Daan13 schreef:Urbanus schreef:Ja, ik had ook gehoopt op iemand anders, maar het hoge hoed idee is het eerlijkst dan.
Tactvol...
Erg " leuk " om te lezen voor je lootje.![]()
![]()
Verklaart wel het een en ander.
Och meis, trek het je niet aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Urbanus schreef:Ja, ik had ook gehoopt op iemand anders, maar het hoge hoed idee is het eerlijkst dan.
Tactvol...
![]()
capopjekop schreef:Is die sneer nou nodig? Het is toch begrijpelijk dat iemand zich die opmerking aantrekt?
Ik snap sowieso niet wat het toevoegt om te zeggen dat je liever een ander lootje had. Het is zoals het is en het is als lootje ook niet leuk om te lezen dat je santa liever een ander had gehad.
Urbanus schreef:capopjekop schreef:Is die sneer nou nodig? Het is toch begrijpelijk dat iemand zich die opmerking aantrekt?
Ik snap sowieso niet wat het toevoegt om te zeggen dat je liever een ander lootje had. Het is zoals het is en het is als lootje ook niet leuk om te lezen dat je santa liever een ander had gehad.
Wilde alleen maar aangeven dat je niet op voorkeur iemand krijgt.
Ik snap best dat ze het zich aantrekt, maar ik vind het ook jammer te lezen dat ze mijn pakket niet leuk vond.
Hoe dan ook, het is niet zo bedoeld. Ik heb haar ook al een pb gestuurd.
Ik denk dat als je een enorme voor- of afkeur hebt voor iemand, je niet mee moet doen.
CastaMickey schreef:Lieve Santa ik kan vanavond EINDELIJK je pakket openmaken![]()
Ook is tot mijn grote vreugde de situatie in mijn huis opgelost en zijn er bepaalde mensen uitgezet waardoor ik daar weer kan zijn.
Vanavond of morgen plaats ik het verslag!
Urbanus schreef:Daan13 schreef:[quote="Urbanus"
Ja, ik had ook gehoopt op iemand anders, maar het hoge hoed idee is het eerlijkst dan.
Tactvol...
![]()
mariekeoo schreef:hihi zal het adres even doorsturen
irisskib schreef:Neonlight schreef:Jij bent nu op vakantie irisskib?
Nog een paar nachtjes slapen dus voor het pakket met de grote Postnl reis uitgepakt wordt.
Jaa dat klopt, gelukkig is er altijd iemand aanwezig waardoor het pakket veilig aangekomen is. maar het is bijna 1 januari dan kan ik hem openmaken
Pauline schreef:Enige wat ik zelf ter overweging zou geven is wel of niet versturen naar het buitenland. Ik heb het met liefde gedaan maar de verzendkosten zijn wel vrij fors, zeker als je die doos lekker volpropt.
Dat is dan niet voor iedereen even handig.
Maar verder? Je kan toch wel zelf bepalen wat je op gaat sturen. En, heel hard wellixht, maar als iets echt enorm gevoelig ligt, is het handig om niet mee te doen? Of te incasseren dat je dus riskeert dat diegene uit de hoge hoed iedereen kan zijn. En zo diep hoef je niet in berichten te graven als je dat niet wil, of delen uitsluiten in de zoekfunctie.
DonDon, ik kan gewoon niet haken he? :’) maar ik hou dapper vol. Als ik ooit een vingerhoed of eierdop weet te wrochten krijg jij de eerste.
Dat kleurboek is echt zalig nu voor deze dagen. Echt heel top.
Urbanus schreef:Huh? Ik heb mijn best gedaan voor je, maar ik had het heel leuk gevonden als ik iemand had getrokken die voor premature baby's zorgt.
Daan13 schreef:Urbanus schreef:Huh? Ik heb mijn best gedaan voor je, maar ik had het heel leuk gevonden als ik iemand had getrokken die voor premature baby's zorgt.
Alleen Marieke werkt met premature baby's dus die kans dat je haar zou krijgen op de hoge hoed methode was 1 op 84 . Erg klein dus. Had dan een pb ertegenaan gegooid.