Ik ben goede vrijdag geweest, drukte was niet normaal Hebben denk ik 2 uur in de rij moeten staan voor de kassa. Iedereen plette elkaar en alles lag door elkaar. Fatsoenlijk winkelen was er niet echt bij
hmm toch niet geweest, mocht iemand deze week gaan wil diegene dan even kijken naar die zwart kanten schoenen maat 37? en ze dan voor me meenemen, alles word vergoed
L_iek
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-10 14:06
xDramaQueen schreef:
hmm toch niet geweest, mocht iemand deze week gaan wil diegene dan even kijken naar die zwart kanten schoenen maat 37? en ze dan voor me meenemen, alles word vergoed
Wat een leukjes Ik ga donderdaaaag Heb al een lijstje wat ik wil
2 of 3 vestjes met knoopjes gevlochten dun riempje (liefst bruin) jeanslegging gewone sprijkerbroek leuke zomertopjes, beetje langere een zomerjurkie van die griekse sandalen (weet niet hoe je t anders moet noemen ) en t -shirts heb ik ook nooit genoeg vind ik
ben benieuwd of ik mijn hele lijstje kan afkruisen!
voor mij wel, ik doe niet anders.. haha mjah mocht er iemand dus deze week nog heen gaan.. ik wilde zelf woensdag maar ik red het niet met school helaas..
graag beterschap trouwens ik ga eventueel zondag mocht iemand ze deze week niet vinden
ik wil elke keer zeggen ik ga zaterdag maar ik ben zaterdag heel ergens anders
Li_lee_yang
Geplaatst: 05-04-10 21:04
zal ik een geheimpje vertellen?
In de stad van Den Haag, is de cavi weg en dat is nu de Freemark, hetzelfde concept als Primark, en dezelfde leverancier!
Ben er vandaag even snel geweest, (vriend sleurde me weer naar buiten) maar het is echt dezelfde soort jurkjes, shirtjes en prijzen, alleen is de winkel veel ruimer en overzichtelijker!