Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:Mijn huisgenoot heeft nu een spannend gesprek die inmiddels al dik 2 uur duurt en ik wil mij nergens mee bemoeien maar ben er ook een beetje zenuwachtig om en ook wel heel benieuwd. Al verplicht ik hem niks om mij er compleet over in te lichten.
Alja schreef:iirrssjjee schreef:Ineens mega veel spam over Eva Jinek op FB. Dat haar microfoon niet uitstond en dit einde carrière betekent. En echt om de 3/4 berichten ofzo van een of ander random account (telkens een andere). Tot op
WT heeft ze gezegd?
fleurtjeuh schreef:M_D_H schreef:Ik was al aan het twijfelenHet las in eens zo raar
Die tweede is ook echt walgelijk, laat ik dat voorop stellen, wat maakt het in godsnaam uit waar je kind op valt? Zij/hij is nog steeds dezelfde persoon als toen zij/hij geboren werd.
Met betrekking het er wel of niet voor kiezen, in het voorbeeld over mijn man, kiest mijn man er natuurlijk ook niet voor om zich ongemakkelijk te voelen, dat wil hij zelf ook helemaal niet, maar hij voelt zich wel zo.
Ik begrijp dat het kwetsend is en ik ben ook zeker van mening dat niet altijd alles gezegd hoeft te worden maar ik ben ook van mening dat als jij volledig acceptatie wil, dit 2 kanten op werkt. Ook als is de andere kant irrationeel, walgelijk en kwetsend, volledige acceptatie is volledige acceptatie.
Wat mij dan nieuwsgierig maakt
Kan je man benoemen wat hem precies ongemakkelijk maakt?
Heeft hij het ook bij zoenende vrouwen of een hetero stel?
M_D_H schreef:Ik was al aan het twijfelenHet las in eens zo raar
Die tweede is ook echt walgelijk, laat ik dat voorop stellen, wat maakt het in godsnaam uit waar je kind op valt? Zij/hij is nog steeds dezelfde persoon als toen zij/hij geboren werd.
Met betrekking het er wel of niet voor kiezen, in het voorbeeld over mijn man, kiest mijn man er natuurlijk ook niet voor om zich ongemakkelijk te voelen, dat wil hij zelf ook helemaal niet, maar hij voelt zich wel zo.
Ik begrijp dat het kwetsend is en ik ben ook zeker van mening dat niet altijd alles gezegd hoeft te worden maar ik ben ook van mening dat als jij volledig acceptatie wil, dit 2 kanten op werkt. Ook als is de andere kant irrationeel, walgelijk en kwetsend, volledige acceptatie is volledige acceptatie.
fleurtjeuh schreef:Wat mij dan nieuwsgierig maakt
Kan je man benoemen wat hem precies ongemakkelijk maakt?
Heeft hij het ook bij zoenende vrouwen of een hetero stel?
M_D_H schreef:Sorry, was zo druk op mijn werk dat ik niet eerder kon reageren (is meteen mijn ergernis vandaag, het is de laatste tijd sowieso al druk, maar vandaag slaat het helemaal nergens meer op)
Wat hem ongemakkelijk maakt kan hij niet benoemen, maar hij heeft het ook bij hetero's en ik krijg wellicht een knuffel, maar meer dan dat hoef ik echt niet te verwachten in het openbaar
Bij 2 vrouwen is het dan weer anders... Maar ik denk dat dat echt een mannending is of zo
Moestuin schreef:Oeh, zo heeft er eens een klant naar mij gefloten zoals je fluit als je jou hond wil terug roepen. Dat antwoord kreeg hij ook: Ik ben niet jou hond.
Sodera schreef:fleurtjeuh schreef:Het enige wat ik heb aan roze is de verstevigende onderlaag.
Ik hou namelijk niet van roze
Het antwoord is rood... altijd rood...
Maar ik krijg vanvond ombre; French manicure maar dan met t laagje wit met ombre naar t "roze" toe...
xPabloBokt schreef:Mintgroen?