Lijkt er op als 2 druppels water he?!

En vooral arme vader.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sence schreef:Oma en seks. Hou op.
Mijn opa en oma hebben intotaal 13 kinderen. Achternaam Beer, kon beter konijn heten...
Maar ik hoef er echt niet aan te denken hoe die 13 kinderen ter wereld zijn gekomen, jak jak. Ik zie mijn lieve kleine rimpel oma voor me zitten in haar stoeltje... Niet in bed
Lailaa schreef:Wat een geweldig topic.
Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt.
Alleen dat we afgelopen zomer met de hele familie 's avonds in de tuin zaten en bij de buren het raam open stond en er vanaf boven kwam van de buurvrouw; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh.
Dressuurgek schreef:Gewoon terug schreeuwen
Damber schreef:Hebben wij ook eens gehad... tot we het telefoonnummer van die bovenbuurman hadden opgezocht. Steeds op het hoogtepunt bellen en wanneer je hem dan naar de telefoon hoort stampen, snel ophangen. Steeds weer
ginouque schreef:Nagini schreef:Ja dat is toch vies? Ik vind dat echt niet netjes
Goed, ik vind het al niet netjes als mensen bij je op bezoek zijn en constant moeten kleffen. Maar serieus. Sex hebben? Of wellicht andere praktijken.. NOO.
haha, of van die mensen die midden in een discotheek gaan staan zoenen o.i.d., oke prima als je gaat zoeken, maar ga dan niet midden in de zaal stil staan
wat ik dan met mijn vriendinnen doen, is net niet tegen ze aan dansen, of ik de kont knijpendan zijn ze snel weg ;p
pandour4evuh schreef:ik herriner me er opeens een boel maar dit slaat echt alles (zo smerig)
Ik was in amerika in reedley en we waren met groep van 8 van overal maar vooral USA en we hadden ook koppels mee.
We hadden 1 kamer. 2 tweepersoonsbedden, 1 bank en 1 slaapmatras
Nou gingen de koppels in de bedden. Ik lag met 1 meisje op de bank en de rest op de grond.
Nu waren de koppels bezig in de bedden. en het meisje wat bij op de bank lag had asperger syndroom. Dus zij denkt dat wat andere doen. dat dat normaal is. Nu dacht zij dat het normaal om mij te gaan zoenen en betasten. toen ik nee zei stopte ze even en daarnaa weer verder gegaan nu daarna heb ik kussens tussen ons gelegd en gezegd als je me nog 1 keer aanraakt trap ik je van het bed af. Nu hoorde ik later kreuntjes etc. lag ze zichzelf te betasten en haar borsten hingen eruit etc. ze was compleet naakt. Nu moet je bedenken ze is over de 100 kilo en heeft f cup. ik wist niet waar ik moest kijken. ik heb mijn vriendin wakker gemaakt die met der vriend in bed lag en gevraagd (zij waren al klaar en aangekleed) of ik alsjeblieft erbij mocht want daar kon ik niet naar kijken of bij in bed lag. Ik heb nog trauma's
ik ben niet preuts ofzo maar dat ging me echt te ver
Het was een bank van de maar 1 persoons bed. waar wij opgepropt in moest liggen
en er was geen plek op de grond. je moet zien als wij gingen slapen was er geen vloerplek meer vrij. alles was opgevuld.
Vudress schreef:Ik had een keer een kennis van mij gevraagd om een paard op video te zetten. Zij moest daar in de buurt zijn en ik had geen tijd om daar helemaal heen te rijden om dat paard te bekijken. Toen ze 's avonds bij mij thuis het bandje liet zien (in die tijd waren er nog geen DVD's en schreef je video's weg op een bandje) bleek dat ze het gefilmde paard over haar eigen homevideo had opgenomen. Meteen na dat paard kreeg ik heel ver ingezoomd te zien hoe ze de hand aan zichzelf sloeg.
Ik had pas door wat het was toen ze nogal gestrest aan de kabeltjes begon te trekken. Tot die tijd vroeg ik mij vooral af wat het was.
unicorn_kiss schreef:pandour4evuh schreef:ik herriner me er opeens een boel maar dit slaat echt alles (zo smerig)
Ik was in amerika in reedley en we waren met groep van 8 van overal maar vooral USA en we hadden ook koppels mee.
We hadden 1 kamer. 2 tweepersoonsbedden, 1 bank en 1 slaapmatras
Nou gingen de koppels in de bedden. Ik lag met 1 meisje op de bank en de rest op de grond.
Nu waren de koppels bezig in de bedden. en het meisje wat bij op de bank lag had asperger syndroom. Dus zij denkt dat wat andere doen. dat dat normaal is. Nu dacht zij dat het normaal om mij te gaan zoenen en betasten. toen ik nee zei stopte ze even en daarnaa weer verder gegaan nu daarna heb ik kussens tussen ons gelegd en gezegd als je me nog 1 keer aanraakt trap ik je van het bed af. Nu hoorde ik later kreuntjes etc. lag ze zichzelf te betasten en haar borsten hingen eruit etc. ze was compleet naakt. Nu moet je bedenken ze is over de 100 kilo en heeft f cup. ik wist niet waar ik moest kijken. ik heb mijn vriendin wakker gemaakt die met der vriend in bed lag en gevraagd (zij waren al klaar en aangekleed) of ik alsjeblieft erbij mocht want daar kon ik niet naar kijken of bij in bed lag. Ik heb nog trauma's
ik ben niet preuts ofzo maar dat ging me echt te ver
Het was een bank van de maar 1 persoons bed. waar wij opgepropt in moest liggen
en er was geen plek op de grond. je moet zien als wij gingen slapen was er geen vloerplek meer vrij. alles was opgevuld.
Sorry hoor, maar iemand met het syndroom van Asperger vindt niet alles vanzelfsprekend ofzo hoor... hiervoor moet je een halve gare zijn