bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 17:59

Hahahahaa, geweldig, je hebt het gelezen. _O-
Lijkt er op als 2 druppels water he?! :D

En vooral arme vader. :(:) :')

xHanne

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:02

Echt, ik check dit topic veel te vaak! Telkens in de hoop dat er weer nieuwe verhalen op staan, haha, zo grappig allemaal!

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:00

Als Kampleiding

Gezellig samen op een grote zolder. Nou er waren 2 ook flink aan de gang iedere avond. deden nog ssst om 5 uur sogtends (dachten dat we diep sliepen omdat we maar 4 uur slaap snachts kregen) Nou ik niet ik heb het in volle ornaad mee kunnen maken. Ook het punt bovenop de slaapzak

een andere week maakte ik nog een laatst rondje over boerderij en hoorde ik gegiegel, gesteun, gekreun en gekraak uit een van de bosjes komen. Letterlijk 2 kinderen (15) die rustig bezig waren.
Ik zo

Gaat het lekker????
Toen waren ze snel terug in hun hokken. En de volgende dag hebben ze een enorme preek gehad en als ik ze nog een keer samen zou zien, ze beiden naar huis gingen

(kinderen leeftijdgroep 6 - 17) stel je voor dat 1 van de kleintjes op een avond wandeling was gegaan. (plassen etc. of heimwee) ik moest me even voorstellen hoe ik dit aan de ouders van die kinderen moest uitleggen

Ja sorry uw kind heeft al de voorplantingsles gehad

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:17

Oh dat ken ik, alleen ben zijn wij degenen die de overlast veroorzaken :')
Tip die ik een keer op de radio heb gehoord: Heel hard gaan applaudisseren, dan is het gauw afgelopen!
Succes ermee!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:47

tante_trien schreef:
Ah vreselijk. Mijn moeder vraagt de volgende dag altijd of het lekker was. Ook zo afschuwelijk. :')

Ik had van mijn moeder een seksverbod gekregen. Sindsdien sliep ik bijna alleen nog daar. :')M

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:49

Hahaha, mijn moeder zou me ook het liefst een seksverbod geven, maar ik denk dat het averechts zou werken! :D :D :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:51

Nee, integendeel. Ik schaamde me rot. Terwijl als mijn schoonouders wat zeiden maakte me dat niks uit. :+ Nu woon ik gelukkig samen. :P

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:53

dit is echt een meesterlijk topic! Zeker als je wat chago bent, laat dit topic je weer lachen ;-)
Zo, ga nu eerst verder lezen..........

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:59

Sence schreef:
Oma en seks. Hou op.
Mijn opa en oma hebben intotaal 13 kinderen. Achternaam Beer, kon beter konijn heten...
Maar ik hoef er echt niet aan te denken hoe die 13 kinderen ter wereld zijn gekomen, jak jak. Ik zie mijn lieve kleine rimpel oma voor me zitten in haar stoeltje... Niet in bed :')

uhm ik ben de jongste van de 14.
en wij heten ook geen konijn met de achternaam. :D

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:02

whahahaha wat een verhalen... men o men. Zit hier op mijn werk en moet echt mijn lach inhouden!! collega's kijken me al zo raar aan...

jaja ik weet het.. bokken op het werk kan eigenlijk niet...

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:53

Geweldig topic dit.Heb me echt rot gelachen.Zit ook op m'n werk en dat geeft nogal rare blikken :D
Wij hebben in ons vorige huis (huurhuis in Noorwegen) last gehad van onze onderbuurman.
Het was een vrijstaand huis,maar zelfs de buren noemden hem de sexman.
Iedere keer nam ie andere scharrels mee.Er was er 1 (helaas had ie die vaker mee) die kon ook zo lekker gillen.Zo genant,we durfden gewoon geen visite meer te vragen.
Heb toen de huisbaas maar eens opgebeld.
Zei tegen hem of ie even met die beste man kon gaan babbelen,we hadden het gevoel dat we in een bordeel woonden.Waarop de huurbaas begon te grinniken,maar ik vond het absoluut niet grappig en ik zei dat ook tegen hem.Men,dat mens leek wel de sirene van een brandweerwagen....

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:22

Had je eigenlijk met wat flinke emmers ijskoud water daar naar binnen moeten rennen, gillend: Waar is de brand, WAAR IS DE BRAND!?!

LifeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:26

Hahahahahahhahaa :') dat zou geweldig zijn, geweldig topic dit :')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:55

hahahah waar is de brand :P Ik zou me rot schrikken als mijn buuf ineens in de slaapkamer staat! Met een emmer koud water.. brrr..

Wat ik trouwens wel vreemd vind... is dat mijn flat echt super gehorig is, maar ik noooit iemand hoor kreunen ofzo. Volgens mij doen die mensen daar niet aan, kan niet anders. Terwijl het toch allemaal jonge mensen zijn. Vaag.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 12:16

Lailaa schreef:
Wat een geweldig topic.
Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt.

Alleen dat we afgelopen zomer met de hele familie 's avonds in de tuin zaten en bij de buren het raam open stond en er vanaf boven kwam van de buurvrouw; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh. :=

Dressuurgek schreef:
Gewoon terug schreeuwen :+

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 12:19

sans6 schreef:
Had je eigenlijk met wat flinke emmers ijskoud water daar naar binnen moeten rennen, gillend: Waar is de brand, WAAR IS DE BRAND!?!

_O- _/-\o_

raap me op :') en haar gekreun is zeker gekreun van pijn door de brand?
:=

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:42

Damber schreef:
Hebben wij ook eens gehad... tot we het telefoonnummer van die bovenbuurman hadden opgezocht. Steeds op het hoogtepunt bellen en wanneer je hem dan naar de telefoon hoort stampen, snel ophangen. Steeds weer ;)

Ik moet dan even met :(:) voor degene die mijn pa snachts moet bellen voor dienst. Die zal dan ook wel een keer tijdens de daat gebeld hebben. (wordt zo 5 keer per avond gebeld)

pa moet opnemen dusss.

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:02

Wat nog veel genanter is

Als je moeder het even aankruist in een sinterklaar gedicht met een prachtige surprise

In de trant van

Iedere week is het een paar keer
met je vriendje in de weer

Iedereen kan er van mee genieten
.....

Of je niet op een matras kan gaan liggen

Met familie, neefjes en nichtjes etc. erbij

deze was voor mijn zusje

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:06

ginouque schreef:
Nagini schreef:
Ja dat is toch vies? Ik vind dat echt niet netjes :=

Goed, ik vind het al niet netjes als mensen bij je op bezoek zijn en constant moeten kleffen. Maar serieus. Sex hebben? Of wellicht andere praktijken.. NOO.

haha, of van die mensen die midden in een discotheek gaan staan zoenen o.i.d., oke prima als je gaat zoeken, maar ga dan niet midden in de zaal stil staan :')

wat ik dan met mijn vriendinnen doen, is net niet tegen ze aan dansen, of ik de kont knijpen :') dan zijn ze snel weg ;p

of dan in de gang van de discotheek in vol zicht de jonge bij het meisje met vingers etc. naar binnen gaan. Slipje op de enkels en rokje aan. knietjes omhoog. nou dat vond ik nogal een smerig gezicht

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:14

ik herriner me er opeens een boel maar dit slaat echt alles (zo smerig)

Ik was in amerika in reedley en we waren met groep van 8 van overal maar vooral USA en we hadden ook koppels mee.
We hadden 1 kamer. 2 tweepersoonsbedden, 1 bank en 1 slaapmatras

Nou gingen de koppels in de bedden. Ik lag met 1 meisje op de bank en de rest op de grond.
Nu waren de koppels bezig in de bedden. en het meisje wat bij op de bank lag had asperger syndroom. Dus zij denkt dat wat andere doen. dat dat normaal is. Nu dacht zij dat het normaal om mij te gaan zoenen en betasten. toen ik nee zei stopte ze even en daarnaa weer verder gegaan nu daarna heb ik kussens tussen ons gelegd en gezegd als je me nog 1 keer aanraakt trap ik je van het bed af. Nu hoorde ik later kreuntjes etc. lag ze zichzelf te betasten en haar borsten hingen eruit etc. ze was compleet naakt. Nu moet je bedenken ze is over de 100 kilo en heeft f cup. ik wist niet waar ik moest kijken. ik heb mijn vriendin wakker gemaakt die met der vriend in bed lag en gevraagd (zij waren al klaar en aangekleed) of ik alsjeblieft erbij mocht want daar kon ik niet naar kijken of bij in bed lag. Ik heb nog trauma's

ik ben niet preuts ofzo maar dat ging me echt te ver

Het was een bank van de maar 1 persoons bed. waar wij opgepropt in moest liggen

en er was geen plek op de grond. je moet zien als wij gingen slapen was er geen vloerplek meer vrij. alles was opgevuld.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 17:59

pandour4evuh schreef:

Ik was in amerika in reedley en we waren met groep van 8 van overal maar vooral USA en we hadden ook koppels mee.

Nou gingen de koppels in de bedden. Ik lag met 1 meisje op de bank en de rest op de grond.
Nu waren de koppels bezig in de bedden. en het meisje wat bij op de bank lag had asperger syndroom. Dus zij denkt dat wat andere doen. dat dat normaal is. Nu dacht zij dat het normaal om mij te gaan zoenen en betasten. toen ik nee zei stopte ze even en daarnaa weer verder gegaan nu daarna heb ik kussens tussen ons gelegd en gezegd als je me nog 1 keer aanraakt trap ik je van het bed af. Nu hoorde ik later kreuntjes etc. lag ze zichzelf te betasten en haar borsten hingen eruit etc. ze was compleet naakt. Nu moet je bedenken ze is over de 100 kilo en heeft f cup. ik wist niet waar ik moest kijken. ik heb mijn vriendin wakker gemaakt die met der vriend in bed lag en gevraagd (zij waren al klaar en aangekleed) of ik alsjeblieft erbij mocht want daar kon ik niet naar kijken of bij in bed lag. Ik heb nog trauma's

en er was geen plek op de grond. je moet zien als wij gingen slapen was er geen vloerplek meer vrij. alles was opgevuld.

Sorry hoor, maar iemand met het syndroom van Asperger vindt niet alles vanzelfsprekend ofzo hoor... hiervoor moet je een halve gare zijn :+

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 18:06

Ik had een keer een kennis van mij gevraagd om een paard op video te zetten. Zij moest daar in de buurt zijn en ik had geen tijd om daar helemaal heen te rijden om dat paard te bekijken. Toen ze 's avonds bij mij thuis het bandje liet zien (in die tijd waren er nog geen DVD's en schreef je video's weg op een bandje) bleek dat ze het gefilmde paard over haar eigen homevideo had opgenomen. Meteen na dat paard kreeg ik heel ver ingezoomd te zien hoe ze de hand aan zichzelf sloeg.

Ik had pas door wat het was toen ze nogal gestrest aan de kabeltjes begon te trekken. Tot die tijd vroeg ik mij vooral af wat het was.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 18:27

Hahaha dit topic is echt grappig. :P
Ik word, helaas, regelmatig wakker van m'n ouders.. :P

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 19:17

Vudress schreef:
Ik had een keer een kennis van mij gevraagd om een paard op video te zetten. Zij moest daar in de buurt zijn en ik had geen tijd om daar helemaal heen te rijden om dat paard te bekijken. Toen ze 's avonds bij mij thuis het bandje liet zien (in die tijd waren er nog geen DVD's en schreef je video's weg op een bandje) bleek dat ze het gefilmde paard over haar eigen homevideo had opgenomen. Meteen na dat paard kreeg ik heel ver ingezoomd te zien hoe ze de hand aan zichzelf sloeg.

Ik had pas door wat het was toen ze nogal gestrest aan de kabeltjes begon te trekken. Tot die tijd vroeg ik mij vooral af wat het was.

ojee :')

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:01

unicorn_kiss schreef:
pandour4evuh schreef:

Sorry hoor, maar iemand met het syndroom van Asperger vindt niet alles vanzelfsprekend ofzo hoor... hiervoor moet je een halve gare zijn :+

ik bedoelde het niet zo (gemeen) alleen hebben wij veel dingen voorbij laten gaan omdat zij sommige dingen niet begrijpt zoals wij dat begrijpen

Wij hebben te horen gekregen dat bij haar (van haar psycholoog en haar)zij dus veel dingen nadoet. dat als zij anderen dingen ziet doen dat zij dan denkt dat het heel normaal. En als je haar verteld dat het niet zo hoort. dat het soms niet begrijpt en je meerdere keren het moet zeggen