Een gekke oproep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Een gekke oproep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 20:36

Idd, ga me niet druk maken of de foto's er na een dag op staan of pas over 2 weken, ik gluur gewoon af en toe hier en dan zie ik ze vanzelf wel een keer verschijnen.
Ik vind het al gewoon superleuk dat ik mee heb kunnen helpen aan een leuke dag, wat maakt het dan uit hoe snel er foto's van online staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 20:40

Ik vind het ook niet zo leuk dat er nog steeds geen foto's zijn hoor. Het werd beloofd en die belofte is nu keer op keer niet nagekomen en dat vind ik jammer.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:24

Misschien is het nu tijd dat dit het laatste woord is in deze discussie...

Ik heb met alle liefde een kaartje gestuurd en ben erg blij met het feit dat wij de moeder van Jaci een geweldige onvergetelijke verjaardag hebben bezorgd!!!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 00:29

Wauuuuuw wat een geweldig initiatief!!!!
Ik lees dit topic nu pas, maar anders had ze nog een kaartje meer gehad. :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:29

Oehh ik ben ook nog steeds benieuwd :')
Ik ben echt blij dat je moeder er zo blij mee was :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:23

wooww super TS dat je dit voor je mams gedaan hebt!

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:12

Ik had m toevallig vorige week bekeken, toen zag ik dat er nog geen foto's waren, nu zie ik dat ie weer wat meer naar boven staat!
ik hoop ook nog steeds wel op foto's!:+

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 08:51

Ik wil ook graag nog foto's zien...

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:08

Zit er ook nog steeds rustig op te wachten. :D
Komt vanzelf wel denk ik. *D

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:09

Ik ben gewoon blij dat ik iemand blij heb kunnen maken met mijn kaartje.
Foto's zouden leuk zijn ja, maar dit is niet de reden waarom we allemaal een kaart hebben gestuurd toch?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:10

Volgens mij klopt dat niet Desolate. TS mag dan uit de kop van Overijsel komen, de kaartjes zijn naar Friesland gegaan. Daarnaast heeft de moeder van TS in elk geval naar ik begreep enkele kaartjes zelf geopend, waaruit blijkt dat ze niet compleet verlamd is.
Wél weet ik dat TS veel op beurzen, festivals en dergelijke staat en tja, in die branche zijn dit natuurlijk de weken met topdrukte. Ik denk dat zij zelf ook wel graag wil, maar dat het haar gewoon steeds niet lukt en dat ze daar zelf al genoeg van baalt.

Foto's zouden leuk zijn, maar ik vond de verslagen al leuk genoeg en ben blij dat ik mee gedaan heb. En als de foto's over een half jaar pas komen, ach, dan kunnen we er gewoon nog een keer van genieten met zijn allen!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:47

Ik snap niet helemaal waarom sommige mensen hier gaan 'zeuren' hoor.. eerst jezelf een schouderklopje geven dat je een 'goede daad' hebt gedaan, en er dan toch nog wat voor terug verwachten :n

De daad opzich moet al bevredigend genoeg zijn, tuurlijk is het leuk het resultaat te zien, maar dat is niet de reden waarom je in de eerste instantie besluit mee te doen, of wel soms? :)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:04

Meiden, kom op zeg! Wat is belangrijker dan te weten dat we de moeder van TS twee dagen heel blij gemaakt hebben. De rest is helemaal niet belangrijk. Ik krijg echt last van plaatsvervangende schaamte als ik sommige reacties lees.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:23

Als je heen gaat, kun je ook geen foto's meer maken :+

Wat een waanzinnige actie, Jaci. Ik zie het nu pas, anders had ik er ook wel een kaartje aan gewaagd. Ik kan me voorstellen dat je moeder echt helemaal verrast was na al die kaartjes en presentjes.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:28

Als we nou gewoon er vanuit gaan dat er geen foto's komen, kun je ook niet teleurgesteld worden. Soms breekt iemand wel eens z'n belofte (welke reden dan ook) en zulke zware gevolgen van de belofte niet nakomen, zijn er ook weer niet.

Dus gewoon er vanuit gaan dat het er niet meer van komt.

Krielkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:54

Ik vind het erg banketstaaf voor TS dat er nu hier zo gereageerd wordt. Er zijn nou eenmaal meer dingen in het leven dan Bokt, en niemand kan en mag zeggen of ze wel of geen tijd heeft om foto's te plaatsen.
Kan me er ook iets bij voorstellen dat TS nu een gevoel heeft van 'laat maar'...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:20

Ik vind het ook erg jammer dat er nog steeds geen foto's zijn. Ik wil wel graag een foto van die berg kaarten zien hoor maar ik denk niet dat er nog foto's komen.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 15:04

Wat maakt het uit dat de foto's er nog niet zijn. De TS heeft idd gezegd dat ze foto's zou maken, maar heeft ze heilig beloofd dat ze absoluut na dat ene weekend zouden komen? Volgens mij niet en dat lijkt mij ook helemaal niet nodig. Ze zal het vast druk hebben en het maakt me niet eens uit met wat, ze hoeft zich niet te verantwoorden vind ik. We kunnen toch gewoon rustig afwachten tot ze foto's heeft gemaakt en geplaatst. Ik kijk gewoon steeds als het topic weer oranje is en dan zie ik het vanzelf wel.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 15:58

leven en laten leven :)
ik zou foto's leuk hebben gevonden, maar kan me er verder echt niet druk om maken..

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:16

Volgens mij eist niemand hier iets. Iedereen die een kaartje heeft gestuurd, vond het leuk om ts haar moeder blij te maken.
TS heeft pas erna gezegd dat er foto's zouden komen en vervolgens laat ze niks meer weten behalve dat er beloofd een foto komt. Nou interesseert die foto me ook niet zoveel maar zie post van koudbloedkim, ze omschrijft het goed.

Ik vind het sneu dat er hier een hele discussie over bestaat, is het niet beter om ff te temmen zodat dit topic op slot gaat?
En als TS ooit met een foto komt kan ze even een nieuw topic openen.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:12

Jemig zeg, wat een gezeur om een paar foto's. Dan had je niet aan de actie mee moeten doen en je kaartje in de kast moeten laten liggen.

Ik ben blij dat ik de kaart heb gestuurd, er iemand een mooie dag mee heb gegeven en gelukkig mee heb gemaakt.
Die foto's maken me er niet anders om.

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:20

helaas lees ik nu pas het topic, anders had ik gewoon meegedaan.
Wel ben ik benieuwd naar de foto's ;)

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 13:09

Tjongejonge, mensen toch. :n

Ik heb deze oproep geplaats in een opwelling, toen ik mijn eigen kaartje aan het schrijven was. Het leek me geweldig als er bv 10 mensen mee zouden doen en ze verrast zou worden met meer kaartjes dan ze gewend is. :list:
De actie liep over en er kwamen geweldig veel reacties. :j
Volgens mij heb ik iedereen uitgebreid bedankt daarvoor.
Er is een praktisch woord tot woord verslag geweest en inderdaad, een belofte dat er een foto geplaatst zou worden zodra deze was gemaakt.

Iedereen die een ernstig ziek iemand in hun nabije omgeving heeft, weet dat je van te voren niet weet of het een slechte of een goede dag is. Het kan dus maar zo dat de afspraak verzet wordt omdat het die dag gewoon ff niet gaat.
Daar heb ik nooit een probleem van gemaakt, ik kom net zo lief een week later.
En ja, ik was mijn camera vergeten. Hardstikke stom en jammer.
Dan komt die foto toch gewoon wat later?

Ik zit midden in mijn hoogseizoen en ben eigenlijk alleen thuis op dinsdag en woensdag en draai dan 20 wassen, doe mijn administratie, de groothandel etc.
Computeren schiet er gewoon bij in.

Als er dan in de nabije omgeving van mijn kinderen achtereenvolgens een babyzusje van een vriendje een week na de geboorte overlijd, een voetbalvriend van 17 sterft aan een hartaanval en de vader van een klasgenootje in stukken gevonden wordt in een zak in het water, liggen mijn prioriteiten niet bij het maken van een foto.

Wij hebben uitgebreid onze dankbaarheid laten weten, mijn moeder heeft via mij haar dankbaarheid geuit.
Die foto komt er echt wel, zodra hij gemaakt is.

Wie hier geen begrip voor op kan brengen, kan wellicht beter via pb even de bankrekening doorgeven zodat ik de kosten vergoed van de postzegel en het kaartje. Dan hoeft men zich niet meer te ergeren.

Voor de rest die wel het geduld heeft, thanks! Die foto komt er echt nog aan.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 13:17

en al komt de foto niet..... je moeder was hartstikke blij en daar ging het in de 1e plaats toch om :?

de foto is bijzaak.... leuk als ie komt, maar zo niet dan niet..... de dag van je moeder was nog steeds geweldig

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 13:26

Goed dat je even hebt gepost, hoop dat iedereen zich nu gewoon normaal gedraagt. Ik vond het juist zo top dat bokt zulke dingen doet, maar vergat even dat er altijd een nare draai aan komt hier.

Ik stel voor dat we hier nu niet meer posten, en als de TS eventueel een foto zou hebben (wat leuk zou zijn, maar echt niet 'verplicht' is oid) dan zien we dat vanzelf wel. :)