Rijlessen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:00

Lekker zeg, moest je om half 8 al dan?
Met mijn richtingsgevoel komen we dan ergens anders uit. :')

Ik hoop echt zo dat mijn les vandaag ook goed gaat. Want gisteren was het wel hartstikke lachen (die vent zeek bijna in z'n broek van het lachen om mijn rijgedrag ^) :D ) maar het zou eens leuk zijn als ik niet zo sloom reageer overal op. En wel rustiger te rijden.

Anoniem

Re: Rijlessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:01

Iets voor half 8 werd ik opgehaald, volgende week weer op dat tijdstip :)

Snelheid met reageren komt wel :j Ik ben ook pas sinds kort echt snel :j

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:02

Dat is wel vroeg zeg! Lekker rustig aan de weg zeker?

Ik heb iemand al 5 minuten geleden overreden en dan kijk ik eens achter om van; 'goh wat was dat voor hobbel', zegt m'n rijinstructeur. :=
Nougoed, ik ga maar weer mijn best doen. :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:07

:= ja das niet goed natuurlijk :=

Moah hier was het vrij druk op de weg, maar woon dan ook tussen Rotterdam en Gouda ;)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:49

Mooi dat het zo goed ging Unwritten! :D (ben je naam even kwijt)

En Paula, succes! :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:43

Nou ging weer fantastisch... :+ Ahum. Hetzelfde gereden als gisteren, borden volgen lukte niet helemaal... en op de snelweg stond ik constant in de file.
Moet de volgende les naast 'm gaan zitten en dan gaat hij rijden zoals ik rij, en zoals het moet. Dan kreeg ik het misschien meer door. :=
Verder had ik een broek aan waardoor ik nu niet meer op m'n kont kan zitten (van die harde versiersels op de kontzakken), en lagen er knikkers onder het gaspedaal waardoor ik ineens héél hard vooruit schoot.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:23

Hahaha!
Gisteren ging ik even auto van mijn stage begeleider naar voren rijden, moesten hem volladen..
hij had alleen zon rare schakelpook whaha..
en ik maar niet wegrijden, dat ding slaat maar af :')
inplaats van dat ik hem in zijn 1 zette, zette ik hem in zijn 3.. whaha vandaar dat ik niet wegreed :')

Dat word iig geen auto/busje voor mij :D

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:23

Jammer! Haha dat lijkt me grappig als hij net zo gaat rijden als dat jij doet. :') Volgens mij zou ik dan echt in een deuk liggen.
Knikkers onder het gaspedaal? Hoe komen die daar. :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:29

Ik weet zeker dat 'ie dan heel overdreven gaat doen, dat word echt genant vrees ik. Vooral het vliegen door de bochten zou 'ie even laten zien...
En ik maar de hele tijd; 'Ohja ben ik dit vergeten en dat en zus en zo'. En hij maar lachen. ^) En ik steeds bozer op mijzelf worden. Maargoed, hij zei dat ik de volgordes wel wist en toepaste met kijken, alleen gewoon allemaal op het verkeerde moment.

Tsja die knikkers, z'n kinderen hadden in de auto zitten spelen. Pas dacht ik ook wat prikt er toch in m'n been. Lag er zo'n dino speelgoed ding. _O-

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:34

Nouja zie je het eens vanuit een andere hoek. :))
Lijkt mij ook ja dat hij het dan nog even extra gaat overdrijven zodat het nog erger lijkt. :')

Nou dat vind ik best gevaarlijk dan, voor hetzelfde schiet je ineens heel hard naar voren door die knikkers en zit er iemand vlak voor je..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:39

Van dat overdrijven houdt 'ie wel, schaamde me gisteren al rot toen hij voordeed hoe ik keek in de stad. :') Maarja ik kan het wel hebben, en dat weet hij ook wel. Brengt er wat sfeer in he.

Inspecteer in het vervolg ook maar even wat er allemaal in de auto ligt ja.

cherrylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:32

m'n vader heeft zelf een autorijschool gehad ;) tot 6 jaar geleden geloof ik toen heeft hij m verkocht en is voor diezelfde baas gaan werken;) We hebben nog steeds zo'n auto met aan beide kanten pedalen dus das handig voor als ik 18 ben:)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:40

Paula schreef:
Veirl schreef:
Het ging bij mij vandaag echt super.... Küt! :')

Ik de hele tijd kijken of ik een zwarte lesauto zag maar ben je helaas niet tegen gekomen geloof ik. :')

Nee, maar dat is opzich niet zo heel gek.

Hij kwam aanrijden en ik moest nog iemand naar huis brengen. Alles ging mis, hij sloeg af, zag borden niet, vergat te schakelen. Nou, en dat kon ik gister dus écht ff niet hebben. Werd alleen maar meer chagrijnig en zei niks meer en bah.
Dus diegene thuisgebracht, verder gereden. Zei 'ie na een tijdje "ga daar maar ff stilstaan". Vroeg 'ie wat er was en ik eerst stug proberen vol te houden dat er niets was :+, maar dat hield ik niet lang vol en toen moest ik huilen. :') Vond het eerst zo genant, maar later dacht ik: what evaaah. :') Dus alles eruitgegooid, ff overlegd of ik nog door zou rijden, wilde ik wel. Hebben we ff een lekker rustige lange weg uitgezocht zodat ik ff kon bedaren en daarna hebben we nog keren geoefend.

Stomme onbewuste spanning van mij altijd. :')

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:46

Dat is echt küt zo'n les... :(:) Hij is dan vast wel heel lief voor je of niet?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:57

Dat wel, ben ook blij dat ik Sjors al m'n hele leven ken. Weet nl niet hoe ik bij een wat onbekender persoon had gereageerd.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:19

Nee inderdaad... Zou er iig niet aan moeten denken bij die van mij, ook al is het een beste vent. :o

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 14:00

Jeetje dat is wel rot Veirl. Maarja gelukkig heb je het er even uit kunnen gooien! :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 16:24

Straks rijden :D Ben benieuwd waarbij hij me nu gaat uittesten. Vorige keer wou hij dat ik rechts ging rijden over asfalt waar ze nog bezig waren :') Ik heb er zin in, ik heb er zin in, ik heb er zin in! :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:24

Haha vorige les moesten we iemand thuisbrengen die best ver woonde dus een heel stuk over de snelweg weer terug. Ik was mooi aan het rijden, zegt mijn instructeur ineens van "je mag wel wat gas terugnemen want je rijdt nu 160". Ik dacht eerst dat ie een grapje maakte, dus ik kijken op die kilometer teller. Staat er echt 160km/h. :wow: Haha snel op de rem en naar de rechterbaan gegaan. :+ Volgensmij ziet dat er vet dom uit, komt er zo'n auto keihard langsrijden met een L erop. _O-
Maar hij zei dat ik een stevige rijder was en de auto goed onder controle had dus het was niet zo erg. :Y)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:27

Ik zie het al voor me inderdaad. _O- Bij mijn lesauto kan ik niet harder dan 120 want dan klinkt er heletijd een piep. :+ Heeft ie zo ingesteld, fijn.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:41

Wat rot Ann :(:), maar wel netjes dat hij jou gelegenheid gaf om het er even uit te gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 20:02

Pasamba schreef:
Mooi dat het zo goed ging Unwritten! :D (ben je naam even kwijt)

En Paula, succes! :)

Nou Clien :') it's me, [***]! :')

Wel fijn dat je zo jezelf kon opluchten bij je instructeur Ann :j ik ken die van mij ook al geruime tijd, dat is wel echt een pluspunt :j

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:58

Loose schreef:
Haha vorige les moesten we iemand thuisbrengen die best ver woonde dus een heel stuk over de snelweg weer terug. Ik was mooi aan het rijden, zegt mijn instructeur ineens van "je mag wel wat gas terugnemen want je rijdt nu 160". Ik dacht eerst dat ie een grapje maakte, dus ik kijken op die kilometer teller. Staat er echt 160km/h. :wow: Haha snel op de rem en naar de rechterbaan gegaan. :+ Volgensmij ziet dat er vet dom uit, komt er zo'n auto keihard langsrijden met een L erop. _O-
Maar hij zei dat ik een stevige rijder was en de auto goed onder controle had dus het was niet zo erg. :Y)

Hahaha, ik moest zo hard lachen hierom :D Ik kan het echt voor me zien!

Maargoed, daarstraks tweede les gehad en het ging best goed :D Schakelen zit er half in, ga al uit mezelf schakelen, maar ineens is naar de 2 schakelen erg lastig XD. Zit ik ineens in z'n 4 als ik bij een stoplicht wegrij enzo..
Ennn, ik mocht de snelweg op! :D Ik bleef eerst braaf 100 rijden achter een andere auto, maar ik moest inhalen van m'n instructeur. Dus ik haal in en toen ging ik ineens 110! :+ Komt hij weer aan:' Druk eens lekker dat pedaal in!'
Doe ik dat, beetje 120/130 rijden, was hij helemaal trots op me XD Haha.
Maandag weer *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:12

Dat heb ik echt te vaak :') en je ziet automobilisten echt kijken als er een L langszoeft.. 140 is voor mij geen uitzondering :')

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 13:00

Loose schreef:

Heb ik ook altijd, zonder dat ik het door heb rijd ik zo 160 :+ tja, als het zo lekker gaat, waarom zou je dan op je snelheid letten :D _O-