Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zigranta schreef:Geen ex wel grappig.
Middernacht we zijn al behoorlijk in slaap,gaat de telefoon.Vriend drukt de wekker(!!)uit maar ja klereding bleef maar afgaan natuurlijk!Dus hij begint vol op de wekker te rammen
ik ben ondertussen ook een beetje bij mijn positieven gekomen en vraag dus heel droog waarom hij niet gewoon de telefoon opneemt
?Maarja die was ondertussen ook gestopt met rinkelen.
griebels schreef:zigranta schreef:Geen ex wel grappig.
Middernacht we zijn al behoorlijk in slaap,gaat de telefoon.Vriend drukt de wekker(!!)uit maar ja klereding bleef maar afgaan natuurlijk!Dus hij begint vol op de wekker te rammen
ik ben ondertussen ook een beetje bij mijn positieven gekomen en vraag dus heel droog waarom hij niet gewoon de telefoon opneemt
?Maarja die was ondertussen ook gestopt met rinkelen.
Heb jij met mij in bed gelegen??
Ik heb dat ook gedaan, alleen ik kreeg een stomp in mijn zij dat ik de telefoon moest opnemen
Roxxiejj schreef:4 dagen later was het trouwens uit. Meneer was er heilig van overtuigd dat ik was vreemdgegaan ('ja, want al mijn vrienden zeggen het!!!!!' maar: ik heb zijn vrienden noooooooit gezien. Wist niet eens dat die bestonden....)
Fien__ schreef:Roxxiejj schreef:4 dagen later was het trouwens uit. Meneer was er heilig van overtuigd dat ik was vreemdgegaan ('ja, want al mijn vrienden zeggen het!!!!!' maar: ik heb zijn vrienden noooooooit gezien. Wist niet eens dat die bestonden....)
Mijn ex (weer diezelfde van de cinema etc) was er ook heilig van overtuigd dat ik was vreemdgegaan,
op oudejaarsavond,toen ik iemand 3 kussen gaf,
hij was er helemaal van overtuigd dat die laatste op de mond was.
echt,idioot
zigranta schreef:Niet voor niks je ex dus!
DarkDreamer schreef:Fien__ schreef:Haha,ik denk als onze lieve exjes dit lezen,dat ze het een pak minder vermakelijk gaan vinden dan wijzelf,
maar ik vind het iig hillarisch
Oh die van mij mag het lezen hoor. Stakker. Andere ex maakt het me niet zoveel uit eigenlijk haha
.
daNiielle_ schreef:Mijn ex had mij eens een ketting met zijn naam gegeven....
Toen het uit ging vroeg hij hem terug kreeg..(sinds wanneer ga je cadeaus terug vragen.......)
nou ik die ketting terug geven. Een maand later had hij met een ander meisje en zij zat toen bij mij op school. Toevallig had ze precies dezelfde ketting als die wie ik had...![]()
ook liep ze met de oorbellen die ik hem had gegeven voor zijn verjaardag. (2 kleine blauwe goedkope steentjes)
Heb het nooit tegen haar gezegt maar oooh wat was ze er van overtuigt dat hij zoveel voor haar over had.
Vond het al een blunder dat je gegeven spullen terug gaat vragen.... Maar ze dan ook nog aan je nieuwe vriendin geven dat gaat toch te ver..
zigranta schreef:Citaat:Mijne ook,sinds hij op een forum had gepost dat ik het had uitgemaakt omdat ik lesbisch was,
loser
Weet niet of dit lang geleden is?Anders zou ik even lid worden bij dat forum en even uit de doeken doen dat je lesbo bent geworden omdat je ex er niets van terecht bracht!!
Fien__ schreef:Haha,ik moest ook alles terug geven wat ik van hem had,
toen ik zei 'jij ook dan' was hij snel uitgepraat.
Geen denken aan dat ik mijn mooie horloge terug ging geven,
heb ik ook nooit gedaan,die had ik te graag
Cchanny schreef:Fien__ schreef:Haha,ik moest ook alles terug geven wat ik van hem had,
toen ik zei 'jij ook dan' was hij snel uitgepraat.
Geen denken aan dat ik mijn mooie horloge terug ging geven,
heb ik ook nooit gedaan,die had ik te graag
Ik moest zn kettinkje terug geven.
En een tshirt van Salou, die hij in een club had gekregen, die ik gebruikte als pyama.