En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:47

Suzanne F. schreef:
Yeyo schreef:
Suzanne, ik vind je reactie wel behoorlijk kort door de bocht.

Kort door de bocht??
Ik zou mezelf eerst aan alle SOA testen onderwerpen die er zijn want denk je nou echt dat hij hem er 4 jaar met condoom ingehangen heeft???? En daarna zou die vieze vuile smerige leugenaar zo'n giga trap onder zijn hol krijgen en mag hij huilend naar die teef terug. (of nou goed, ze is toch ergens wel sympathiek want ze heeft jou wel de waarheid vertelt en dat kan je van hem niet zeggen. Anders had je nu nog in je waanideeen/droomwereldje geleeft)

Tuurlijk, doe samen je oogjes dicht en vlieg rustig weer de droomwereld in. Neem paardjes, kindjes, ga trouwen. Maar eens spat je ballonnetje toch uit elkaar en dan verlies je alles. Je man, je zekerheid, je paardjes en je zelfrespect en eigenwaarde. (of nah ja die heb je toch al niet in grote mate)
Het is nu nog niet te laat om van jezelf te leren houden en een zelfstandig bestaan op te bouwen, je hebt die leugenaar niet nodig om jezelf 'heel' te voelen, als je maar meer van jezelf leert houden.

suus das een vrouw naar mijn hart
suus voor jou :+:

Suzanne F.

Yeyo schreef:
Misschien is het toch wel zo dat ze voor de zekerheid van geld en spullen gaat, wie zal het zeggen.
Misschien profiteert ze nog van zijn centen en pakt wat ze pakken kan voordat het te laat is, want NOG een affaire kan je voor jezelf ook echt niet meer rechtvaardigen.
Misschien kleedt ze hem de komende jaren wel uit om hem daarna alsnog de deur uit te trappen.
Misschien trouwt ze nog wel met hem om hem vervolgens bij een scheiding te laten bloeden.
Misschien komen er ook nog wel kinderen, om na diezelfde scheiding hem ook nog leeg te trekken aan allimentatie.

Hm ja, dat zou in mijn ogen de enige redenen zijn die het rechtvaardigen.
Oh ja, nog wel 1; In de huwelijksnacht een kussen op zijn kop duwen.

BraveSpots

Yeyo schreef:
Ik vind het iig vreemd dat je vette relatieproblemen hebt en dan wel bezig bent met de aankoop van een veulen.

Ik denk eerlijk gezegd dat de TS niet eens doorheeft of wilt erkennen dat ze uberhaupt relatieproblemen heeft. Alles is goed en leuk aan haar vriend, en hij is zo lief, hij heeft immers toch haar verkozen boven die andere meid na 4 jaar.

Ik val met elk berichtje van de TS haast van mijn stoel van verbazing. Zo blind zijn, jeetje mina...

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:51

Suzanne F. schreef:
Yeyo schreef:
Misschien is het toch wel zo dat ze voor de zekerheid van geld en spullen gaat, wie zal het zeggen.
Misschien profiteert ze nog van zijn centen en pakt wat ze pakken kan voordat het te laat is, want NOG een affaire kan je voor jezelf ook echt niet meer rechtvaardigen.
Misschien kleedt ze hem de komende jaren wel uit om hem daarna alsnog de deur uit te trappen.
Misschien trouwt ze nog wel met hem om hem vervolgens bij een scheiding te laten bloeden.
Misschien komen er ook nog wel kinderen, om na diezelfde scheiding hem ook nog leeg te trekken aan allimentatie.

Hm ja, dat zou in mijn ogen de enige redenen zijn die het rechtvaardigen.
Oh ja, nog wel 1; In de huwelijksnacht een kussen op zijn kop duwen.

NA het aflsluiten van een dikke vette levensverzekering uiteraard, anders moet je alsnog de boel verkopen ;)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:52

Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.

*Spreekt uit ervaring*: Eenmaal een vreemdganger altijd een vreemdganger.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:52

Yeyo schreef:
NA het aflsluiten van een dikke vette levensverzekering uiteraard, anders moet je alsnog de boel verkopen ;)

Heh heh uiteraard...
en gemeenschap van goederen trouwen natuurlijk...

Yeyo

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:56

uiteraard, anders blijft er weinig te eisen bij een scheiding ;)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:56

TS ik vind het knap als jullie dit samen kunnen overwinnen en jij nooit zal gruwelen van hem elke keer als hij je aanraakt, je liefkoosd, de liefde met je bedrijft!!! Ik kon het niet!!!!
Enne ik vind dat Suzanne id erg mooi gesproken heeft!

Blackje

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 12:58

Hebben jullie veel gepraat nadat alles is uitgekomen? Doet hij dingen om het jou naar de zin te maken en laat hij blijken dat je hem kan vertrouwen? Heb jij of hij nog contact met die andere vrouw?

Over dat veulen zal ik maar niet beginnen, kan me niet voorstellen dat je daar nu over denkt :oo
Succes iig

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:00

Yeyo schreef:
...Ik vind het iig vreemd dat je vette relatieproblemen hebt en dan wel bezig bent met de aankoop van een veulen.

Relatieproblemen? Wat dacht je van persoonlijke problemen.... Grappige kleine dingetjes als "zelfrespect", "eigenwaarde", "trouw aan jezelf"....

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:01

TS, hou je van je vriend, of van zijn geld?
Ben je nu echt gelukkig, of bang om alleen te zijn?
Ben je bij hem omdat je anders niet kan hebben wat je nu hebt? Of ben je bij hem omdat je van HEM houdt?

Ik vraag me af of je wel uit liefde voor hem blijft of uit angst om het alleen niet allemaal zo voorelkaar te kunnen hebben als met hem erbij...

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:02

Citaat:
Relatieproblemen? Wat dacht je van persoonlijke problemen.... Grappige kleine dingetjes als "zelfrespect", "eigenwaarde", "trouw aan jezelf"....

Wellicht kan je daar makkelijk overheen stappen als er geld in het spel is????

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:02

Suzanne F. schreef:
Yeyo schreef:

Heh heh uiteraard...
en gemeenschap van goederen trouwen natuurlijk...

Ben het helemaal met jou eens, bij mij zou hij gecastreerd de deur uit getrapt worden. Zo lang iemand bedonderen, dat doet hij geheid weer. Of nog steeds.

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 13:04

Yeyo schreef:
Ik vind het iig vreemd dat je vette relatieproblemen hebt en dan wel bezig bent met de aankoop van een veulen.

Lezen is ook een kunst! We waren voor dit alles bezig met een veulen en hebben dit nu juist afgeblazen.
Precies omgekeerde wereld dus.

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 13:07

BraveSpots schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat de TS niet eens doorheeft of wilt erkennen dat ze uberhaupt relatieproblemen heeft. Alles is goed en leuk aan haar vriend, en hij is zo lief, hij heeft immers toch haar verkozen boven die andere meid na 4 jaar.

Ik val met elk berichtje van de TS haast van mijn stoel van verbazing. Zo blind zijn, jeetje mina...

Waar haal jij deze wijsheid vandaan, want dat is niet zo, dat schrijf ik ook nergens. Ik zeg al helemaal niet dat hij lief is.
Dat is jouw vage en geheel onjuiste interpretatie!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:07

Wat een botte reacties allemaal! Hoe weten wij nu hoe het er daar écht aan toegaat? Kan mij inbeelden dat er echt toch nog veel gehuild/geroepen/geruzied en vanalles wordt.

TS: gaan jullie ook echt de oorzaak van dit alles aanpakken en dus heel goed praten over wat er gebeurd is?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:08

Machie schreef:
TS, hou je van je vriend, of van zijn geld?
Ben je nu echt gelukkig, of bang om alleen te zijn?
Ben je bij hem omdat je anders niet kan hebben wat je nu hebt? Of ben je bij hem omdat je van HEM houdt?

Ik vraag me af of je wel uit liefde voor hem blijft of uit angst om het alleen niet allemaal zo voorelkaar te kunnen hebben als met hem erbij...

Dit is wat ik ook net zat te denken

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:11

cremellogek schreef:
Het gaat goed met mij hoor! En op dit moment ook goed tussen mij en mijn vriend.

We waren alleen in onderhandeling om een heel leuk veulentje te kopen, en ik was een beetje voorbarig, want de koop is nu toch niet doorgegaan. Die is dus inmiddels aan een ander verkocht. Neemt niet weg dat dat op dit moment misschien beter is, want nog een paardje erbij zou stel dat het toch niet goed zou gaan tussen ons niet handig zijn..

Maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen is dat het allemaal goed blijft gaan.

Lezen is ook een kunst????
Volgens mij was je ermee bezig, ging het feest niet door en ga je nu net doen alsof je al van te voren van plan was om het af te ketsen vanwege de affaire die je vent tussendoor even opbiechtte???
Ik gok zomaar dat als dat veulen nog wel beschikbaar was geweest, dat het bij je op stal gestaan had.

Anders zou het niet MISSCHIEN beter zijn, nee, dan zou dat hele veulen dood neer mogen vallen omdat je alles op alles zet om je relatie te redden.
Tenzij je genoeg tijd had om je ermee bezig te houden omdat je kerel toch weer in een ander lag te roeren.
Laatst bijgewerkt door Yeyo op 08-09-09 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:11

Iedereen heeft een mening hierover! Vind het beetje laag bij de grond om zo over iemand zijn relatie te praten! Of uberhaupt zo over TS!

TS, sterkte bij je keuzes en je maakt vast wel de goede!!

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 13:11

Blackje schreef:
Hebben jullie veel gepraat nadat alles is uitgekomen? Doet hij dingen om het jou naar de zin te maken en laat hij blijken dat je hem kan vertrouwen? Heb jij of hij nog contact met die andere vrouw?

Over dat veulen zal ik maar niet beginnen, kan me niet voorstellen dat je daar nu over denkt :oo
Succes iig

Ja, ja en hij heeft geen contact meer met haar, ik heb wel haar contacgegevens..

Dit is een keuze gebaseerd op gevoel. Heb ik al eerder gezegd, materiele zaken hebben hier helemaal niets mee te maken. Financieel gezien ben ik ook absoluut niet afhankelijk, heb een hele goede baan en opleiding. Verdien genoeg om zelf alles te betalen en heb ook een vette spaarpot.
Beetje suf dat ik dit nu weer moet zeggen, maar sommige mensen blijven maar over dezelfde dingen doorhameren. Lees dan eerst even de rest van het topic door!

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 13:12

Yeyo schreef:
Lezen is ook een kunst????
Volgens mij was je ermee bezig, ging het feest niet door en ga je nu net doen alsof je al van te voren van plan was om het af te ketsen???
Ik gok zomaar dat als dat veulen nog wel beschikbaar was geweest, dat het bij je op stal gestaan had.

Anders zou het niet MISSCHIEN beter zijn, nee, dan zou dat hele veulen dood neer mogen vallen omdat je alles op alles zet om je relatie te redden.
Tenzij je genoeg tijd had om je ermee bezig te houden omdat je kerel toch weer in een ander lag te roeren.

Het veulen is nu aan een ander verkocht omdat ik de koop heb afgeblazen. Niet mijn woorden verdraaiien aub!

Waarom stel je je zo vijandig op tegen mij? Erg raar hoor, ik ben niet degene hier die iets verkeerds heeft gedaan, en al helemaal niet tegen jou..
Laatst bijgewerkt door cremellogek op 08-09-09 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:13

Wat ik nou niet snap he,
Je hebt geen kinderen, bent hartstikke jong, en je bent onafhankelijk zeg je. Waarom in vredesnaam blijf je dan bij hem? Ben je bang dat je geen ander meer vind? Waarom laat je je zo op je hart trappen en mag hij dan in jouw open armen komen uithuilen hoe zwaar het allemaal wel niet was. Dat hij het echt niet zo bedoelde maarja ZIJ bleef maar bellen/smsen. En ja wat moet je dan als arme knul? Sorry hoor, tijd om orde op zaken te stellen!
Wat ik nog nergens terug heb kunnen vinden: Wat was zijn reden?

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 13:15

Er vroegen een paar mensen hoe het met me ging, maarre dit gaat me nu te ver.
Ik heb geen zin om op deze manier aangevallen te worden terwijl ik zelf slachtoffer ben..
Erg banketstaaf dit hoor!

my_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:17

TS Als jij vind dat je relatie nog een kans verdient ga er dan voor en laat ons maar kletsen.
Goed dat je het veulen even hebt gelaten voor wat het is, er komen vast nog mooie kansen.

Ik hoop dat ik je 1 advies mag geven ... bouw een vangnet op. Niet alleen voor als de relatie misschien uiteindelijk overgaat maar ook voor als hem iets overkomt. Want dan sta je ook met legen handen!

Succes, sterkte en veel geluk de komende periode, Martina

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:18

Meid, dit is bokt, wat had je anders verwacht?
En in de ogen van de meerderheid is het onbegrijpelijk dat je na zoiets toch nog bij deze man wilt blijven, dan ga je bedenken waarom je dat doet en komen de meest vreselijke dingen boven.
Ook ik snap je keus niet helemaal, maar ik heb er wel respect voor. Maar het is niet verkeerd om nog eens heel goed na te denken waarom je bij hem wilt blijven want zolang bedrogen worden is echt niet normaal...