Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Nee sporten vind ik wel wat belangrijker voor de volksgezondheid!
SusanH schreef:He wat vervelendmaar ze hoeven toch geen 12 dagen in quarantaine, als ze op dag 5 negatief zouden testen?
Sizzle schreef:Jeej, vanaf eind mei restaurants (binnen) weer open en home office plicht opgeheven(en nog een hoop andere dingen die mij niet zo boeien).
Ook niet onbelangrijk: geen quarantaine meer na het inenten, dus mijn ouders kunnen weer langs komen
DuoPenotti schreef:MarlindeRooz schreef:Nee sporten vind ik wel wat belangrijker voor de volksgezondheid!
Sporten kan ook buiten. Dus daar hoeft het niet voor.
Ik denk als we kijken naar besmettingsgevaar dat dit in een restaurant zeker niet hoger is.
En kijk ik naar de economie mag van mij een restaurant ook open als een binnensportschool dat ook mag.
Dat is naar mijn idee weer 1 van die regeltjes die niet te volgen is.
Tiggs schreef:Sizzle schreef:Jeej, vanaf eind mei restaurants (binnen) weer open en home office plicht opgeheven(en nog een hoop andere dingen die mij niet zo boeien).
Ook niet onbelangrijk: geen quarantaine meer na het inenten, dus mijn ouders kunnen weer langs komen
Waar vind je die info? Ik heb gisteren gezocht en zag toen nog dat het niet uitmaakt of je gevaccineerd bent, dus als wat jij schrijft klopt, dan zou ik daar erg blij mee zijn!
Citaat:Quarantäne: Neben Genesenen sollen auch Geimpfte von der Kontakt- wie auch von der Reisequarantäne ausgenommen werden. Für welche Impfstoffe und wie lange diese Ausnahmen gelten, muss aber noch geregelt werden. Für Kinder unter 16 Jahren ist die Reisequarantäne aber allgemein aufgehoben.
Sheran schreef:Het punt is dat én én gewoon teveel is. Dat is aldoor al zo geweest en ook niet onlogisch. Er worden gewoon keuzes gemaakt, of je het nu met die keuzes eens bent of niet.
Winged schreef:Sporten kan ook met minder mooi weer prima buiten hoorheb liever vrieskou dan temperaturen boven de 20 als ik bezig ben met een workout.
Hopelijk zet de daling door...
MarlindeRooz schreef:Winged schreef:Sporten kan ook met minder mooi weer prima buiten hoorheb liever vrieskou dan temperaturen boven de 20 als ik bezig ben met een workout.
Hopelijk zet de daling door...
Mijn sportschool biedt geen buitensport aan dus ik kan nu niet sporten. Tevens heb ik ook geen tuin ofzo waar ik kan sporten.
Popstra schreef:Sommige mensen hebben ook coaching nodig tijdens het sporten en gaan niet uit hun zelf wat doen afgelopen periode.
Hebben iemand nodig om ze te motiveren.
Vandaar ook veel mensen graag naar de sportschool gaan.
Blussem schreef:Ik las net dat ze in vs mondkapjes onzin hebben afgeschaft. Ik hoop dat Nederland gauw volgt. Ik ben voor corona maatregelen, maar wel tegen ozin maatregelen die toch niks bij dragen. Het typsche burgertje pesten.
Ook bijv dat thuis maar twee gasten mag ontvangen terwijl vervolgens op werk wel met ze velen bij elkaar mag komen.