Niemand ophalen en niemand thuisbrengen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niemand ophalen en niemand thuisbrengen
En het ging best netjes.
Al vind ik het af en toe best lastig, je moet aardig wat dingen te gelijk doen. Woensdag 19 augustus om 10.30 is mijn volgende rijles.
) had 2 keer in een auto gereden voordat ze rijles kreeg. In haar eerste les ging ze meteen een 80 km weg op waar ze een tijdje 100 reed, pas na een tijdje moest ze langzamer rijden.
Ze moest/mocht ook meteen op een drukke rotonde rijden waar de instructeur ook moest ingrijpen omdat ze fietsers niet zag.
) en drukke rotondes
en kruispunten waarvan ik dacht: oke help, en nu? 

Aranel schreef:Hé volgens mij kan ik ook kiezen om af te rijden in Emmeloord
Ik mocht mijn eerste les op een 30 km weg rijden, vrij drukke weg met zijweggetjesMaar ik had ook wel vaker gereden. Over een week heb ik pas weer les, de rijschool is 3 weken met vakantie

Ier schreef:Aranel schreef:Hé volgens mij kan ik ook kiezen om af te rijden in Emmeloord
Ik mocht mijn eerste les op een 30 km weg rijden, vrij drukke weg met zijweggetjesMaar ik had ook wel vaker gereden. Over een week heb ik pas weer les, de rijschool is 3 weken met vakantie
Haha ik zou zeggen, doen!
Enigste wat je echt hebt zijn fietspaden die echt heel erg vaak voorrang hebben,
maar nu in de vakantie is er nergens zowat verkeer te bekennen.
waar moet je anders afrijden, zwolle of niet?

)
Laat ik nou net een hekel aan die stad hebben
) maar moet na een paar lessen wel verder lessen in Leeuwarden dus ik zal er wel nog een beetje aan wennen voor dat ik af moet rijden.