerkt door xJustMe6 op 26-04-11 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:48

liedje89 schreef:
volgens de reclame was het: Vanaf het bord ritsen over X meter passen de bestuurders op de linkerbaan hun snelheid aan op de rechterbaan en maken de mensen op de rechterbaan ruimte en dan gaan ze inderdaad pas bij het bord ritsen. Mensen die dus op de linkerbaan blijven inhalen ritsen niet correct! De meeste mensen die door rijden naar het eind passen hun snelheid niet aan ik denk dat wendietjeh die bedoeld (immers die halen iedereen nog even gauw in). Die zijn namelijk net zo vervelend omdat mensen op de rechterbaan ze vaak niet meer verwachten en dan voor ze op de rem moeten.

Je moet doorrijden tot het kruis. Ook als een weg afzetting is moet je niet meteen van baan veranderen maar doorrijden tot er een kruis op het mnatrix bord staat. Helaas is dat voor sommigen erg lastig te begrijpen en raken veel mensen in paniek als een aanwijzing op een bord langs de weg staat.

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:27

tessa_brian schreef:
Ik heb vorige week ook weer wat mee gemaakt... Ik was op buitenrit met paardlief. Reed op een brede weg, netjes aan de rechterkant, tegen de berm aan. (niet in de berm, er lagen overal stenen en kuilen). Achter me kwamen 2 wielrenners. Ze konden mij met gemak paseren, zelfs als ze nog met 2 meer waren. Een van de twee beste mannen begon al van een flinke afstand tegen me te schreeuwen: 'hee tr*t! ga je nog aan de kant'. Ik gaf netjes antwoord: 'meneer de weg is breed genoeg, u kunt mij makkelijk paseren'.
Krijg ik vervolgens nog wat scheldwoorden naar mijn hoofd, die ene meneer komt keihard, rakelings langs mijn paard heen gescheurd en spuugt nog een keer in zijn richting, ik krijg nog een keer een hele scheldpartij over me heen....
Serieus ik was gewoon TE verbaasd om te reageren... Sommige mensen :n.

Echt serieus he, op zo'n moment ben ik in staat om dat paard aan te draven (als die fietser nog heel diochtbij is) en dan ff een grote mond terugdoen.. mensen zijn vaak bang van paarden. Wellicht was hij ook bang maar wilde dat niet laten merken en verborg dat achter een grote smoel. Wat dus niet de juiste manier is. Maar wie de bal kaatst kan m ook terugverwachten vind ik dan.