onwijs veel sterkte voor alle familie, vrienden en bekenden... het blijft verschrikkelijk, maar laten we hopen dat ze indd de rust heeft gevonden waar ze zo naar verlangde! rust in vrede Pollewoppy...
ansje325
Geplaatst: 18-08-10 20:01
soms zou je willen dat het altijd gisteren bleef, omdat vandaag alles zo anders is..........
Jeetje wat erg zeg, gecondoleerd! En veel sterkte voor familie en vrienden!
DeHP
Geplaatst: 18-08-10 20:27
echt verschrikkelijk als dit de enige uitweg is. Ik hoop dat ze op een mooie manier gegaan is en nu de rust heeft die ze graag wil. Sterkte en veel kracht voor alle nabestaanden en bekenden.
xCaitlin
Geplaatst: 18-08-10 20:27
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte voor de nabestaanden..
Wat jammer dat de familie alles besloten wil houden. Wat zou het mooi zijn geweest en een eerbetoon aan Pollewoppy als haar crematie / uitvaart net zo zou worden als die van Maaike. Dat had ik haar zo gegund...
ik kende je niet. ja alleen via bokt, maar ook toen hebben we nooit persoonlijk contact gehad. Maar toch wil ik je bedanken! bedanken voor die fijne berichtjes die je schreef, berichtjes vol liefde, hulp, tips en aanwijzingen. berichtjes die je verder hielpen, berichtjes waar je vaak wat mee kon. nooit heb heb je een kwaat woord gesproken over iemand. niet in mijn herinnering in elk geval! altijd was je vriendelijk, maar wel had je duidelijk je mening over iets. lieve pol, we zullen je allemaal missen, al je fijne berichtjes, je goede onderbouwing van je meningen. het had nooit mogen gebeuren. ik heb veel respect voor joun wijsheid die je had!
lieve pol, we missen je! Rust zacht lieverd!
ik wil familie en (bokt) vriendinnen, kennisen en andere mensen heel veel sterkte deze tijd!!
Angela, jou wil ik speciaal heel veel sterkte wensen in deze tijd! ik vond dat je een super verhaal hebt geschreven, een verhaal waar veel emotie, maar ook een verhaal waaruit je kon zien hoeveel jullie aan elkaar hadden. verwijt je zelf niets! je hebt je best gedaan, maar pol kon niet meer, niet meer leven zoals het nu ging! nogmaals heel veel sterkte gewenst! uth, jou wil ik ook veel sterkte wensen! bianca, mooie kaart heb je gemaakt!