Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 23:42

ik heb er ook 1 van mezelf..
Ik ging voor de eerste x bij mijn vriend slapen.. Dus wij kwamen thuis na het uitgaan en hetw as binnen stikdonker.
Hij liet altijd zijn sporttas slingeren dus zijn ma had die pal voor de deur gezet zodat hij m zou zien.
Wist hij veel.. Hij houdt galant de deur voor me open en ik ga me toch op mn smoel!!!
Moeder wakker enz....hij heel lief "gaat het??" en pas daarna lag hij compleet in een deuk en iedereen heeft t verhaal gehoord....
Nu wonen we samen en ik zorg altijd dat de gang vrij is als we gaan stappen hahahha!

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 23:48

Oh god,dat heb ik ook een keer gehad,maar dan een beetje anders :')

Eerste nacht bij mijn (ex) vriend dat ik bleef slapen,
Ik moest 's nachts echt heel dringend naar de wc,maar we waren nog maar pas samen,dus ik durfde niet zeggen dat ik moest plassen.
Hij sliep,dus ik dacht 'oh dat kan onopgemerkt'.
Ik deed zachtjes de deur open,liep naar beneden,echt supertraag,zodat de trap geen geluid zou maken,
Ik ga naar de wc en dacht 'yes, mission almost completed.'
Ik stap weer superzachtjes de trap op,en wil de deur achter me sluiten,waarbij ik struikel over iets,
en rare zwaaibeweging maakte,en een stuk of 20 kapstokken die bij het begin van zijn inloopkast hingen naar beneden stootte.
Hij & het hele huis waren meteen wakker.

Onopgemerkt naar de wc gaan?
Fail :')

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 23:56

OEH herriner me nog een hele foute.
Mijn ex wilde zich laten opereren aan zijn flaporen (die hij helemaal niet had, maar goed, die jongen had een flink minderwaardigheidscomplex :z ). Dus ik rij met hem 400 km om hem naar een prive kliniek te brengen, ondertussen wat te slapen en dan weer terug te rijden naar zijn huis. Hij was wakker geworden uit de narcose en meneer voelde zich super, maar dan ook echt SUPER zielig (ik ben al 20 keer in mijn leven onder zeil geweest, altijd problemen mee gehad, maar het hoort er nou eenmaal bij).
A la.. Meneer zit nog een beetje me aan te kijken vanuit zijn stoel, ik zie hem lijkbleek wegtrekken, grijp in een reflex een kotsbakje NET voordat hij het over mij zou kunnen spugen. En, de schat die ik dan ook ben, ruim het netjes op, pak een washandje en maak hem wat schoner := en vervolgens gebeurd het weer...
Goed nou, ik ben niet vies van schoonmaken, maar dat ik dat kotsen zomaar heb zien gebeuren en niet zelf mee ging doen :=

4 dagen later was het trouwens uit. Meneer was er heilig van overtuigd dat ik was vreemdgegaan ('ja, want al mijn vrienden zeggen het!!!!!' maar: ik heb zijn vrienden noooooooit gezien. Wist niet eens dat die bestonden....)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 00:06

zigranta schreef:
Geen ex wel grappig.
Middernacht we zijn al behoorlijk in slaap,gaat de telefoon.Vriend drukt de wekker( }> !!)uit maar ja klereding bleef maar afgaan natuurlijk!Dus hij begint vol op de wekker te rammen :D ik ben ondertussen ook een beetje bij mijn positieven gekomen en vraag dus heel droog waarom hij niet gewoon de telefoon opneemt :o? ?Maarja die was ondertussen ook gestopt met rinkelen.

Heb jij met mij in bed gelegen??
Ik heb dat ook gedaan, alleen ik kreeg een stomp in mijn zij dat ik de telefoon moest opnemen ;)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 00:20

griebels schreef:
zigranta schreef:
Geen ex wel grappig.
Middernacht we zijn al behoorlijk in slaap,gaat de telefoon.Vriend drukt de wekker( }> !!)uit maar ja klereding bleef maar afgaan natuurlijk!Dus hij begint vol op de wekker te rammen :D ik ben ondertussen ook een beetje bij mijn positieven gekomen en vraag dus heel droog waarom hij niet gewoon de telefoon opneemt :o? ?Maarja die was ondertussen ook gestopt met rinkelen.

Heb jij met mij in bed gelegen??
Ik heb dat ook gedaan, alleen ik kreeg een stomp in mijn zij dat ik de telefoon moest opnemen ;)

Nee,niet dat ik weet!Of je moet ook 1,96 lang zijn erg blond met blauwe ogen. Dan is het een mogelijkheid. ;)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 00:34

Roxxiejj schreef:
4 dagen later was het trouwens uit. Meneer was er heilig van overtuigd dat ik was vreemdgegaan ('ja, want al mijn vrienden zeggen het!!!!!' maar: ik heb zijn vrienden noooooooit gezien. Wist niet eens dat die bestonden....)

Mijn ex (weer diezelfde van de cinema etc :') ) was er ook heilig van overtuigd dat ik was vreemdgegaan,
op oudejaarsavond,toen ik iemand 3 kussen gaf,
hij was er helemaal van overtuigd dat die laatste op de mond was.

echt,idioot :')

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 00:36

Fien__ schreef:
Roxxiejj schreef:

Mijn ex (weer diezelfde van de cinema etc :') ) was er ook heilig van overtuigd dat ik was vreemdgegaan,
op oudejaarsavond,toen ik iemand 3 kussen gaf,
hij was er helemaal van overtuigd dat die laatste op de mond was.

echt,idioot :')

Niet voor niks je ex dus!

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 00:41

zigranta schreef:
Niet voor niks je ex dus!

Ja nou,toen destijds vond ik het nog schattig,
het was anderhalf jaar later dat ik besefte dat hij niet veel slimmer ging worden dan waarop het stond,
en dat was niet genoeg voor mij.

Klinkt best gemeen,heb ik ook nooit zo gezegd,
maar dat was wel de echte reden :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 00:48

Fien__ schreef:
Haha,ik denk als onze lieve exjes dit lezen,dat ze het een pak minder vermakelijk gaan vinden dan wijzelf,
maar ik vind het iig hillarisch :')

Oh die van mij mag het lezen hoor. Stakker :+. Andere ex maakt het me niet zoveel uit eigenlijk haha :P.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 00:51

DarkDreamer schreef:
Fien__ schreef:
Haha,ik denk als onze lieve exjes dit lezen,dat ze het een pak minder vermakelijk gaan vinden dan wijzelf,
maar ik vind het iig hillarisch :')

Oh die van mij mag het lezen hoor. Stakker :+. Andere ex maakt het me niet zoveel uit eigenlijk haha :P.

Mijne ook,sinds hij op een forum had gepost dat ik het had uitgemaakt omdat ik lesbisch was,
loser :')

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 00:52

niet ex, maar man nu
Na avondje stappen had meneer iets te veel pils op, en als dat zo is kan hij wel
eens slaap wandelen ofzo.
Maar het gekke is ik word altijd wakker als hij opstaat, behalve als het pils percentage hoog is.
dus volgende morgen wordt hij wakker en zegt: nou wat ik nu toch heb gedroomd....
ik moest plassen en ben opgestaan en heb toen in de computer kamer over de computer en spelletjes geplast.... dus ik zeg nou dan zou ik toch maar ff gaan kijken... en ja hoor komt ie terrug met een spelletje in zijn handen drup drup drup..(waren er gelukkig maar 50 ofzo)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 00:56

oh gatver wat is dat toch met die mannen en plassen haha :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 00:59

ja wat een zeikmannen hier zeg, die pissen echt overal overheen, bahbah!

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 01:01

echt goor haha _O-

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 01:03

O, i found a new one!

Ook van vriendlief.

We hadden een feest, een bekende DJ zou draaien, en wij daar met zijn allen heen.
Hoe het kon , ik heb geen idee, mijn vriend écht ruzie met zijn beste vriendin.
Tjsa... Hij helemaal dronken, zij gewoon naar binnen gegaan.
Maar, hij was zooo irritant, hij bleef haar achterna gaan, zag geen reden om naar huis te gaan, wilde naar binnen om haar te zoeken, hij wilde met dr praten. Maar goed, ik was van mening dat er met hun beide geen normaal gesprek meer te voeren zou zijn, ik wilde naar huis.
Na anderhalf uur in de regen gestaan te hebben en ikzelf was ondertussen pislink geworden heb ik zijn vriend gevraagd een blow te draaien, vriendje in de auto te zetten en hem die blow te geven.
Die vriend begreep het al niet.... }:0
Ik wel :=
Als je mn vent een blowtje geeft als hij dronken is dan is dit het resultaat :Z :z Knock out.

Wij naar huis, het idee van de eeuw!
Meneer was niet meer wakker te krijgen.
Die vriend en ik hebben hem 2 trappen opgesleept, Liefje weegt 90 kilo...
Die vriend wilde hem nog op bed leggen...
''nee, zn ma wordt wakker, dit lukt me wel, ga naar huis & lekker slapen met je meisje. Dit kan ik wel. thanks'' Was mijn reactie.
Okee.. Die vriend weg, ik vriendlief ''overgenomen''. Zo stil mogelijk naar zijn bed lopen met hem half zwalkend voor me.
Ik had mijn armen om hem geen geslagen, onder zijn armen door.
Ineens.... >;) WAKKER! Bed, meneer ploft zichzelf dusdanig hard op het bed, waardoor hij mij meesleurt, maar hij plofte niet op bed.
Hij plofte op zijn televisie, televisie op de grond. Ik in tranen, moeder wakker. Ik had heen mijn elleboog ontvelt, hij knalde met mijn arm tegen de granollen muur, maar omdat er 90 kilo inhing, heb ik die muur volledig, tot de grond aan tegen mijn arm gehad, of geschuurd (lekkere vage zin dit)
Hij kijkt op; ''o'' draait zich om en gaat slapen.

De volgende dag..
Meneer maakt me wakker.. tikkend tegen me schouder ''Liefje?.. Liefje...? Pssst wordt wakker!''
Ik, slaperig, elleboog volledig ontvelt, bloed in bed.
''ja?''
''Wat heb je met je arm gedaan? Ben je gevallen?''

}:0

Hij was alles kwijt van de nacht ervoor....

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 01:14

Citaat:
Mijne ook,sinds hij op een forum had gepost dat ik het had uitgemaakt omdat ik lesbisch was,

Weet niet of dit lang geleden is?Anders zou ik even lid worden bij dat forum en even uit de doeken doen dat je lesbo bent geworden omdat je ex er niets van terecht bracht!! }>

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 01:16

daNiielle_ schreef:
Mijn ex had mij eens een ketting met zijn naam gegeven....
Toen het uit ging vroeg hij hem terug kreeg..(sinds wanneer ga je cadeaus terug vragen.......)
nou ik die ketting terug geven. Een maand later had hij met een ander meisje en zij zat toen bij mij op school. Toevallig had ze precies dezelfde ketting als die wie ik had... :')
ook liep ze met de oorbellen die ik hem had gegeven voor zijn verjaardag. (2 kleine blauwe goedkope steentjes :'))
Heb het nooit tegen haar gezegt maar oooh wat was ze er van overtuigt dat hij zoveel voor haar over had. :(:)

Vond het al een blunder dat je gegeven spullen terug gaat vragen.... Maar ze dan ook nog aan je nieuwe vriendin geven dat gaat toch te ver..

Mijn ex deed dat ook _O-
En hij zei het nog letterlijk in mn face:
Ja dan kan ik hem aan mn volgende meisie geven.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 01:16

zigranta schreef:
Citaat:

Weet niet of dit lang geleden is?Anders zou ik even lid worden bij dat forum en even uit de doeken doen dat je lesbo bent geworden omdat je ex er niets van terecht bracht!! }>

Hahaha :')
Nee is ookal weer meer dan een jaar geleden,
maar ik kan er nog steeds niet van over,

hij had me zogenaamd betrapt op zijn slaapkamer met mijn beste vriendin,
mischien was dat een wilde fantasie van hem,maar voor derest...? :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 01:17

Haha,ik moest ook alles terug geven wat ik van hem had,
toen ik zei 'jij ook dan' was hij snel uitgepraat.

Geen denken aan dat ik mijn mooie horloge terug ging geven,
heb ik ook nooit gedaan,die had ik te graag :')

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 01:28

Mijn ex had een waterbed, maar ik zag dat dat ding een keer lek was geweest.
Nooit om gevraagd verder tot ik het er met een vriend van hem over had per toeval.
Die zat uitgebreid te vertellen hoe dat was gebeurd tijdens de sex met zijn ex, de zak van het waterbed scheurde toen.
Ik vond het hilarisch en vroeg hem toen eens: hoe komt dat gat eigenlijk in je waterbed, kan dat niet lek?
Hij kreeg een knalrode kop, draaide zich om en ging te gehaast dingen bij elkaar pakken (lege cd hoesjes, andere meuk etc)... "oh... uh... ja.... dat! Dat komt omdat uhh... er een glas was gevallen op het bed" :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 01:34

Fien__ schreef:

Ik moest zn kettinkje terug geven.
En een tshirt van Salou, die hij in een club had gekregen, die ik gebruikte als pyama. _O-

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 01:38

Hmm, ik heb nog steeds een tv, kapotte videorecorder en wat keukenspullen van een ex staan :o

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 01:43

Cchanny schreef:
Fien__ schreef:

Ik moest zn kettinkje terug geven.
En een tshirt van Salou, die hij in een club had gekregen, die ik gebruikte als pyama. _O-

Haha :')
Ik moest enkel de horloge teruggeven,en dat ging ik echt niet doen :+

Hij daarintegen moest me 2 riemen,4 tshirts,3 boxershorts,een fotokader,gsmlader,serviessetje van de bozzy,2 posters en alles terugbetalen wat ik ooit voor hem betaald had + mij alle pakjes sigaretten teruggeven die hij ooit van me had meegerookt,
Als we dan toch gaan teruggeven,dan doen we het meteen goed :Y)
Dus toen was het snel afgelopen met spullen terugvragen _O-

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 01:45

Ik heb de spullen van mijn ex juist met liefde weg gegooid en de chocolaatjes die ik nog had van hem aan mijn moeder gegeven met de vraag of ze het doosje (een hartvormig pluche doosje) asjeblieft ergens wilde opbergen waar ik het nooit meer terug zou zien :+. De ketting heb ik nog steeds en die hangt bij mijn ouders thuis. Helpt me er aan herinneren dat ik de volgende keer speakers voor mijn ihpone vraag ipv een ketting. Hij wilde eerst namelijk dure speakers cadeau doen omdat hij geen ketting durfde te geven, maar dat vond ik heel onpersoonlijk. En bovendien was het kettinkje goedkoper dus heb ik gezegd dat hij voor een kettinkje moest gaan. Heel lief en leuk maar aan die speakers had ik nu meer gehad dan aan dat kettinkje :+.

Mijn ex heeft me echter een zomervakantie naar Griekenland afgenomen door zelf lekker met zijn zusje te gaan en te zorgen dat ik niet kon gaan. Hierop heb ik dan wel weer tot op de laatste cent mijn geld terug gevraagd. (Ja ik heb zelfs lopen mierenneuken over 3 euro 18 cent die hij achterhield). :+

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 01:49

Haha :')

Ja met die horloge zat het zo,
ik wou hem eerst zelf kopen,maar hij wou me ze perse cadeau doen voor kerstmis,
Vond ik allemaal prima,
Maar dan ga ik ze echt niet terug geven als het uit is,wat denkt hij nou :')