hier ook zon, maar toch nog wel veel wolken die overdrijven. Maar we mogen niet klagen de zon krijgt alweer aardig wat warmte volgens mij, vanmorgen met de kids buiten was het in het zonnetje heerlijk warm!
Hele middag prachtig weer,veel zon en lekker warm in de zon. Tot een uur of 4,toen werd het donker en trok de lucht dicht,het werd koud en het begon te gieten. Weg was het mooie lente weer.
Ach weet je,het gaat weer vriezen komende dagen en dan blijft het droog en zien we weer de zon. Beetje vorst mag wel,heb je meestal overdag mooi weer met veel zon. Zolang het niet boven de -5 word en geen sneeuw?prima, zo houden we de 5 weken wel vol tot aan de lente.
Het heeft vanmorgen onwijs hard geregend en vanmiddag scheen de zon. En toen ik één van mijn paarden aan het rijden was begon het weer te regenen. Maar niet hard en lang.
Gelukkig hoefde ik hier niet te krabben. Het zonnetje schijnt lekker, maar wel mist aan de grond. Dat geeft een mooi uitzicht! Alhoewel het nu wel een beetje erg dicht begint te trekken.
In ieder geval mag het van mij nog wel ietsje kouder en dan met een zonnetje. Ik hoef ook geen sneeuw meer.
Droog, in de morgen zon, s' middags bewolkt en koud met wind, maar jongens we zitten volgende week in Februari, dat is een korte maand en dan is het maart en dat betekend...................LENTE!!!
Laatst bijgewerkt door aerdenhout1 op 26-01-11 18:38, in het totaal 3 keer bewerkt