Dat is 't 'm vooral, komt niet helemaal lekker over. Ik zou willen dat iedereen zichzelf mooi kon vinden, of iig tevreden kon zijn met zichzelf, ik ben vroeger een tijdlang heel erg onzeker geweest en dat is echt niet fijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:oohw, over TS begin ik maar even niet.... De manier waarop ze over zichzelf en anderen praat, daar kan ik aardig aangebrand over worden, hahaha
lifaya schreef:Ik sta ook wel eens modelvoor mezelf
maak wel eens zelfportretten lol
ik ben uiteindelijk het meest geduldige model voor mezelf
Ik vind juist dat vollere mensen vaak veel positiviteit uitstralen (niet allemaal, maar doel een beetje op de Queen Latifa mensen typjes) en die vind ik ook supersexy hoorondanks de extra kilo's
lifaya schreef:Ik sta ook wel eens modelvoor mezelf
maak wel eens zelfportretten lol
ik ben uiteindelijk het meest geduldige model voor mezelf
Ik vind juist dat vollere mensen vaak veel positiviteit uitstralen (niet allemaal, maar doel een beetje op de Queen Latifa mensen typjes) en die vind ik ook supersexy hoorondanks de extra kilo's
Red_Savage schreef:Ja, ach, dan hebben we het weer over meningen, Uiteindelijk is het ook belangrijk dat jij jezelf goed vind. Ik hoor van genoeg mensen dat ze mijn figuur echt prima vinden zo, en dat waardeer ik ook. Toch mag er van mij nog wel een kilo of 10 vanaf. Dan pas vind IK het mooi.
En dat is toch wel belangrijk.
unicorn_kiss schreef:grappig hoe bokkers zelfzekerheid aanprijzen, maar zeggen dat je jezelf het knapste meisje in de klas vindt, dát is dan weer een crime