Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Fenrir

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:17

Oh ja hoor. :+ Als jij dat wilt.

Dat is 't 'm vooral, komt niet helemaal lekker over. Ik zou willen dat iedereen zichzelf mooi kon vinden, of iig tevreden kon zijn met zichzelf, ik ben vroeger een tijdlang heel erg onzeker geweest en dat is echt niet fijn. :n

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:17

Haha, Fiffill, ik was ook te klein ;) , maar ik heb wat videoclipjes gedaan enzo en wat glamourfotografie, pffff, ik lach me suf als in naar mijn barbiekoppie van toen kijk. :D
Ik was en ben niet lelijk, maar ik ga inderdaad ook niet beweren dat ik de mooiste ben van wat-dan-ook. Ik ben gewoon tevreden, ik mag niet klagen en dat doe ik ook niet (ok, soms op z'n tijd met vriendinnen, je kent het wel, haha). ;)

Ik zeg altijd tegen mijn dochter dat zij het ALLERmooiste is van ons tweetjes, maar dat vind zij weer van niet (ze is bijna 6), ze kijkt enorm tegen me op (nog). :D
Zal over 10 jaar vast anders zijn, ik 50, zij bijna 16, whahahaaaa....... :o

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:20

Het is ook helemaal niet erg, om te zeggen dat je tevreden bent met jezelf, niet zou willen ruilen, jezelf mooi vind. Maar het gaat er meer om, die manier waarop. En als je het zegt, en je vergelijkt jezelf met een ander persoon (waarvan jij vind dat jij jezelf mooier vind), tsja, dan vind ik het weer not done.
Laatst bijgewerkt door Sence op 09-03-11 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:21

Haha, heb je geen foto's meer daarvan? Je maakt me nieuwsgierig. :D

Ik ben gewoon vrij klein, ach ook m'n lengte kan me niks meer schelen, vriendlief is ook klein. :Y)
Wat lief van je dochtertje :j ik vind mijn moeder ook nog steeds heel mooi hoor, zij is een stukje jonger (en denken ze vaak dat ze mijn zus is :+ ) maar denk niet dat mijn mening gaat veranderen als ze 50 is :Y)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:25

Ik had vroeger (toen ik nog 18 kilo minder woog :+ ) altijd de fantasieën om model te worden :') Maar no way dat ik durfde te zeggen dat ik de knapste van de klas was :n

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:44

Ik heb heel sterk het idee dat je bang bent om een 'lelijk' kind te krijgen Shanna.
Ik was een jaartje ouder dan jou toen ik voor het eerst zwanger was en heel erg aan het hopen voor mijn kindje dat het gezond zou zijn. Nu heb ik 3 prachtige tieners die alle 3 hun charmes hebben maar die bovenal gelukkig nog steeds kunnen genieten van een gezond lichaam. (wat ik niet had in de pubertijd) En met heel mijn hart hoop ik dat ze gezond oud mogen worden.
Iedereen wil er goed uit zien, de één vindt dat wat belangrijker dan de ander en dat kan en mag maar denk goed na wat je je kind mee wilt geven bij de opvoeding, diepgang is onmisbaar voor een mooi karakter en schoonheid van buiten vergaat......soms helaas sneller dan je gehoopt had.

Heel veel succes verder met je zwangerschap en ik wens je veel wijsheid toe.

@Jaime__ Jammer dat je band met je zusje zo slecht is, ik keek altijd, zonder jaloezie, tegen mij zus op, misschien doet jouw zusje dat ook op niet zo'n handige of zelfs rottige manier, misschien heb jij wel een mooier karakter dan je zusje daar kan en ga ik verder niet over oordelen. Hoop dat het goed komt tussen jullie.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:48

joyce2 schreef:
oohw, over TS begin ik maar even niet.... De manier waarop ze over zichzelf en anderen praat, daar kan ik aardig aangebrand over worden, hahaha

Ik lees het nu ook. Jeetje zeg.
Mensen met zo'n additude vind ik helemaal niet mooi.

+ Dat het bij mij op de scholen stikte van de bloedmooie meisjes en ik TS toch niet heel uitzonderlijk mooi vindt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:59

lifaya schreef:
Ik had vroeger (toen ik nog 18 kilo minder woog :+ ) altijd de fantasieën om model te worden :') Maar no way dat ik durfde te zeggen dat ik de knapste van de klas was :n

Ik playboymodel :+

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:34

Ik vind ook de ´mooiheid´ met uitstraling te maken heeft. Vriendin van mij is bv. wat voller van postuur, (ik wil niet zeggen dat ik dat niet mooi vind) maar zij straalt zoveel positiefitijd uit, wat veel vollere mensen niet doen aangezien ze wat onzeker zijn. En dat maakt haar zo mooi.

En ook ik sta af en toe ook wel eens model, maar dat wil echt niet zeggen dat ik mezelf de mooiste vind van heel de omgeving, zeker niet. Ik mag er wezen, maar heb genoeg minpunten, kan ik wel om gaan treuren, maar kan ze toch niet veranderen :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:35

Ik sta ook wel eens model :oo voor mezelf :') maak wel eens zelfportretten lol := ik ben uiteindelijk het meest geduldige model voor mezelf :')

Ik vind juist dat vollere mensen vaak veel positiviteit uitstralen (niet allemaal, maar doel een beetje op de Queen Latifa mensen typjes) en die vind ik ook supersexy hoor :D ondanks de extra kilo's :j

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:39

Het verschilt heel erg vind ik, de wat vollere mensen die ik ken, niet allemaal hoor, zijn toch wat onzeker waardoor ze toch die negativiteit uitstralen, en dat vind ik zonde. Had mezelf ook veel liever wat voller gezien, want ook ik vind dat sommige daardoor echt een super sexy en mooi lichaam hebben. :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:44

lifaya schreef:
Ik sta ook wel eens model :oo voor mezelf :') maak wel eens zelfportretten lol := ik ben uiteindelijk het meest geduldige model voor mezelf :')

Ik vind juist dat vollere mensen vaak veel positiviteit uitstralen (niet allemaal, maar doel een beetje op de Queen Latifa mensen typjes) en die vind ik ook supersexy hoor :D ondanks de extra kilo's :j

Wel leuk om te lezen, vaak vinden mensen de vollere mensen al minder mooi juist door de kilo's

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:46

Sommige mensen vind ik juist mooier als ze wat voller zijn dan als ze dun zouden zijn. Dat past gewoon niet bij iedereen. :n

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:47

Precies wat Bente zegt :j Ik kan me bv mijn zusje ook niet slanker voorstellen, dat zou haar niet staan.
Een vriendin van me was altijd heel erg slank, maar nu ze een kind heeft gekregen is ze wat voller geworden en daardoor is ze echt veel mooier geworden, niet meer zo scherp en hoekig :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:51

Ja, ach, dan hebben we het weer over meningen, Uiteindelijk is het ook belangrijk dat jij jezelf goed vind. Ik hoor van genoeg mensen dat ze mijn figuur echt prima vinden zo, en dat waardeer ik ook. Toch mag er van mij nog wel een kilo of 10 vanaf. Dan pas vind IK het mooi.
En dat is toch wel belangrijk. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:53

Volgens mij gaat het hele topic over meningen (behalve voor de TS dan, die is meer van de "feiten" :+ )

Belangrijkste is idd dat je jezelf fijn voelt in je lijf, dat vind ik ook. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:59

TS, ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan Fiff zou ik zeggen. Een lekker ding dat haar mening goed onderbouwt, ik zeg: DOEN. +:)+ :D

Even ontopic dan maar weer.. :+
Ik heb eens rondgekeken en mijn mening gevormd over wat mensen en daar vind ik de oudste het knapst.
Ook m'n pa zei 'Jaaaa maar ik ben veel knapper dan de rest.' :')
Dusse.. wie wil een wetenschappelijk onderzoek gaan doen? :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:03

lifaya schreef:

ik heb overgewicht én ik ben maar 1.49, met schoenen red ik net de anderhalve meter maar mijn gezicht spreekt boekdelen want ik ben gewoon écht blij met mezelf (behalve in de supermarkt wanneer iemand anders weer eens wat voor me moet pakken :') )

Ik ken genoeg slanke dames die er alles aan doen om 4 kilo kwijt te raken en niets mooi vinden aan zichzelf, je ziet ook vaak dat ze ontevreden zijn met zichzelf.

Red_Savage schreef:
Ja, ach, dan hebben we het weer over meningen, Uiteindelijk is het ook belangrijk dat jij jezelf goed vind. Ik hoor van genoeg mensen dat ze mijn figuur echt prima vinden zo, en dat waardeer ik ook. Toch mag er van mij nog wel een kilo of 10 vanaf. Dan pas vind IK het mooi.
En dat is toch wel belangrijk. :)

bij mij is t andersom, er is tegen mij weleens gezegd dat er 20 kilo af mag maar IK vind mezelf zo weer mooi :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:05

Ik zit ook met overtollige kilo's, ben ook maar 1,58m hoog, maar ik wil ze gewoon kwijt voor m'n gezondheid.
Wat me dan wel opvalt is dat er 3x per week samen met mij dames zwoegen die een figuur hebben waar ik jaloers op ben. En die trainen dan ook om af te vallen.
Zo kun je altijd bezig blijven lijkt mij. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:06

Roosch :o _O-

Ben jij echt zo klein DQ, dat wist ik niet eens. En ik krijg altijd al de horen dat ik "zo klein" ben (1.63). Nu heb ik ook veel lange vrienden, dat zal schelen...

Met gewicht zit ik niet, mag van de dokter ook niets aankomen en niets afvallen :+ zit precies goed en zo voel ik me ook. Maar vroeger dacht ik echt dat ik olifantspoten had. :')
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 09-03-11 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:07

Maar zo heeft iedereen natuurlijk andere doelen. Ik ben ook heel slank, toch zou ik wel wat strakker willen zijn. Dus daar sta ik voor in de sportschool.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:07

Ja, ik ben echt miniscuul, ik word ook meestal friemel of miniatuurtje genoemd, maar niets is minder waar want met mijn mond lijk ik 1.80 :')

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:09

grappig hoe bokkers zelfzekerheid aanprijzen, maar zeggen dat je jezelf het knapste meisje in de klas vindt, dát is dan weer een crime :+
Ik vind het juist prima als ts zo tevreden is met zichzelf. Ookal siert bescheidenheid imo ook zeker een mens.
Vergelijken, dat doet íedereen. Daar ben ik vrij zeker van. Alleen mag het blijkbaar niet vermeld worden, en is het ergens taboe. Wat is er zo verkeerd met iemand mooier of lelijker vinden? Het leuke eraan is juist dat zeker niet iedereen dat vindt, en het daarom niet per sé als kwetsend hoeft opgevat te worden.
Die subjectiviteit is juist zo'n leuk aspect.
Ik vind mezelf persoonlijk net wat meer hebben dan mijn oudere zus. Maar er zijn genoeg mensen die dat niet vinden. Ik weet zelf ook dat Megan Fox zo'n 1000X mooier is. Maar moet ik me daardoor gekwetst voelen? Daar kan ik mijn tijd toch niet insteken...
Ik zie in dit topic vooral veel mensen van hetzelfde kaliber. TS verwoordt het soms hard, maar ik zie net zoveel reacties om TS de grond in te boren als een soort wraak actie. Of om zichzelf beter te voelen? Geen idee, maar het verbaast mij hoe hard er door beide 'kanten' gereageerd wordt. Maar zeggen dat je jezelf mooier vindt dan die of die persoon....dat kan dan weer niet.waar is de logica

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:09

Haha dat ken ik, dat compenseert bij mij ook wel goed _O- mijn vriend is ook klein (1.70, als hij dat haalt?) dus voor mij de perfecte lengte. :Y)

unicorn_kiss schreef:
grappig hoe bokkers zelfzekerheid aanprijzen, maar zeggen dat je jezelf het knapste meisje in de klas vindt, dát is dan weer een crime :+

Nee hoor. Daar heb ik geen problemen mee. Zeggen dat je het mooiste meisje van de klas bent, dat je mooier bent dan je broer en dat daar geen twijfel over mogelijk is, dat vind ik heel wat anders.

Jezelf mooier vinden dan iemand anders is imo geen probleem. Ik vind mezelf ook mooier dan sommige mensen, maar er zijn ook zat mensen die ik weer mooier vind dan mezelf.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 09-03-11 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:10

Wat een onzin zeg....

en als je enig kind thuis ben?
Ben je dan de lelijkste en de knapste tegelijk?