Gefeliciteerd geslaagde!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
raket schreef:Geslaagden: gefeliciteerd!
Na mijn dipje heb ik even gebaald. Na wat dreigementen van collega's die me niet willen komen halen als ik niet les en het besef dat als ik niets doe, straks niet alleen mijn theorie opnieuw moet doen, maar ook mijn medische keuring, toch maar weer in actie gekomen.
Heb vandaag voor het eerst gelest bij een ander. Ik heb dingen echt heel anders aangeleerd en ik voel dat deze man de dingen beter uitlegt en de handelingen anders laat uitvoeren waardoor het allemaal veel makkelijker gaat.
Heb er dus een erg goed gevoel bij.
Enige nadeel is dat het daar erg druk is bij het CBR en de examens pas eind maart zijn, die nu worden afgesproken zeg maar...
Maar we gaan in ieder geval met frisse moed weer verder!
Miriam91 schreef:Amber_ tuurlijk mag je erbij! Ik ben al geslaagd maar bljif nog even hangen. Vind het altijd wel leuk om die verhalen te lezen!
Ik heb theorie gedaan toen ik ongeveer 1,5 maand bezig was. Daarna eigenlijk gelijk examen aangevraagd (theorie gehaald in november, examen pas in januari) dus genoeg tijd ertussen. Heb totaal 3,5 maand gedaan over rijbewijs halen. Wel vrij snel volgens mij
tassie Gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed ging!
magic_lover schreef:spannend!
Mijn broer is ook met zijn A bezig, maar moest tijdelijk even stoppen met lessen ivm de weersomstandigheden oid..
ik wil het liefst ook zsm mijn E halen... maar moet eerst maar eens even weer sparen...dus zal pas van't zomer worden vrees ik (of nog later
)
millennium schreef:Over een uurtje mijn theorieexamen auto!