Nyaleti schreef:Dat ik zo'n verrekte schijtluis ben met auto rijden.
Hele leuke vacature gezien maar ik vind het een enge weg er naar toe.
Schaam je niks, ik ben bij Het KLPD weggegaan daarvoor, zat iedere keer weer met klotsende oksels in de auto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Dat ik zo'n verrekte schijtluis ben met auto rijden.
Hele leuke vacature gezien maar ik vind het een enge weg er naar toe.
Nyaleti schreef:Ik heb tot nu toe alleen maar prut auto's gereden, heel traag en snelweg was niet echt heel chill.
Dussss al 5 jaar geen snelweg gereden en ging zo beetje van kwaad tot erger dat ik nu vrachtwagens inhalen of überhaupt van rijstrook wisselen eng vind.
Ik vermijd bepaalde wegen / kruisingen dus als de pest omdat als het niet lukt om in te voegen, ik alleen maar op een ergere weg terecht kom![]()
Heb er een paar van die angst rijlessen voor gehad. Leek top te gaan totdat de instructeur mij beu was dat ik twijfelde, het stuur pakte en ons zo de andere weghelft op duwde.
MARenAMY schreef:2 ergenissen vandaag...
Ben ziek, en dat terwijl ik juist nu even vakantie heb. Grr ben nooit ziek, maar ik voel me nu knap ellendig![]()
Sommige mensen en autorijden, ik reed vandaag gewoon rustig over de snelweg, besluit een of andere idioot die kennelijk zijn afslag gemist had, om midden op de snelweg om te keren!Ik kom hem op het nippertje ontwijken en had geluk dat er op dat moment niemand op de andere baan reed...
Nyaleti schreef:Ik heb tot nu toe alleen maar prut auto's gereden, heel traag en snelweg was niet echt heel chill.
Dussss al 5 jaar geen snelweg gereden en ging zo beetje van kwaad tot erger dat ik nu vrachtwagens inhalen of überhaupt van rijstrook wisselen eng vind.
Ik vermijd bepaalde wegen / kruisingen dus als de pest omdat als het niet lukt om in te voegen, ik alleen maar op een ergere weg terecht kom![]()
Heb er een paar van die angst rijlessen voor gehad. Leek top te gaan totdat de instructeur mij beu was dat ik twijfelde, het stuur pakte en ons zo de andere weghelft op duwde.
Nyaleti schreef:Op rustige momenten pak ik wel eens lastige stukken. Maar dan weet ik de alternatieve route ook.
Dat vind ik dus het lastige. Met bijvoorbeeld invoegen op de snelweg is er geen ruimte om te paniekeren![]()
En vooral het stukje "wat als", je kan niet terug. Zal 9/10x goed gaan maar wat als ik net pech heb en er veel vrachtwagens rijden? Of een aso die me geen ruimte geeft?
Het is echt zo kak. Dat die paar meter van van rijstrook moeten wisselen alles zo belemmeren.
Nyaleti schreef:Op rustige momenten pak ik wel eens lastige stukken. Maar dan weet ik de alternatieve route ook.
Dat vind ik dus het lastige. Met bijvoorbeeld invoegen op de snelweg is er geen ruimte om te paniekeren![]()
En vooral het stukje "wat als", je kan niet terug. Zal 9/10x goed gaan maar wat als ik net pech heb en er veel vrachtwagens rijden? Of een aso die me geen ruimte geeft?
Het is echt zo kak. Dat die paar meter van van rijstrook moeten wisselen alles zo belemmeren.
Hutcherson schreef:Ik had gister ineens zin om weer het zadel op mn jongste te gooien. Thuis kan ik niet echt rijden dus dan moeten we naar de club. De vorige keer gingen we met de oudste, dat was een fiasco want die poepert zet de hele boel op stelten. Dus sindsdien wat terughoudend en niet meer geweest (ook druk met andere dingen). Wil nu toch wel met mn jonge paard proberen (hijs bijna 6 nu) maar ben bang dat mn oudste thuis de boel afbreekt omdat we weggaan. Met zn tweeën weg levert denk ik een trauma op voor de jongste en het wordt zijn eerste keer op de club. En ik erger me eraan dat ik niet meer het lef had als toen ik 15 was.
Siggislief schreef:Ik heb jeuk.....maar beide huisartsen zijn op vakantie, en ze zijn er pas volgende week weer.
Oftewel bel volgende week maar weer terug.