Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat klopt niet echt.. Marocje schreef:zonnebloem18 schreef:Gewoon de website van de NS gebruiken?
Edit: De app van 9292 doet het bij mij gewoon.
Ik gebruik de website van 9292. Maar zal eens verder zoeken. Ben al 10 jaar niet met de trein geweest maar was gewoon benieuwd of dit scheelt of juist niet.
Telpeva schreef:Al die toestand in de wereld, ik maak mij zorgen of ik straks de energierekening nog kan betalen.
maar hé, ik kan op de bank liggen.
pjer schreef:pijn in mijn schouder/arm en dode vingers na een zenuwbeknelling en de fysio die vind dat ik het met wat stomme mindfullness oefeningen op moet lossen. 'ik ben ok'... nee 'ik heb pijn'!
dan ligt meer de focus op bewegen om de bloedsomloop de stimuleren, dat doet lichamelijk in ieder geval iets, bij mij kan het net het scherpste randje er af halen. Mindfullness doet voor mijn zenuwpijn helemaal niks.Telpeva schreef:Al die toestand in de wereld, ik maak mij zorgen of ik straks de energierekening nog kan betalen.
Ik was dat altijd wel maar mijn hoofd doet het niet meer en de energie is gewoon op. Plus mentale deel is ook even rockbottom