Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 12:18

Nou precies dat. Ik heb het idee dat sommige ouders zich wel bijzonder voelen dat hun kind in specifiek die klas zit.
Doe normaal. Je kind is niet beter dan welk 'gemiddeld' kind (voor zover dat bestaat, ik geloof daar niet in) dan ook. Ik hoef ook niet met je te borrelen alleen maar omdat onze kinderen toevallig in die klas zitten.
Ja, het is heel fijn dat die klas er is. Ik zie echt dat mijn kind zich daar veel fijner voelt dan in de reguliere klas. Maar daar houdt het voor mij dan ook op. Ik gun elk kind een klas waar er zo op hun behoeften wordt ingespeeld...

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 12:24

Zere schouder door die domme gescheurde pees en ben oververmoeid. En ik moet nog zoveel studeren. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 12:25

MarlindeRooz schreef:
Zere schouder door die domme gescheurde pees en ben oververmoeid. En ik moet nog zoveel studeren. -O-

:(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 12:27

Tip: ga niet paardrijden dan heb je een jaar een zere schouder. :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 12:55

Ze zijn zo vreselijk baldadig hier op kantoor :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:10

Zebrastreep schreef:
Mijn huisgenoot heeft nu een spannend gesprek die inmiddels al dik 2 uur duurt en ik wil mij nergens mee bemoeien maar ben er ook een beetje zenuwachtig om en ook wel heel benieuwd. Al verplicht ik hem niks om mij er compleet over in te lichten.

Edit: niet goed... hij komt thuis en duikt direct in zijn werk. Ik heb hem maar even ruimte gegeven voor wat boodschappen te gaan doen maar hoop wel dat hij straks even wil praten.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:16

Alja schreef:
iirrssjjee schreef:
Ineens mega veel spam over Eva Jinek op FB. Dat haar microfoon niet uitstond en dit einde carrière betekent. En echt om de 3/4 berichten ofzo van een of ander random account (telkens een andere). Tot op :+

WT heeft ze gezegd?

Geen idee, zal wel clickbait/spam zijn. Als ik het aanklik ben ik denk ik verder van huis :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:35

fleurtjeuh schreef:
M_D_H schreef:
Ik was al aan het twijfelen :') Het las in eens zo raar :+

Die tweede is ook echt walgelijk, laat ik dat voorop stellen, wat maakt het in godsnaam uit waar je kind op valt? Zij/hij is nog steeds dezelfde persoon als toen zij/hij geboren werd.

Met betrekking het er wel of niet voor kiezen, in het voorbeeld over mijn man, kiest mijn man er natuurlijk ook niet voor om zich ongemakkelijk te voelen, dat wil hij zelf ook helemaal niet, maar hij voelt zich wel zo.

Ik begrijp dat het kwetsend is en ik ben ook zeker van mening dat niet altijd alles gezegd hoeft te worden maar ik ben ook van mening dat als jij volledig acceptatie wil, dit 2 kanten op werkt. Ook als is de andere kant irrationeel, walgelijk en kwetsend, volledige acceptatie is volledige acceptatie.

Wat mij dan nieuwsgierig maakt
Kan je man benoemen wat hem precies ongemakkelijk maakt?
Heeft hij het ook bij zoenende vrouwen of een hetero stel?

Sorry, was zo druk op mijn werk dat ik niet eerder kon reageren (is meteen mijn ergernis vandaag, het is de laatste tijd sowieso al druk, maar vandaag slaat het helemaal nergens meer op)

Wat hem ongemakkelijk maakt kan hij niet benoemen, maar hij heeft het ook bij hetero's en ik krijg wellicht een knuffel, maar meer dan dat hoef ik echt niet te verwachten in het openbaar :+
Bij 2 vrouwen is het dan weer anders... Maar ik denk dat dat echt een mannending is of zo :roll:

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:39

Mijn moeder knipt naar de bediening in een restaurant. Al zo vaak érg boos om geworden, maar het helpt niet. Ze lijkt gewoon écht niet door te hebben dat dat niet kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:41

Oeh, zo heeft er eens een klant naar mij gefloten zoals je fluit als je jou hond wil terug roepen. Dat antwoord kreeg hij ook: Ik ben niet jou hond.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:46

Ik had een klant die mij twee maal de huid heeft vol gescholden. Tijdens de tweede scheldpartij heb ik gezegd dat ze hun administratie konden komen ophalen en dat ik niet meer voor hun wenste te werken.
Boel buiten gezet, ik wilde het niet meer in mijn sfeer hebben. Een half uur later stond hij voor de deur. Tassen ingeladen, nooit meer gezien.
Wel netjes de factuur betaald overigens.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:13

Zo veel wat ik nog wil doen vandaag en mijn arm weigert dienst -:(-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:15

M_D_H schreef:
Ik was al aan het twijfelen :') Het las in eens zo raar :+

Die tweede is ook echt walgelijk, laat ik dat voorop stellen, wat maakt het in godsnaam uit waar je kind op valt? Zij/hij is nog steeds dezelfde persoon als toen zij/hij geboren werd.

Met betrekking het er wel of niet voor kiezen, in het voorbeeld over mijn man, kiest mijn man er natuurlijk ook niet voor om zich ongemakkelijk te voelen, dat wil hij zelf ook helemaal niet, maar hij voelt zich wel zo.

Ik begrijp dat het kwetsend is en ik ben ook zeker van mening dat niet altijd alles gezegd hoeft te worden maar ik ben ook van mening dat als jij volledig acceptatie wil, dit 2 kanten op werkt. Ook als is de andere kant irrationeel, walgelijk en kwetsend, volledige acceptatie is volledige acceptatie.
fleurtjeuh schreef:
Wat mij dan nieuwsgierig maakt
Kan je man benoemen wat hem precies ongemakkelijk maakt?
Heeft hij het ook bij zoenende vrouwen of een hetero stel?
M_D_H schreef:
Sorry, was zo druk op mijn werk dat ik niet eerder kon reageren (is meteen mijn ergernis vandaag, het is de laatste tijd sowieso al druk, maar vandaag slaat het helemaal nergens meer op)

Wat hem ongemakkelijk maakt kan hij niet benoemen, maar hij heeft het ook bij hetero's en ik krijg wellicht een knuffel, maar meer dan dat hoef ik echt niet te verwachten in het openbaar :+
Bij 2 vrouwen is het dan weer anders... Maar ik denk dat dat echt een mannending is of zo :roll:

Ok het is dus meer dat hij het niet zo heeft op te intieme situaties buiten de deur zien

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:16

Keuzestress..
Ik wil mn nagels gaan doen maar weet niet welke kleur ik wil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:30

Dat ik veeel te veel van mezelf vraag en ik nu even helemaal vast loop en het gevoel heb dat er migraine aan het opkomen is. Ik heb geen tijdd! Moet nog boodschappen doen en van alles nog heb morgen m'n housewarming |(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:33

Moestuin schreef:
Oeh, zo heeft er eens een klant naar mij gefloten zoals je fluit als je jou hond wil terug roepen. Dat antwoord kreeg hij ook: Ik ben niet jou hond.

Dit zei ik ook ooit tegen een klant ik kreeg daarna toch een scheldpartij over mij heen :') Ze wou mijn naam en alles weten en zou met het hoofdkantoor bellen. Ik heb gezegd dat als ze mijn leidinggevende wil spreken dat prima is.

Dit was dan in een winkel waar veel mensen kwamen winkelen met een licht verstandelijke beperking of mensen die geen invulling van de dag hebben en dan dachten dat ik nog lager functioneerde. Maar ook die mensen kunnen manieren leren.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:46

fleurtjeuh schreef:
Keuzestress..

Roze.. altijd roze

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:48

Kimberley_ schreef:
fleurtjeuh schreef:
Keuzestress..

Roze.. altijd roze

Het enige wat ik heb aan roze is de verstevigende onderlaag.
Ik hou namelijk niet van roze :')

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 15:58

fleurtjeuh schreef:
Kimberley_ schreef:
Roze.. altijd roze

Het antwoord is rood... altijd rood...

Maar ik krijg vanvond ombre; French manicure maar dan met t laagje wit met ombre naar t "roze" toe...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 15:59

Mintgroen? :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:10

Sodera schreef:
fleurtjeuh schreef:

Het antwoord is rood... altijd rood...

Maar ik krijg vanvond ombre; French manicure maar dan met t laagje wit met ombre naar t "roze" toe...

'Babyboom' is de naam van deze trend.
Bijzondere naam als je t mij vraagt en ook niet mijn stijl. Want ja, ik hou niet van roze :P

Rood is een optie maar heb ik ook al veel gehad afgelopen jaar.. wil vooral nieuwe dingen ook eigenlijk hebben, maar ook nu mn nagels doen. Dilemma dus :P

xPabloBokt schreef:
Mintgroen? :D

Groen heb ik niet. Komt er wel in de toekomst, maar dan nog geen mintgroen denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:13

Kobaltblauw. <3

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:20

Mkango schreef:
Kobaltblauw. <3

Afbeelding

Dat is de enige blauw die ik heb

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:21

Ik ga altijd voor seizoensnagels :))

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:21

En een favoriete kleur die je al vaker op hebt gehad, maar dan met een twist of iets anders dat het laat afwijken van wat je al eerder hebt gehad? Nagelstempeltje erop ofzo in een contrastkleur.
Ik zou trouwens gaan voor petrol maar ik sta niet bekend om mijn goede smaak voor nagellak :')