Spookhuizen in Nederland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 09:19

ik heb dat dus ook,dat ik heel veel verhalen niet echt geloof.Ik ben helder horend en helder ziend en ik maak niet eens zoveel mee hahahha.Wel heb ik een tijd bij mij thuis gehad dat ik mijn tuinstoelen hoorde bewegen.En er stond geen wind.1 keer zat ik op een stoel en de stoel naast mij bewoog gewoon.Mijn zus heeft het ook vaak gehoord.Ook een keer in bed dat ik heel snel een lichtflits zag en was binnen een paar seconden weer weg.Heb nog wel meer mee gemaakt maar dat komt nog wel

Siets

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 09:23

Ik vind dit topic lang niet meer zo leuk... Iedereen denkt inderdaad wat te zien, en het gaan al een hele tijd niet meer over spookhuizen.

En Peelie: Ik kan niets zien in jou foto's, en vind het nogal raar dat je er zelf heilig van overtuigd bent dat dit Diana is. áls je dan al wat ziet, is het stof denk ik, maar ik geloof nooit dat ze zich zomaar eventjes liet zien voor jullie foto. Misschien weer eens met beide benen op de grond gaan staan ;).

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 09:54

Dit is idd waar ik bang voor was... mensen draaien door, willen voornamelijk schreeuwen om aandacht.

Erg jammer.

Open een nieuw topic over byzondere verschijnselen op foto's ;)

De foto's waar Diana op zou moeten staan,sorry daar zie ik helemaal niets in.
Overigens zijn er wel al vaker foto's opgedoken waar de geest van lady di op zou staan.

Ik krijg het zout hier in elk geval niet aangesleept, mensen laten we ontopic blijven en please niet teveel uit de duim zuigen :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:03

op de foto van Diana zag ik het meteen :j
het lijkt ook op Diana. Maar of het haar echt is weet ik niet.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:22

Ik snap echt niet hoe je in godsnaam daarin een Diana kunt zien. Dat is echt zo overduidelijk een stofje of iets anders, je kunt overal gezichten in zien als je dat wilt. Ik heb ook tig foto's waar zo'n bolletje op staat (oude en nieuwe gebouwen, bij paard en ook buiten), dat zijn echt geen spoken hor...
Blaas maar eens in een hoekje (zie dat het een oud gebouw is?) en maak een foto en, ohnooo 100'en geesten!

Wat eens schreeuw om aandacht inderdaad, zeg :)

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:23

Ik snap ook niet hoe je dat daarin kunt zien, ik dacht dat je met een heel duidelijk gezicht kwam :P .

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:26

Ik zie ook alleen zo'n bolletje, geen gezicht oid. :n

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:27

suus_ schreef:
Ik snap echt niet hoe je in godsnaam daarin een Diana kunt zien. Dat is echt zo overduidelijk een stofje of iets anders, je kunt overal gezichten in zien als je dat wilt. Ik heb ook tig foto's waar zo'n bolletje op staat (oude en nieuwe gebouwen, bij paard en ook buiten), dat zijn echt geen spoken hor...
Blaas maar eens in een hoekje (zie dat het een oud gebouw is?) en maak een foto en, ohnooo 100'en geesten!

Wat eens schreeuw om aandacht inderdaad, zeg :)

Donkere stukje het haar
en daar links onder het gezicht.

ik zie het er toch best duidelijk in.
maar ik geloof niet dat het haar echt is geweest.
meer verbeelding

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:35

Ik zie nog steeds een bolletje doorzichtig verder écht niets! :')

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:42

dwaallicht schreef:
Hmm ik was vandaag op bezoek in kasteel de Haar en we kregen een rondleiding door alle kamers. Op een gegeven moment waren we in een bepaalde kamer en ik dacht "deze kamer vind ik minder leuk" en toen vertelde onze gids dat hier iemand dood was gegaan en er spookverhalen over deze kamer rond gingen. Kan net zogoed toeval zijn maar ik vond het wel grappig :)

Ik had vantevoren nog tegen de gids verteld dat ik een topic had gezien over spookhuizen en of het in dit kasteel nou ook spookte :') ze zei dat er wel verhalen rond gingen, maar ze heeft het niet over die kamer gehad, dus dat kon ik niet weten. Maarja ik ben niet iemand die bij alles aan een bovennatuurlijke ervaring denkt :P (gelukkig.)

Daar geloof ik dus wel in dat je je onbehaaglijk kan voelen als er iets gebeurd is in een bepaalde ruimte /huis zonder dat je het zelf van te voren weet :D

Ik heb dat in mijn oude woning gehad , en heb me daar nooit op me gemak gevoeld, zat gewoon niet lekker rustig op de bank, was meer boven als ik TV wilde kijken oid heel vreemd, slapen ging daar ook slecht. Wat er is gebeurd weet ik niet maar het voelde gewoon niet goed.

We hebben overigens in ons kleine dorp ook een echt spookhuis :D
http://moc.thuisbladen.net/index.php?op ... &Itemid=32 als je googled is er nog meer over te vinden, het schijnt dat tot nu toe elk gezin wat er heeft gewoond is gevlucht, echt een schitterend huis, en gewoon zonde dat het nu leeg staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:46

Peelie schreef:
Afbeelding
1 gezicht (mond neus)
2 oor
3 haar
presie onder 2 zie je een schouder. Het is van de zeikant :)

Maar je moet ook niet overal gezichten in willen zien, zoals in gordijne, dat is gewoon toeval of heel vaal fantasie.

bij de manege is gewoon stof, maar orbs zien er ook anders uit.

Sorry, ik zie er echt niks in.. Alleen een bolletje

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:50

ik zie ook echt niks en voel ook niks bij die foto.Ik denk ook dat het een stofje is.En als het echt wat was zou ik die foto verkopen want dan was ik snel rijk geworden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:09

ik zie er Micheal Jackson in...

goed kijken hoor!! :))

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:12

_O-

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:25

Anoniem schreef:
ik zie er Micheal Jackson in...

goed kijken hoor!! :))

hahahah dat is niet lief :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:45

hej waar stond ook alweer die lijst van alle spookhuizen in nederland?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:51

Cayenne schreef:
Er was toch ook een bokker die opeens allemaal bloed aantrof in haar stal? Er werd toen ook gedacht aan een geest oid :=
Geen idee hoe het daarmee afgelopen is.

dat was ik :o :D

Ik zit ff topic door te lezen en toen zag ik dit stukje :=

Tja NOOIT meer wat van gehoord hoe het was. TOpic liep toen erg uit zn verband. Er zijn meerder bokkers geweest die een reading hebben gedaan met paarden van stal. Ik kende deze mensen NIET en hun mij ook niet.
vele dingen die NIET op internet te vinden staan. Maar ze vertelde dingen die verdomd goed klopte.

Ik heb toen dieper op ingegaan. En er kwamen details naar boven ( wel van stal maar niet meer van bloed)
Wat allemaal klopte!! en dat was van 40 jaar geleden :oo

Ze had verhalen vertelt tegen mij.. en ik kon het niet thuis plaatsten. ze noemde een datum dat het opgelost zal worden.. jaar later nadien..

naja jaar later op die datum ben IK gescheiden en ze heeft het toen voorspeld. iig dingen beschreven wat ik NIET kon plaatsten en nu wel.
De stal staat nu leeg. geen paarden meer. en we zijn NOOIT achter de iets gekomen wat het nu was.

Creepy zeker. We hebben het laten onderzoeken en het bleek dierlijk bloed te zijn......

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:55

overigens was onze stal ( van hier boven) ook spookstal..

IEDEREEn die daar met paarden stond voelde de oude boer die dood is. We hoorde hem en zagen schimmen. Heel eng. 1 stal deel ( we hadden zeg maar 4 stallen/schuren en 1 binnenbak met aangrenzende stallen.) was iedereen doods bang. We hebben daar ECHT iemand zien staan op het einde van de stal.. we deden licht aan en weg was het .
Het was iemand met emmers water bij de deur.

Er woont 1 vrouw nu met haar paard. Die altijd het hartedief van de boer was ( zn oogappel ;) )
Dikke mik die 2. Zij woont daar nu met haar man en haar dochtertje van paar maanden. en zij voelt niks en voelt zich veilig.

We hebben ook wel eens schimmen gezien in de binnenbak van paarden. En die stonden allemaal op land. Naja hele rare dingen.. En toch voelde het vertrouwd maar toch dood eng :=

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:15

Ik had ook ooit eens een best wel enge foto, je zag duidelijk een meisje. Deze foto heb ik op een paranormale hyves gezet, ik zou even gaan zoeken.

Maar ik zag ook 'overal' orbjes, maar ik denk dat het eerder stofvuiltjes zijn ofzo..

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:42

helaas ben ik eraan geloven aan al die dingen..
heb t eergistere nog gehad snachts,.,
kon niet slapen en als ik bijna sliep kreeg ik ineens vanuit t niet iemand te zien voor me.. had me ogen dicht.
soms iemand bekend soms iemand die ik niet ken of een raar figuur..
heb dit heel vaak gehad alleen de afgelope tijd neit meer..
word er helemaal panish van!!
me vriendje die vind 9 vd 10 dingen onzin maar gelukkig snapt ie wel dat ik erg bang kan zijn in t donker.
slaap soms helemaal niet door dit..

heb ook al eens gehad echt een drukkend gevoel op mij toen ik lag te slapen..
idd alsof iemand op me bed kwam zitten..
maar wel half op mij leunde..

dacht toen dat t me overleden opa zou kunnen zijn..

heb ook wel eens rare dingen met de douche lamp en me ma stond toen ook in de douche en die zij :
ow volgens mij moeten de lampen verwisseld gaan worden..
maar wist donders goed dat ze net nieuw waren.
denk altijd dat t me oma is dan.. of iemand die me gek probeert te maken..

in de spiegel kijken doe ik savonds niet..
en die gekke hond van mij gaat savonds altyd ergens naartoe staren..
ben savond nooit alleen thuis of anders bij iemand anders thuis..

hier in de woonplaats hebben we ook een gek huis gehad stond ook een soort van jkist binnen en stond ook bekend als t spookhuis..
durfde daar nooit langs ..
ging altyd helemaal om fietsen en als ik met de auto langs kwam bukte ik op draaide ik me anders kant op..

heb een keer gehad dat ik een kruis kettinkje gehad heb die vloog in brand..
heb m nog..als t goed is alleen volgens mij t ding waarmee hij om je nek hangt verwisseld.
hij is voor de helft zwart.

allemaal gekke dingen..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 13:44

Dan geloven jullie me niet... Mij best.

Waarom heb ik de foto niet verkocht, omdat ikk daar helemaal niet aan heb gedacht en waarom zou ik dat doen. Wat maakt mij het geld uit...

jammer dat er mensen zo scepties zijn... :(:)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:17

Ik heb niet gezegt dat ik je niet geloof, maar dat IK dacht dat het eerder een stofje oid is, omdat IK er niks in kon ontdekken. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:19

Orbd geloof ik ook niet in, als het ergens stoffig is barst het van de orbs namelijk.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:44

Peelie schreef:
Dan geloven jullie me niet... Mij best.

Waarom heb ik de foto niet verkocht, omdat ikk daar helemaal niet aan heb gedacht en waarom zou ik dat doen. Wat maakt mij het geld uit...

jammer dat er mensen zo scepties zijn... :(:)

Mensen moeten wel scepties zijn.Er worden zoveel L*lkoek vertelt.Als we alles gaan geloven moet het overal spoken.En heel vaak heeft alles een andere reden waarom dingen gebeuren dan dat het er spookt

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:45

ik zie ook alleen maar stof op de foto :o