Hier ligt niks! Blauwe lucht, en zonnetje! Net buiten geweest, en ik vind de temperatuur lekker Is paar graden onder 0, maar met de zon voelt dat wel lekker.
Jahoor, hoe kan het ook anders? Sneeuw! Denk dat hier nu 2 cm ligt en het sneeut nog steeds. Als ik op de duitse buiennradar kijk gaat het nog wel even door.
Het zonnetje komt hier tussen een paar huizen door op de sneeuw vallen. Echt een mooi beeld, alleen wel jammer dat het niet zo heel erg goed te zien is op de foto.
Over slechte kwaliteit gesproken
Mies
Geplaatst: 10-02-10 10:47
Hier ook sneeuw.. Vind het in het begin altijd wel leuk maar het duurt altijd zo lang voor dat alles weer weg is.
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 10-02-10 10:53
Net het hele tuinpad + voorkant pad + oprit + trottoir rondom (hoekhuis) geschoven... samen zo'n 75 meter pad schat ik... ben je bijna klaar, begint het weer belachelijk hard te sneeuwen (Harlingen). Je blijft aan de gang. Klein detail: lief zit voor zijn werk in Zuid-Afrika, daar is het 28 tot 30 graden. Maar ja, dit is Nederland en het bijbehorende grillige weerpatroon
_Anneruth
Geplaatst: 10-02-10 11:10
Ja hoor... het is weer zover. Sneeuw sneeuw sneeuw.. Ik heb er een uur en drie kwartier over gedaan om op mijn werk te komen..
Help, het is wit en het word nog witter! Want het sneeuwd nog steeds..
zap
Geplaatst: 10-02-10 11:54
Nell_ schreef:
Hier ligt niks! Blauwe lucht, en zonnetje! Net buiten geweest, en ik vind de temperatuur lekker Is paar graden onder 0, maar met de zon voelt dat wel lekker.
Naja..... hoe kan dat? Ik woon in Gorinchem en hier is het gewoon wit hoor . En het sneeuwt.......