Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dapnik schreef:Sorry ik kom even binnen vallen. Ik wil de 24e-26e 2 nachtjes weg in Nederland. Heb je voor een hotelovernachting ook een coronapas nodig? En bij een B&B? Kan dat niet echt vinden namelijk.
Bloodymary schreef:Vandaag van Schiphol naar Bari in Italië gevlogen. Nergens gevraagd om mijn vaccinatiebewijs. Zelfs geen ID hoeven laten zien. Iedereen had op mijn ticket kunnen vliegen..
poes schreef:Bloodymary schreef:Vandaag van Schiphol naar Bari in Italië gevlogen. Nergens gevraagd om mijn vaccinatiebewijs. Zelfs geen ID hoeven laten zien. Iedereen had op mijn ticket kunnen vliegen..
Gebeurt wel vaker in de Schengen zone. Aan de grens wordt ook niet iedereens id gecontroleerd. Het is deel van de procedure.
purny schreef:Amerika gaat weer open
Sizzle schreef:Ik hoorde net op de radio dat Oostenrijk voor de skipistes een 3G verlangt + in de liften een FFP2 masker (dus geen chrurgische of speciaal skimasker).
Bloodymary schreef:poes schreef:
Gebeurt wel vaker in de Schengen zone. Aan de grens wordt ook niet iedereens id gecontroleerd. Het is deel van de procedure.
Snap dat je geen ID hoeft te laten zien voor grenscontrole. Maar wel om te controleren of degene die in stapt ook degene is op wiens naam het ticket wordt geboekt. Dat vond ik raar, dat ze dat niet deden.
moonsparkle schreef:Ik vind het niet erg om te testen, zou het wel erg vinden als ik daardoor een dag van te voren erachter kom dat ik niet op reis kan