Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantje99

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 23:27

T was geen date, maar toch:

Stond met een vriendin in de kroeg, zij ziet een paar bekenden en we lopen er samen naartoe. Ofnaja we werden geroepen, heee jullie ook hier en die blablabla.. Je kent het wel..
We wilden eigenlijk al de hele tijd naar huis, maar we kwamen maar niet van ze af.. En ik stond er maar wat bij want ik kende die jongens niet echt. Het gesprek ging ook nog ns nergens over dus ik stond er vrij verveeld/'ik kijk om mij heen' bij. Zegt die jongen jullie willen zeker ook weg?

Dus wij hehe zie je dat nu pas?

Die jongen weer: Jaa je vriendin staat er wel erg passief bij!

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 08:42

Sugarfoot schreef:
Nadat ik een paar gedate had met een stoere bouwvakker nam ik hem even mee naar mijn paarden die hij wel wilde zien. Toen we bij de wei aankwamen en mijn mini Shetje op hem af kwam lopen ging hij snel achter het hek staan en vroeg: 'Bijt ie'? :=

Haha, wat zijn sommige mannen toch stoer.......
Heb ook m'n paard laten zien aan m'n toenmalige vriendje, die stond er na 1 minuut zo verveeld bij dat het slagingspercentage direct met 50% was gedropt. :o
Als ik 'm nu nog wel eens tegenkom dan is zijn standaard openingszin: "hoe gaat het met je paard?" Juist ja....... :roll:

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:18

Margreetje schreef:
Sugarfoot schreef:
Nadat ik een paar gedate had met een stoere bouwvakker nam ik hem even mee naar mijn paarden die hij wel wilde zien. Toen we bij de wei aankwamen en mijn mini Shetje op hem af kwam lopen ging hij snel achter het hek staan en vroeg: 'Bijt ie'? :=

Heb ook m'n paard laten zien aan m'n toenmalige vriendje, die stond er na 1 minuut zo verveeld bij dat het slagingspercentage direct met 50% was gedropt. :o
Als ik 'm nu nog wel eens tegenkom dan is zijn standaard openingszin: "hoe gaat het met je paard?" Juist ja....... :roll:

Ik ken het.... Ook een bouwvakker, boom van een kerel, grote bek altijd! Kwam die keer bij mij thuis, zet zijn auto langs de paardenwei! Wil die uitstappen, staan mijn paardjes nieuwsgierig als ze zijn naast zijn auto!! Meneer zat binnen 2 seconden weer in zijn auto en durfde er niet uit te komen!! Hij was bang voor paarden, had er ooit is een x 1 op zijn kleine teen gestaan :o Pest hem er nog wekelijks mee!!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:21

Margreetje schreef:
Sugarfoot schreef:

Jaa, dat is zo erg! Je vraagt honderd keer of hij echt wel mee wilt.. "Jaa, ik wil ECHT mee!"
Gaat hij eens mee, staat hij er een beetje bij en durft nieteens in de buurt te komen van je knollie (ook niet na vele aanmoedigingen van jou). Sta je daar..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:26

Ik had ineens een kerel in mijn stal!
Was een bouwvakker die bij ons aan het werk was in huis en ik zei dat ik even naar de paarden moest. Had hem blijkbaar al een keer eerder verteld waar ze stonden. en ja hoor...
Ik stond 10 minuten bij de paarden, hoorde ik eens: hallo!, ik dacht ik kom eens kijken!
Allemachter, schrok mij helemaal dood! (stal staat midden op een weiland en er staan maar 2 paarden)
Idee was leuk, maar sorry heb geen behoefte aan een stalker :+

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:28

Rebel_Jits schreef:
Jaa, dat is zo erg! Je vraagt honderd keer of hij echt wel mee wilt.. "Jaa, ik wil ECHT mee!"
Gaat hij eens mee, staat hij er een beetje bij en durft nieteens in de buurt te komen van je knollie (ook niet na vele aanmoedigingen van jou). Sta je daar..

Jaja, echt helden hoor die mannen :P
Ik ben met buitenrijden ook een keer een jongen tegen gekomen die helemaal van z'n fiets afsprong en bang achter z'n fiets ging staan toen die m'n paard zag. :?
Hij dacht zeker dat ik 'm te lijf wilde gaan of zo, ik stond echt heel verbaasd naar 'm te kijken. Ik zei nog wel "hij doet niks hoor", maar als ik BOE had gezegd dan was die vast snel weggerend....zonder fiets :')

Gelukkig heb ik nu een stoere vent die absoluut niet bang is en ook nog eens zelf rijd....hmmmm :+:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:30

hihi mijn vent is ook zo'n kerel die hard wegrent :P Hij kan nu wel in de wei zijn en bezig zijn met alles, maar zodra een paard te dichtbij komt hoor ik heel bang: schaaaaat? hij wil niet weg hier... kun je mij even helpen?? :D

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:32

Welshcobfan schreef:
hihi mijn vent is ook zo'n kerel die hard wegrent :P Hij kan nu wel in de wei zijn en bezig zijn met alles, maar zodra een paard te dichtbij komt hoor ik heel bang: schaaaaat? hij wil niet weg hier... kun je mij even helpen?? :D

hahaha dat is schattig!

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:42

Welshcobfan schreef:
zodra een paard te dichtbij komt hoor ik heel bang: schaaaaat? hij wil niet weg hier... kun je mij even helpen?? :D

_O- Zie het al weer helemaal voor me, nog zo'n held..... :P

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:50

Welshcobfan schreef:

dat is wel schattig _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:54

Mijnes was ook bang voor paarden hahahah de eerste keer wou hij dr persee meenemen. Dus mijn merrie denkt: heee.... het voerhok!!! en loopt heel subtiel beetje die kant op. En hij:"hier pak jij hem maar weer!!! Hij kijkt me echt woest eng aan!!"

Ze keek hem niet eens aan hahaha ze keek naar het voerhok :+

en nu haalt hij haar alleen uit de wei en poetsen opzadelen enzo (erg handig :D)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:41

acghut,nee,ik zou niet afknappen als mijn potentiele vriendje niks zou hebben met paarden of dr bang voor zou zijn.
pluspunt dan weer wél als ie ze leuk vindt(of zelf kan rijden,zwijmel..)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:09

maar je heb ook van die mannen die paarden tot de bodem afkraken,, niet leuk vinden oké maar afkraken is nergens voor nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:14

die komen er bij mij niet in.
je respecteert mij en mijn dieren,en anders hoef ik je niet..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:16

Hebben jullie ook van mannen gehad die direct zeggen: ooh weet je wat ik lekker vind? paardenvlees!
Zoooo niet origineel :+
Mijn standaard niet originele reactie: ik vind het ook lekker, maar de rookvlees niet zo... dat is te zout voor mijn smaak.

*sukkels*

Net of ik er warm of koud van word wat hij lekker vind op zijn bord :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:21

gelukkig niet :P

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:22

Ik denk dat hij hoopt dat je over de rooie gaat _O-

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:24

Ik neem ze al niet meer mee:P
Staan ze bij het hek,
men beesten zijn nieuwsgierig en houden van knuffelen, een paar aaitjes kunnen er van af, maar meer niet.
gevolg: paarden lopen weg, jij bent niet interessant :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:27

PineApple schreef:
Ik denk dat hij hoopt dat je over de rooie gaat _O-

hahaha klopt ook :P
Maar ik word er echt niet warm of koud van :=
Maar ze moeten eindelijk eens beseffen dat ze niet origineel zijn, ik heb die vraag namelijk al zó vaak gehoord :+

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:31

Oh ja vreselijk, mannen die je denken te shockeren door te zeggen dat ze paardenvlees eten... |o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:33

Ik was pas echt in shock toen mijn vriend gaten in zijn onderbroek had en daarbij zei: o ja, moet even mijn moeder vragen of ze nieuwe onderbroeken voor mij koopt! :+
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:34

@Amanda2: Verschrikkelijk, hoevaak je dat niet naar je hoofd geslingerd krijgt. En de verbaasde blikken die je krijgt als je zegt dat je zelf een lekker paardenbiefstukje op zijn tijd ook wel kunt waarderen :=

Wat ik nog het verschrikkelijkst vond tot nu toe was de jongen die vertelde dat ik "Echt niet meteen bij hoefde te wonen hoor".
Jep, als je mij aan het rennen wil krijgen moet je zoiets gaan roepen!
Laatst bijgewerkt door DL_ op 25-06-09 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:34

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:35

Ja idd :+
Het maakt mij ook echt niets uit wat die mannen eten hoor :+ Als ze nou origineel waren, maar ik heb dezelfde zin, of iets met dezelfde strekking ook al vaak gehoord.

Welshcobfan, mijn vriend koopt nu hij op kamers zit pas eigen boxers en sokken _O- daarvoor deed zijn moeder dat. En ik heb er een aantal gekocht, om bij ons neer te leggen. Maar dat komt omdat hij steeds vergat een schone mee te nemen. En ik vind het niet fris als je dan 3 dagen bij ons bent dat je dan geen schoon ondergoed hebt _O-

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:38