Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu moet ik ook nog op zoek naar een mooie blazer, maar dat is voor mij een absolute ramp. Schouders zijn breed, denk wel maat 42, maar middel enzo eerder maat 38. Dus past een jasje op mn schouders, dan is t verder een voddezak, past ie om mn middel/ buste dan kan ik mn schouders niet meer bewegen... Vrees dat ik echt een keer wat op maat zal moeten laten maken.

Misschien goede kleermaker zoeken die je kan helpen met bijv. innemen ofzo. 
Kaka schreef:ART heeft heel soms mooie dingen, maar meestal heeft het wel een heel hoog artsy-partsy-45-year-old-mom-met-een-fascinatie-voor-astrologie-en-beeldjes-van-eenhoorns-gehalte. Brrr.
.
Ik heb laatst ook een mooi jurkje bij ART gekocht, terwijl ik er verder toch echt niks van hoef te hebben. En schoenen, het MOET gewoon goed zitten...
ik heb namelijk jullie hulp nodig... Ik ga 16 januari promoveren en moet dan uiteraard chique gekleed voor de dag komen. 's Avonds heb ik diner en feest en tussendoor geen tijd om om te kleden. Wil dus het liefst een jurkje zonder mouwen met een net colbertje erover, en pumps die ik eventueel bij pijnlijke voeten later in kan ruilen voor laarzen ofzo.
en nu eventjes 75€ korting, al werkte de kortingscode niet toen ik hem in wilde voeren. Ligt misschien aan de iPad. Ook nog maar even op de pc proberen...

), een frambozenrood colbert die net over het bovenstuk van het jurkje komt, en hele mooie zwarte hoogfront pumps met een roos aan de zijkant. Ik zal na de promotie wel een foto plaatsen
Ik probeer voor die tijd nog een klein beetje af te vallen, 1 of 2 kilo, zodat het jasje net iets ruimer is. Hij past nu om mijn middel ontzetten mooi, maar is wat strakker op de schouders. Heb nou eenmaal brede schouders...

) of ik weet gewoon echt niet wat mij nou eigenlijk echt leuk staat. 
). Vroeger was ik totaal geen meisjes meisje zeg maar, opmaken, kleding, accesoires e.d. hield ik me totaal niet mee bezig en dat maakt het allemaal nu echt lastig. Heb ik iets gevonden waarvan ik denk ja dat is leuk, weet ik er bv. geen accesoires bij.

Werkschoenen voor in t werk heb ik ook
Staan in t kantoor te wachten tot ze weer eens mee mogen haha.
Maar, ondanks dat er