Deed flink pijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska27 schreef:Ik zag vandaag dat ik mailtjes van de Rabo krijg die niet voor mij bedoeld zijn met persoonlijke gegevens erin. Ik netjes contact opgenomen met hun, maar zij vinden dat ik zelf de mailtjes maar door moet sturen naar betreffende klant. Tja, wat denk je zelf? Dit soort acties zijn precies de reden dat ik er al een aantal jaar geen klant meer ben. Ik krijg ook echt de meest domme vragen zoals: waarom denkt u dat die mailtjes naar een ander mailadres hadden gemoeten?
Zebrastreep schreef:Anoeska27 schreef:Ik zag vandaag dat ik mailtjes van de Rabo krijg die niet voor mij bedoeld zijn met persoonlijke gegevens erin. Ik netjes contact opgenomen met hun, maar zij vinden dat ik zelf de mailtjes maar door moet sturen naar betreffende klant. Tja, wat denk je zelf? Dit soort acties zijn precies de reden dat ik er al een aantal jaar geen klant meer ben. Ik krijg ook echt de meest domme vragen zoals: waarom denkt u dat die mailtjes naar een ander mailadres hadden gemoeten?
Niet op reageren een bank stuurt nooit mailtjes , dus het zijn waarschijnlijk oplichters
Lestrange01 schreef:M'n baas. Moest naarboven voor een gesprek
"Waarom denk je dat je hier bent?"
"Ik denk voor een bespreking van mijn contract, die loopt in juli af."
Nou nee, het ging over dat ik een paar weken terug, toen mijn zusje net opgenomen was in de kliniek, mijn telefoon mee had genomen naar beneden en iemand had mijn telefoon zien liggen.
Nou hij werd helemaal boos want dat mag niet. Dus ik leg uit "mijn zusje was toen net opgenomen en het ging niet goed met haar. Ik maakte me erg zorgen en nam mijn telefoon mee zodat ik kon zien als mijn moeder mij een berichtje stuurde." En ik kreeg een beetje tranen in m'n ogen, but I kept myself together
"Waarom zei je niet dat er iets met je zusje was dan??!"
"Ik vind het onprettig om het over privé omstandigheden te hebben en het beinvloedde mijn werk verder niet."
"Dat moet je altijd vertellen. Dit kan echt niet!"
Niet eens een "sterkte" "gaat het nu met je zusje?" Maar goed dat had ik ook niet verwacht
En nog geen minuut later geeft hij opeens aan "en ja... over dat contract... daar moeten wij nog eens goed over nadenken.."
(Ik ging ervan uit dat ze me niet gingen aanhouden dus dat verbaasd mij) "ik hoor het wel van jullie."
"Maar ja.. als ik dat nu dan weer hoor.. dat je zusje opgenomen is.. dan wordt ik er niet erg warm van."
ja en dit is dus waarom ik het niet vertelde banketstaaf
Ineke2 schreef:Ik voel mezelf echt klein en verdrietig. Moet enorm veel werk nog doen voor de opleiding en ik begrijp voor een module totaal niet wat ik moet doen. Deze module is via e-learning zonder direct contact met de docent.
Net wel gebeld met de opleiding, maar niks mee opgeschoten. Nu een bericht gestuurd via de leeromgeving. Hopelijk wel snel antwoord. Ik had dit vak gekozen, omdat ik er moeite mee heb. Nou nu heel veel spijt van
Lestrange01 schreef:M'n baas. Moest naarboven voor een gesprek
"Waarom denk je dat je hier bent?"
"Ik denk voor een bespreking van mijn contract, die loopt in juli af."
Nou nee, het ging over dat ik een paar weken terug, toen mijn zusje net opgenomen was in de kliniek, mijn telefoon mee had genomen naar beneden en iemand had mijn telefoon zien liggen.
Nou hij werd helemaal boos want dat mag niet. Dus ik leg uit "mijn zusje was toen net opgenomen en het ging niet goed met haar. Ik maakte me erg zorgen en nam mijn telefoon mee zodat ik kon zien als mijn moeder mij een berichtje stuurde." En ik kreeg een beetje tranen in m'n ogen, but I kept myself together
"Waarom zei je niet dat er iets met je zusje was dan??!"
"Ik vind het onprettig om het over privé omstandigheden te hebben en het beinvloedde mijn werk verder niet."
"Dat moet je altijd vertellen. Dit kan echt niet!"
Niet eens een "sterkte" "gaat het nu met je zusje?" Maar goed dat had ik ook niet verwacht
En nog geen minuut later geeft hij opeens aan "en ja... over dat contract... daar moeten wij nog eens goed over nadenken.."
(Ik ging ervan uit dat ze me niet gingen aanhouden dus dat verbaasd mij) "ik hoor het wel van jullie."
"Maar ja.. als ik dat nu dan weer hoor.. dat je zusje opgenomen is.. dan wordt ik er niet erg warm van."
ja en dit is dus waarom ik het niet vertelde banketstaaf