Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suus_ schreef:Ik snap echt niet hoe je in godsnaam daarin een Diana kunt zien. Dat is echt zo overduidelijk een stofje of iets anders, je kunt overal gezichten in zien als je dat wilt. Ik heb ook tig foto's waar zo'n bolletje op staat (oude en nieuwe gebouwen, bij paard en ook buiten), dat zijn echt geen spoken hor...
Blaas maar eens in een hoekje (zie dat het een oud gebouw is?) en maak een foto en, ohnooo 100'en geesten!
Wat eens schreeuw om aandacht inderdaad, zeg
dwaallicht schreef:Hmm ik was vandaag op bezoek in kasteel de Haar en we kregen een rondleiding door alle kamers. Op een gegeven moment waren we in een bepaalde kamer en ik dacht "deze kamer vind ik minder leuk" en toen vertelde onze gids dat hier iemand dood was gegaan en er spookverhalen over deze kamer rond gingen. Kan net zogoed toeval zijn maar ik vond het wel grappig
Ik had vantevoren nog tegen de gids verteld dat ik een topic had gezien over spookhuizen en of het in dit kasteel nou ook spookteze zei dat er wel verhalen rond gingen, maar ze heeft het niet over die kamer gehad, dus dat kon ik niet weten. Maarja ik ben niet iemand die bij alles aan een bovennatuurlijke ervaring denkt
(gelukkig.)
Peelie schreef:
1 gezicht (mond neus)
2 oor
3 haar
presie onder 2 zie je een schouder. Het is van de zeikant
Maar je moet ook niet overal gezichten in willen zien, zoals in gordijne, dat is gewoon toeval of heel vaal fantasie.
bij de manege is gewoon stof, maar orbs zien er ook anders uit.
Cayenne schreef:Er was toch ook een bokker die opeens allemaal bloed aantrof in haar stal? Er werd toen ook gedacht aan een geest oid
Geen idee hoe het daarmee afgelopen is.
Peelie schreef:Dan geloven jullie me niet... Mij best.
Waarom heb ik de foto niet verkocht, omdat ikk daar helemaal niet aan heb gedacht en waarom zou ik dat doen. Wat maakt mij het geld uit...
jammer dat er mensen zo scepties zijn...