Ook hier geen druppel gevallen,en ze zeiden nog wel dat het midden van het land ook veel regen zou krijgen. Had wel gehoopt op een flinke bui,het land en de tuin hebben dat wel nodig.
Het is eigenlijk nog best een redelijke avond geworden
ninaricci85
Geplaatst: 26-05-10 22:04
Ingmar_ schreef:
Het is eigenlijk nog best een redelijke avond geworden
inderdaad, ik had vanavond zowaar zon. maar de voorspellingen zijn weer bar en boos. alleen maar regen morgen en vrijdag en zaterdag droog met bewolking en zon door elkaar. ben benieuwd... ga zaterdag verhuizen
Wij hebben geen drupje regen gehad vandaag. Wel hebben we een paard ee ongevoerde regendeken opgedaan, ivm met zijn gezondheid en de koude nachten. Ze staan vanacht nog gewoon buiten. Morgen krijgen we hier waarschijnlijk wel regen. Als ik buienradar mag geloven vanaf een uur of 7 smiddags. Dan gaan de paarden voor de nacht gewoon naar binnen.
Het was hier gister droog en hopelijk vandaag ook.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 27-05-10 09:01
Wij hebben het gisteren gelukkig, gelukkig gelukkig ook droog gehouden. Sterker nog, het was eigenlijk best lekker weer om buiten bezig te zijn. Nu is het hier grijs en grauw, maar het lijkt niet meer zo hard te waaien. Want oh, wat was het koud gisteravond!!!
Hier is het droog en ziet het er best lekker uit, maar ben nog niet buiten geweest
xWhitneyx
Geplaatst: 27-05-10 12:41
Hier is het droog en bewolkt beetje grauwig , daarstraks leek het ff of de zon wilde doorkomen maar gelukkig kwam deze niet temp vind ik wel mee vallen , niet koud maar ook niet warm
Rienn
Geplaatst: 27-05-10 12:41
Nog steeds droog en ik had het behoorlijk warm net buiten. Volgens mij word ik gewoon ziek.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 27-05-10 13:29
Het is hier ook best wel fatsoenlijk qua temperatuur, 18-20 graden. We hadden net in de bak een mini windhoosje!! Echt heel grappig om te zien.