sommige mensen denken er niet bij na wat de naam voor gevolgen kan hebben voor het kind later ( denk aan pesterijen )
wij hadden een meisje op karate dat heette ielja was ook niet echt een aardig meisje zij werd vaak na geroepen door een groepje waarvan de 1 begon met IELL en een andere daar op volgde jaaa op zo een pesterig toontje zij heeft er voor gekozen dat ze 18 werd haar naam te veranderen
Oele en Elvis van de vorige pagina.. Zo heette twee pony's op mijn oude manege
Echt met al die gekke, belachelijke namen hier ben ik zó blij dat mijn ouders ervoor hebben gekozen om simpele namen te kiezen, zonder gekke toevoegingen en in elke taal uitspreekbaar. Hier zijn ze dan ook echt bewust voor gegaan. Ik heet Tessa, mijn broertje heet Justin en mijn zusje heet Amy. Amy, simpel zou je denken. Maar watvoor gekke versies we daar al niet op voorbij hebben zien komen oa Aimee, Emi, Emy, Ami etc.. denk je een simpele naam te hebben gekozen
Bij ons in de straat heet een jongetje Diesel. Nou dat vind ik toch echt niks. Ik vind het eerder een honden naam Nja iets verder op woont ook een hond die ook Diesel heet
sonjabelgium
Geplaatst: 11-01-11 18:02
Nah, als je internationaal gaat denken ...
Je zal maar SIEMEN heten of JOKE of FLOOR (floortje is een pak beter dan met het oog op onze www) ... en zo zijn er nog een hoop Dat was iets waar wij erg op gelet hebben bij de namenkeuze(s) Ik zie zoonlief al voor een jobgesprek gaan bij Microsoft bv ... "Hello, I'm siemen and ... " Of de geschreven jobapplicatie van Joke naar het zelfde bedrijf "I'm JOKE XXXX, blablablabla"
Joni heeft ook zo'n fijne en alom bekende betekenis