Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:Naar de hint kijkend denk ik dat je makkelijk je bonus SS kan vinden
Nou idd complimenten aan de bonus SS!
Blinnii schreef:Dispar_Vulgo schreef:Naar de hint kijkend denk ik dat je makkelijk je bonus SS kan vinden
Nou idd complimenten aan de bonus SS!
Dat Santa iets met Urk heeft, is duidelijk. De vraag is alleen of zij deelnemer is/was of dat het iemand anders van op Urk is.
Maar soit.. een eerste gok na wat zoeken: Matheno, ben jij mijn bonus-Santa?
Matheno schreef:Blinnii schreef:Dat Santa iets met Urk heeft, is duidelijk. De vraag is alleen of zij deelnemer is/was of dat het iemand anders van op Urk is.
Maar soit.. een eerste gok na wat zoeken: Matheno, ben jij mijn bonus-Santa?
Hahaha, dat kon niet missen denk ik
Heb mijn best gedaan om een leuk pakket samen te stellen, al had ik wel iets te laat gezien dat je allergisch was voor hooi (sorry).
Hopelijk maakt het dit pakket het lange wachten wat goed. Meteen de dag voor kerst op de post gedaan zodat je het hopelijk maandag meteen had, maar helaas werd het constant uitgesteld bij PostNL.
Blinnii schreef:Ik ben er echt súper blij mee!![]()
Echt 100% geslaagd: alles!
En hahaha ja ik had jouw naam al heel snel gevonden, maar ik wilde eerst zeker weten of het een deelnemer was of misschien iemand die zich uitsluitend heeft gemeld als reserve Santa en die niet meedeed. In het laatste geval zou de zoektocht veel moeilijker wordenBen ik stiekem blij dat dat niet zo was
. Leuke hint zo en wat een leuke producten! Als ik ooit op Urk kom, ga ik eens een bezoekje brengen aan dat winkeltje.
Enne, geeft niks van het hooi hoorIk heb wat voorzorgsmaatregelen genomen en toen was het goed te doen
Nogmaals, heel heel heel erg bedankt! Je hebt me echt verrast en ik ben helemaal blij