Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sugarfoot schreef:Nadat ik een paar gedate had met een stoere bouwvakker nam ik hem even mee naar mijn paarden die hij wel wilde zien. Toen we bij de wei aankwamen en mijn mini Shetje op hem af kwam lopen ging hij snel achter het hek staan en vroeg: 'Bijt ie'?
Margreetje schreef:Sugarfoot schreef:Nadat ik een paar gedate had met een stoere bouwvakker nam ik hem even mee naar mijn paarden die hij wel wilde zien. Toen we bij de wei aankwamen en mijn mini Shetje op hem af kwam lopen ging hij snel achter het hek staan en vroeg: 'Bijt ie'?
Haha, wat zijn sommige mannen toch stoer.......
Heb ook m'n paard laten zien aan m'n toenmalige vriendje, die stond er na 1 minuut zo verveeld bij dat het slagingspercentage direct met 50% was gedropt.![]()
Als ik 'm nu nog wel eens tegenkom dan is zijn standaard openingszin: "hoe gaat het met je paard?" Juist ja.......
Pest hem er nog wekelijks mee!! Margreetje schreef:Sugarfoot schreef:Nadat ik een paar gedate had met een stoere bouwvakker nam ik hem even mee naar mijn paarden die hij wel wilde zien. Toen we bij de wei aankwamen en mijn mini Shetje op hem af kwam lopen ging hij snel achter het hek staan en vroeg: 'Bijt ie'?
Haha, wat zijn sommige mannen toch stoer.......
Heb ook m'n paard laten zien aan m'n toenmalige vriendje, die stond er na 1 minuut zo verveeld bij dat het slagingspercentage direct met 50% was gedropt.![]()
Als ik 'm nu nog wel eens tegenkom dan is zijn standaard openingszin: "hoe gaat het met je paard?" Juist ja.......
Rebel_Jits schreef:Jaa, dat is zo erg! Je vraagt honderd keer of hij echt wel mee wilt.. "Jaa, ik wil ECHT mee!"
Gaat hij eens mee, staat hij er een beetje bij en durft nieteens in de buurt te komen van je knollie (ook niet na vele aanmoedigingen van jou). Sta je daar..
Hij kan nu wel in de wei zijn en bezig zijn met alles, maar zodra een paard te dichtbij komt hoor ik heel bang: schaaaaat? hij wil niet weg hier... kun je mij even helpen??

) 

hoe oud was ie toen?
Als ze nou origineel waren, maar ik heb dezelfde zin, of iets met dezelfde strekking ook al vaak gehoord.
daarvoor deed zijn moeder dat. En ik heb er een aantal gekocht, om bij ons neer te leggen. Maar dat komt omdat hij steeds vergat een schone mee te nemen. En ik vind het niet fris als je dan 3 dagen bij ons bent dat je dan geen schoon ondergoed hebt