Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BibicheB

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:14

Karin schreef:
Ik moet ineens aan Demi Moore denken. Die trouwde voor het eerst in het jaar dat haar huidige echtgenoot zijn eerste verjaardag vierde. 't Kan verkeren. Ja Haha!

Nou dat bedoel ik, hardstikke hip toch! Dan zet jij gewoon weer een hele nieuwe trend in... Huilen van het lachen (Zou wel een paar maandjes wachten als ik jou was, want bij deze temperatuur..... Blauw oog )

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:14

katiavl schreef:
En dat instemmen of voorbij laten gaan bepaald of je psychologisch gezond bent in mijn ogen.

Een vrouw van 35 die instemt met een 20-jarige (danwel gewoon voor de leuk, danwel voor 't serieus) is naar jouw mening niet gezond tussen de oren? Is dat 'anders' dan een kerel van 35 met een vriendin van 20? Even benieuwd hoor.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:15

Enige wat je dan kan doen is wachten tot ze terugkomen, en hopen dat het loyaliteitsdillema opspeelt.

Nee zo bedoel ik het niet, had het hier over minderjarige Lachen absoluut niet geslachtsgebonden ben juist van mening dat het bij vrouwen onderschat word.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 07-01-09 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:16

En ALS het ware liefde is dan mag je toch verwachten dat deze respect genoeg voor je heeft om te wachten tot je meerderjarig bent nietwaar?

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:17

KiWiKo schreef:
verbieden kan ook niet.................

is het domste wat je als moeder kan doen............

met de man ik kwestie een onder onsje hebben is echt vele malen doeltreffender Lachen

En bij vele meiden zal het al voldoende zijn als je als moeder geen krimp geeft.. Ik weet nog dat ik op mn 15de met een mega neger (1.98), super breed met zo'n lappie om zn kop ( ROFL ) binnen kwam.. Hoi mam, dit is Chistian! En mn moeder zei alleen maar "O hoi! Hebben jullie zin in een kop thee?" en de lol was er al af.. Huilen van het lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:19

BibicheB schreef:
Nou dat bedoel ik, hardstikke hip toch! Dan zet jij gewoon weer een hele nieuwe trend in... Huilen van het lachen (Zou wel een paar maandjes wachten als ik jou was, want bij deze temperatuur..... Blauw oog )

Nah, ook niet in de zomer.

Beetje weinig gesport de afgelopen tijd door een blessure en dat is te zien. Tong uitsteken

Och, 't is geen geheim dat ik niet op oudere mannen val. Hoewel ik me 'voor het serieus' toch wel het prettigst voel bij maximaal drie jaar jonger. Maar ik heb in mijn vrienden- en kennissenkring ook stellen met een leeftijdsverschil van meer dan tien jaar (zowel man ouder als vrouw ouder) en daar heb ik geen moeite mee, het gaat toch om hun geluk?

Maar om weer on topic te gaan: ik heb er wél moeite mee als mijn mannelijke leeftijdgenoten indruk proberen te maken op meiden van 15/16/17. Als ik die meiden persoonlijk ken, dan gaat mijn 'grote-zus-alarm' af en dan word ik heel beschermend. Zijn ze 20/21, dan vind ik het al heel wat anders. Die worden geacht volwassen te zijn en hun eigen keuzes te kunnen maken.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:19

BibicheB schreef:
KiWiKo schreef:
verbieden kan ook niet.................

is het domste wat je als moeder kan doen............

met de man ik kwestie een onder onsje hebben is echt vele malen doeltreffender Lachen

En bij vele meiden zal het al voldoende zijn als je als moeder geen krimp geeft.. Ik weet nog dat ik op mn 15de met een mega neger (1.98), super breed met zo'n lappie om zn kop ( ROFL ) binnen kwam.. Hoi mam, dit is Chistian! En mn moeder zei alleen maar "O hoi! Hebben jullie zin in een kop thee?" en de lol was er al af.. Huilen van het lachen

hihihi daarom zal mijn dochter nooit wat merken van de afkeur Lachen Lachen Lachen

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:28

Ik ben 18 en mijn vriend 28. Ik vind dat wij absoluut niet verschillen in denkniveau, en we zijn zeker wel gelijkwaardig. Uiteraard heeft hij meer ervaring met veel verantwoordelijkheid dragen en financiele dingen. Dat is de reden dat ik eerst op mezelf wil wonen voor dat ik samen met hem ga leven.

Een man die veel ouder was dan ik heeft interesse voor mij gehad toen ik 14 was en heb er een klein beetje ervaring mee. En ik zie totale tegenovergestelde houdingen en manier van benaderen bij mijn vriend en die man.

En ja ik ga nog veranderen, maar hij ook. Maar ik weet zeker dat het leeftijdsverschil nooit een reden zal zijn om de relatie te stoppen. Ik denk dat andere factoren een veel grotere rol spelen. Daarnaast speelt geloof bij mij een rol: ik ben er van overtuigd dat als je de raad uit de Bijbel toepast en je bent allebei bereid om álles te geven om te zorgen dat je relatie werkt, leeftijd echt het allerlaatste is waar je tegen aan zult lopen.

Ik vind het bijzonder kortzichtig om te zeggen dat bij grote leeftijdsverschillen er geen relatie mogelijk is. En om je leeftijd/ervaring als argument gebruiken vind ik een zwak argument, als je zoveel ouder bent dan ik zou je toch moeten weten dat die relaties zeker wel bestaan, heel veel zelfs?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:29

18 en 28 is imo niet echt vreemd Lachen

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:30

Ze bestaan ja, meisjes van 14 met mannen van 28. Maar dat het voorkomt lijkt me wel de slechtste rechtvaardiging die je kunt bedenken.

Overigens vind ik 18 en 28 een vrij groot verschil, maar jullie zijn beiden volwassen genoeg en vooral ook onafhankelijk genoeg om hier zelf een beslissing over te kunnen maken. Dus prima toch? Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:30

Imitador schreef:
Ik vind het bijzonder kortzichtig om te zeggen dat bij grote leeftijdsverschillen er geen relatie mogelijk is. En om je leeftijd/ervaring als argument gebruiken vind ik een zwak argument, als je zoveel ouder bent dan ik zou je toch moeten weten dat die relaties zeker wel bestaan, heel veel zelfs?

Heb je het topic wel gelezen? De meeste zeggen dat als je volwassen bent het niet uitmaakt welk verschil er nu tussen zit. Het gaat om miesjes van 15/16 jaar die iets krijgen met een vent die hun vader kon zijn bij wijze van spreken...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:36

'De meesten'. Ik heb ook uitspraken voorbij zien komen als 'wat heeft zo'n meisje van 20 zo'n kerel van 35 nou te bieden'?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:37

Karin schreef:
BraveSpots schreef:
Ik heb ooit een reportage gezien over grote leeftijdsverschillen met de vrouw die ouder is dan de man. Wat je daar zag Wow! . Een bejaard omatje die aanpapte met een vent van 35. Ziijn ouders waren jonger dan haar. Was ook geen 'normale' vent want dit was zijn eerste relatie ooit met iemand en woonde nog tot zijn 35ste bij mama en papa, maargoed...En vrouwen in de midlife-crisis die zich kleden als toen ze 20 waren en daarbij ook een kerel van die leeftijd nemen Clown .

OMG... Ik word dit jaar 35 maar word nog regelmatig 25 geschat, ook door kerels van 20. Straks moeten ze wat van me... Nagelbijten / Gniffelen

Moet ik me alvast zorgen gaan maken? Straks krijg ik ook het stempel 'vrouw in midlife crisis'. ROFL

Haha! , op het einde van de reportage werd nog eens verteld hoe het was zoveel maand later en er waren veel van gesneuvelt hoor.

(Ik herinder me trouwens nog een rare situatie in de reportage, was een oudere vrouw van 50 jaar ongeveer en die had een vent van 30 uit Roemenië of zoiets. Kon totaal geen engels, en ze deed echt supervaag over waar ze hem had vandaan gehaald. Als het een oudere vent had geweest met een jongere vrouw had ik gezweerd dat het mensenhandel of sexhandel was geweest. Misschien was het dat ook?)
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 07-01-09 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:38

Karin schreef:
'De meesten'.

Nou, de meesten hier zeggen dat toch? Of ben ik ergens mis?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:41

Dat klopt ja, de meesten. Voor een aanzienlijk aantal geldt dat niet en daar reageert iemand als Imitador (IMO terecht) op.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:43

BraveSpots schreef:
SETEFURII_ schreef:
Ik val zelf op mannen, gewoon omdat het met jongens tevaak is misgelopen omdat ze de relatie niet serieus namen (of ik nam het te serieus)
Kan er niet veel aan doen Lachen
ik snap dat de buitenwereld het maar raar vind
maar 'k denk dat er op geluk geen leeftijd staat Knipoog
ik denk dat mannen dat wel doen?

Wat zijn 'mannen' voor jou? Ik was 16 (bijna 17) toen ik iets kreeg met mijn vriend van toen 20 (bijna 21). Dat is nogal een verschil met een man van 35 is mijn ogen Knipoog .

val over het algemeen op 'volwassen' uitziende mannen
kan iemand van 20 zijn die er volwassen uitziet, maar ook iemand van 30 Lachen

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:44

WinSel schreef:
Ja op je 16e wel ja idd, helemaal mee eens joh.

Ik heb hier idd voor gekozen en wat jullie doen moet je lekker zelf weten, maar laat mij gewoon lekker gelukkig zijn.
Danku

Ik snap jou gedachtegang echt niet hoor. We mogen het niet over relaties hebben zoals die van jou met je vriend, maar om de aandacht ergens anders op te vestigen, ga je het wel over de relatie van je vriendin hebben. Dat vind ik eigenlijk best achterbaks nu ik er zo over nadenk... Wij moeten ons mondje over jou dicht houden, maar je veroordeelt wel de relatie van je vriendin waarvan ze zelf niet weet dat jij die op bokt bespreekt...

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:45

Ow je mag het wel over de relatie van mij en me vriend hebben hoor, geen probleem,iedereen heeft zijn of haar mening er maar over.

Maar dat van me vriendin, ik wil gewoon tips hoe k haar het duidelijk kan maken, meer niet

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:45

Ik vind het zelf ook niet vreemd, en eigenlijk weinig mensen in mijn omgeving vinden het vreemd. Dat is, zo lang ze het leeftijdsverschil niet weten. 10 klinkt blijkbaar als veel, en dan ineens is het wel gek. Maar als ze ons samen zien is er nisk aan de hand.
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die het met mij eens zijn, daar tegen verdedig ik me ook niet (doe ik sowieso niet). Maar ook al zegt iedereen hier dat 10 jaar verschil als je volwassen bent, niet veel is, in de praktijk reageren mensen vaak toch heel anders.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:48

SETEFURII_ schreef:
val over het algemeen op 'volwassen' uitziende mannen
kan iemand van 20 zijn die er volwassen uitziet, maar ook iemand van 30 Lachen

Dat snap ik Ja! Maar zou je iets beginnen met degene van 30?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:50

WinSel schreef:
Ow je mag het wel over de relatie van mij en me vriend hebben hoor, geen probleem,iedereen heeft zijn of haar mening er maar over.

Maar dat van me vriendin, ik wil gewoon tips hoe k haar het duidelijk kan maken, meer niet

Sorry dat ik het zeg, maar wie ben jij om je vriendin toe te spreken Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:51

Imitador schreef:
Ik vind het zelf ook niet vreemd, en eigenlijk weinig mensen in mijn omgeving vinden het vreemd. Dat is, zo lang ze het leeftijdsverschil niet weten. 10 klinkt blijkbaar als veel, en dan ineens is het wel gek. Maar als ze ons samen zien is er nisk aan de hand.
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die het met mij eens zijn, daar tegen verdedig ik me ook niet (doe ik sowieso niet). Maar ook al zegt iedereen hier dat 10 jaar verschil als je volwassen bent, niet veel is, in de praktijk reageren mensen vaak toch heel anders.

Ik heb het ergens ook al gezegd dat ik het wel raar en vreemd vind, en wsl ook 'in het echt' ook wel verbaasd zou reageren. Maar ik zou er niet tegen zijn. Ik leg het wat raar uit , ik weet het Clown .

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:52

Imitador schreef:
Maar als ze ons samen zien is er nisk aan de hand.

Hoe het eruitziet kan ook tot misverstanden leiden. Aan mijn moeder is regelmatig gevraagd wat ze toch met die ouwe vent moest. En terwijl mijn moeder al jaren regelmatig wordt aangezien voor mijn zus wordt er aan mij gevraagd of die man mijn vader of mijn opa is. De baas van het hotel waar ze hun 25-jarige 'huwelijksreis' vierden kon ook niet geloven dat dat de reden van de vakantie was.

Ter info: op papier schelen mijn ouders drie jaar, maar in de praktijk worden er toch veronderstellingen gedaan die verre van juist zijn. Mijn moeder heeft het geluk 60+ te zijn en eruit te zien als midden 40 (zonder dat ze zich daar bewust naar kleedt), mijn vader heeft de pech dat hij op zijn dertigste grijs werd en vijf jaar later kaal.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:56

suleilitha schreef:
WinSel schreef:

Sorry dat ik het zeg, maar wie ben jij om je vriendin toe te spreken Knipoog

Dat is inderdaad precies wat ik duidelijk probeer te maken. WinSel 'toespreken' mogen we niet, maar zij mag dat zelf wel...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:58

O ik vind het heel erg, oudere mannen met jonge meisjes. En snap het ook echt niet. Clown Allemaal vrienden hebben ineens ook allemaal jonge meisjes, echt wanhopig.

Vind het nog steeds een heel vreemd idee, maar goed. Ze zullen in hun eigen leeftijdscategorie wel niemand kunnen vinden ofzo. Lijkt me wel heel erg dat als je getrouwd bent, en je man gaat er met een jonger meisje vandoor..