Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 17:46

Uitgevonden aan wat ik allergisch ben tijdens Labo vandaag. Wandelende takken |o
Deed flink pijn :=

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:18

Collega doet raar tegen me en dat irriteert me. :roll:

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:21

De kliko van de buren is open gewaaid en mijn tuin ligt bezaaid met zooi waaronder vieze doekjes met bloed :x Ik ga het echt niet opruimen }:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:35

Een vrouw die aan zichzelf refereert als 'persoon met vagina' ipv als vrouw.
Doe es gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:40

Iemand wier kruisgespuis in de camera loopt te zwaaien, rond loopt te rennen en te krijsen tijdens de cursus Frans... :roll:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:42

Ik moet geduld hebben om mijn balkjes te schilderen. Ik heb geen geduld.....

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:43

Mars schreef:
Doe es gewoon.

Whut. :')

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:50

Ik wil een pony kopen maar weet even niet meer of het slim is en of ik het wel echt wil. Grrr krijg er helemaal hoofdpijn van :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:03

Captain schreef:
Mars schreef:
Doe es gewoon.

Whut. :')

Zal wel weer iets genderneutraals zijn ofzo.
Ik ben echt te ouderwets voor deze wereld :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:03

Dat het slecht en koud weer was vandaag , ook al mochten we niet klagen stukje autorijden door een heel mooi gebied is absoluut niet vervelend!

En dat ik de halve middag al wat in mijn oog heb en het er niet uit krijg -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:09

Dat mijn vlag net is kapot gewaaid...
Bij 4 mei hoort vlaggen wind of niet :o vindt dat persoonlijk een teken van respect naar je medemens

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:23

Had al plannen om met mijn paard te oefenen voor trektocht, en leuke gastwei gevonden in de buurt... zie ik net op hun FB dat er gewoon prikkeldraad (ok, ook schrikdraad er langs) om de wei is... thanks but no thanks.... wat een horror..... (iig 100%niet mijn keus). Heb er maar geen opmerking bij gemaakt, dan krijg je toch dat t allemaal meevalt etc... gewoon knop om, ontvrienden, ik zoek wel wat anders....

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:33

Ik zag vandaag dat ik mailtjes van de Rabo krijg die niet voor mij bedoeld zijn met persoonlijke gegevens erin. Ik netjes contact opgenomen met hun, maar zij vinden dat ik zelf de mailtjes maar door moet sturen naar betreffende klant. Tja, wat denk je zelf? Dit soort acties zijn precies de reden dat ik er al een aantal jaar geen klant meer ben. Ik krijg ook echt de meest domme vragen zoals: waarom denkt u dat die mailtjes naar een ander mailadres hadden gemoeten?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:40

Anoeska27 schreef:
Ik zag vandaag dat ik mailtjes van de Rabo krijg die niet voor mij bedoeld zijn met persoonlijke gegevens erin. Ik netjes contact opgenomen met hun, maar zij vinden dat ik zelf de mailtjes maar door moet sturen naar betreffende klant. Tja, wat denk je zelf? Dit soort acties zijn precies de reden dat ik er al een aantal jaar geen klant meer ben. Ik krijg ook echt de meest domme vragen zoals: waarom denkt u dat die mailtjes naar een ander mailadres hadden gemoeten?

Niet op reageren een bank stuurt nooit mailtjes , dus het zijn waarschijnlijk oplichters

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:43

Zebrastreep schreef:
Anoeska27 schreef:

Niet op reageren een bank stuurt nooit mailtjes , dus het zijn waarschijnlijk oplichters

Nope, dit zijn echt mailtjes afkomstig van een bestaande medewerker daar. De laatste mail is inmiddels doorgestuurd en ze zoeken het maar lekker uit.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:46

Een restaurant in de buurt dat een kopje "Borrellen" op de kaart heeft staan. En bij elke vernieuwing van de kaart blijft die fout er lekker staan. Ik wil er wat van zeggen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:52

Heel snel talen oppikken in een wereld met mensen die dat niet doen... Ik zit al drie kwartier te luisteren naar een uitleg over betrekkelijke voornaamwoorden in het Frans. Ik snapte het na vijf minuten al, het merendeel van de mensen snapt er nog steeds geen iota van.

En dat rotkind zit weer in de microfoon van haar moeder te tetteren. :x

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:04

Dat er een stel koters van een jaar of 16 luidruchtig schreeuwend door de straten gaat tijdens het moment van stilte..
Serieus, is het teveel gevraagd om één keer per jaar even een minuut of 2 stil te zijn?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:06

Cayenne schreef:
Dat er een stel koters van een jaar of 16 luidruchtig schreeuwend door de straten gaat tijdens het moment van stilte..
Serieus, is het teveel gevraagd om één keer per jaar even een minuut of 2 stil te zijn?

Hier reden ook nog best veel auto's voorbij. Heel bijzonder...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:48

Hier harde bonk/beuk/bas muziek tijdens de 2 minuten.... Kom op zeg. Waar is je respect dan? Als je het zelf niet doet/wilt, prima. Maar heb dan op z'n minst het respect om even 2 minuten geen herrie te maken voor een ander...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:27

Mensen die echt van álles onder de indruk zijn. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:02

M'n baas. Moest naarboven voor een gesprek
"Waarom denk je dat je hier bent?"
"Ik denk voor een bespreking van mijn contract, die loopt in juli af."

Nou nee, het ging over dat ik een paar weken terug, toen mijn zusje net opgenomen was in de kliniek, mijn telefoon mee had genomen naar beneden en iemand had mijn telefoon zien liggen.

Nou hij werd helemaal boos want dat mag niet. Dus ik leg uit "mijn zusje was toen net opgenomen en het ging niet goed met haar. Ik maakte me erg zorgen en nam mijn telefoon mee zodat ik kon zien als mijn moeder mij een berichtje stuurde." En ik kreeg een beetje tranen in m'n ogen, but I kept myself together

"Waarom zei je niet dat er iets met je zusje was dan??!"

"Ik vind het onprettig om het over privé omstandigheden te hebben en het beinvloedde mijn werk verder niet."

"Dat moet je altijd vertellen. Dit kan echt niet!"

Niet eens een "sterkte" "gaat het nu met je zusje?" Maar goed dat had ik ook niet verwacht

En nog geen minuut later geeft hij opeens aan "en ja... over dat contract... daar moeten wij nog eens goed over nadenken.."

(Ik ging ervan uit dat ze me niet gingen aanhouden dus dat verbaasd mij) "ik hoor het wel van jullie."

"Maar ja.. als ik dat nu dan weer hoor.. dat je zusje opgenomen is.. dan wordt ik er niet erg warm van."

%) ja en dit is dus waarom ik het niet vertelde banketstaaf

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:04

Lestrange01 schreef:

Nou nee, het ging over dat ik een paar weken terug, toen mijn zusje net opgenomen was in de kliniek, mijn telefoon mee had genomen naar beneden en iemand had mijn telefoon zien liggen.

Nou hij werd helemaal boos want dat mag niet. Dus ik leg uit "mijn zusje was toen net opgenomen en het ging niet goed met haar. Ik maakte me erg zorgen en nam mijn telefoon mee zodat ik kon zien als mijn moeder mij een berichtje stuurde." En ik kreeg een beetje tranen in m'n ogen, but I kept myself together

"Ik vind het onprettig om het over privé omstandigheden te hebben en het beinvloedde mijn werk verder niet."

Niet eens een "sterkte" "gaat het nu met je zusje?" Maar goed dat had ik ook niet verwacht

En nog geen minuut later geeft hij opeens aan "en ja... over dat contract... daar moeten wij nog eens goed over nadenken.."

(Ik ging ervan uit dat ze me niet gingen aanhouden dus dat verbaasd mij) "ik hoor het wel van jullie."

"Maar ja.. als ik dat nu dan weer hoor.. dat je zusje opgenomen is.. dan wordt ik er niet erg warm van."

Tsss wat een zak hooi. :(:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:04

Ineke2 schreef:
Ik voel mezelf echt klein en verdrietig. Moet enorm veel werk nog doen voor de opleiding en ik begrijp voor een module totaal niet wat ik moet doen. Deze module is via e-learning zonder direct contact met de docent.
Net wel gebeld met de opleiding, maar niks mee opgeschoten. Nu een bericht gestuurd via de leeromgeving. Hopelijk wel snel antwoord. Ik had dit vak gekozen, omdat ik er moeite mee heb. Nou nu heel veel spijt van ;(

:knuffel:
Onderwijs is momenteel echt heel zwaar :(. Ik doe volgens mij een totaal andere studie, dus ik kan je niet helpen vrees ik. Maar hopelijk krijg je snel de ondersteuning waar je behoefte aan hebt.

Edit:

Zak stront zul je bedoelen Jolien -O-. Jeeeetje Lestrange01, wat een hork.... Het is je goed recht hoor. Ik weet dat er vertrouwenspersonen zijn bij grote supermarkten, misschien kunnen die je bijstaan om dit gesprek te verwerken en eventueel terug te koppelen naar je leidinggevende en waarom jij je keuzes gemaakt hebt zoals je die gemaakt hebt.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:06

Lestrange01 schreef:

Wat een fijne werksfeer -O- Knuffel van mij!