Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Niobe schreef:In overleg met de huisarts heb ik toch mijn medicatie maar weer terug gehalveerd, want ik was wel heel erg vlak qua emoties. De gevoeligheid van een kiwi zeg maar. Ik heb zelfs Stray uitgespeeld zonder enige ontroering.
Het gaat best oké, niet heel veel last van enige “afkickverschijnselen”, alleen mijn hersenen hebben nu constant een milde vertraging. En viel net bijna om in de douche toen ik mijn ogen dicht deed
Optiwolk schreef:Dat het nu eigenlijk niet de maand is om geld uit te geven maar ik wel spulletjes nodig heb.
Garderobe moet stukje vernieuwd, nieuwe bril is in bestelling, peerd moest nieuw deken.
En op zich kan ik het wel betalen maar dan zakt mijn rekening tot eind van de maand onder mijn “comfort”grens
Telpeva schreef:Optiwolk schreef:Dat het nu eigenlijk niet de maand is om geld uit te geven maar ik wel spulletjes nodig heb.
Garderobe moet stukje vernieuwd, nieuwe bril is in bestelling, peerd moest nieuw deken.
En op zich kan ik het wel betalen maar dan zakt mijn rekening tot eind van de maand onder mijn “comfort”grens
Ik had van kramer een flyer gekregen dat ze 20% korting hebben op dekens, misschien loont het de moeite om daar te kijken?