Ja hier ook lekker weer...jammer dat ik de hele dag moest werken, maar goed, hoort erbij! ... Morgen en woensdag ook wel redelijk weer en dan heb ik beide middagen vrij
Ikima
Geplaatst: 13-07-09 20:19
Waarom zijn er eigenlijk overdag vaak meer wolken dan 's avonds? Nu ook weer een strakblauwe lucht. Vanaf morgen is het in het midden van het land weer prachtig weer want dan moet ik weer werken na een week vrij met regen.
Er was hier net onweer, met een paar drupjes regen. Nu is het weer lekker zonnig !
aisa
Geplaatst: 14-07-09 14:48
hier van alle luchten door elkaar(venhorst),af en toe denk je er komt wat,maar drijft weer net zo weg ,als het komt. We zien het wel ,temp is heeerlijk(op die stinkdazen na grrr). Hoefsmit is onderweg,dadelijk binnen bekappen,anders wordt je lek gepikt hihi
Pfoe, volle zon en erg warm hier. We hebben de hangmat opgehangen in de tuin, maar ik houd langer dan tien minuten in de hangmat echt niet vol met die zon.
Ikima
Geplaatst: 14-07-09 16:51
Hier weer volop zon natuurlijk, net een week vrij geweest met regen en nu ik moet werken is het weer prachtig weer.
Hier regent het.... En ondertussen regent het nog aardig door ook.
Natasjaa
Geplaatst: 14-07-09 19:06
Heel benauwd hier En ook van die wisselende luchten, ene moment denk je, er komt een flinke bui aan, volgende moment is die lucht weer verdwenen... Tot nu toe nog geen regen gezien vanmiddag hier.
Ik werd een uurtje geleden wakker en zag direct een strakblauwe lucht en de zon!!! Hopelijk is dat vanmiddag ook nog zo; kunnen we weer ff heerlijk zonnen (helaas geen tijd om naar strand)