Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
take_one schreef:Veel jongens willen tegenwoordig ook alles zo stiekem.. valt dat jou ook niet op?
"Ja wat er tussen ons gebeurd is, niet verder vertellen he"
Komt bij mij steeds vaker voor... misschien komt dat omdat ze meerdere meisjes hebben??
het zijn er te veel
) liet mooi al mijn smsjes lezen aan zn beste vriendin
en vertelde ook rustig tegen zn vrienden, broer etc wat wij precies hadden gedaan. Terwijl ik zo mooi discreet was want ik wou helemaal niet dat iemand ht wist (aangezien ik nog met man B en C en D zat
). Heel irritant XD
dan heeft man B alles verteld
Het is ook zo ingewikkeld
vanavond film kijken met man C en vrijdag misschien naar Bruins, weet alleen niet wie er gaan... Zaterdag komen man A en B weer terug dusss zondag ook weer naar Bruins en hopen dat B er is. A mag dood vallen
even off topic.. Iemand nog leuke ideeen voor kerstcadeautjes aan pap en mam?
Janine1990 schreef:Mijn pap heeft een weerstation gekocht voor zichzelf (wij krijgen geld van paps en mams en mogen zelf kiezen wat we willen), mams heeft nog niets.
Iets kleins, hadden wij met sinterklaas, voor de grap een snoepstring en bh voor m'n ouders gekocht.
Ze zitten nog steeds in de verpakking
Nee t hoeft niet duur te zijn maar wel wat speciaals. Ze heeft de afgelopen 2 weken over de 1000 euro aan me uitgegeven >_>
Hij heeft geklikt. naath schreef:aah jongens, ik wil naar hoogeveeeeeeeeeeeeeen![]()
haha, man a mag doodvallen .. nou beter weer een JONGEN minder .. die jongens die ze tegenwoordig produceren, allemaal over de datum zijn echt allemaal niet goed
ik ben alleen bang dat man A man B heeft lopen opstoken... En dat zou wel heel vervelend zijn. Maar ik durf B dus niet te smsen omdat ie ALLES laat lezen. Dus ik moet wachten totdat ik m zie :/

)

Janine1990 schreef:Neee, man B mag doodvallenHij heeft geklikt.
Charlene, een leuke tas ofzo? Friss & Company ofzo?
Voor m'n vader had ik een ruggekrabber gekocht op z'n verjaardag. M'n moeder een paar oorbellen.
Dat soort dingetjes. De ruggekrabber viel in de smaak, en wordt nog dagelijks gebruikt!!
Maar ik vind man B t leukst
Ben alleen bang dat ie zondag met "beste" vriendin naar Bruins gaat. That would kinda suck XD