Suzanne F. schreef:Yeyo schreef:Suzanne, ik vind je reactie wel behoorlijk kort door de bocht.
Kort door de bocht??
Ik zou mezelf eerst aan alle SOA testen onderwerpen die er zijn want denk je nou echt dat hij hem er 4 jaar met condoom ingehangen heeft???? En daarna zou die vieze vuile smerige leugenaar zo'n giga trap onder zijn hol krijgen en mag hij huilend naar die teef terug. (of nou goed, ze is toch ergens wel sympathiek want ze heeft jou wel de waarheid vertelt en dat kan je van hem niet zeggen. Anders had je nu nog in je waanideeen/droomwereldje geleeft)
Tuurlijk, doe samen je oogjes dicht en vlieg rustig weer de droomwereld in. Neem paardjes, kindjes, ga trouwen. Maar eens spat je ballonnetje toch uit elkaar en dan verlies je alles. Je man, je zekerheid, je paardjes en je zelfrespect en eigenwaarde. (of nah ja die heb je toch al niet in grote mate)
Het is nu nog niet te laat om van jezelf te leren houden en een zelfstandig bestaan op te bouwen, je hebt die leugenaar niet nodig om jezelf 'heel' te voelen, als je maar meer van jezelf leert houden.
suus das een vrouw naar mijn hart
suus voor jou