Mkango schreef:Ik klem wel gewoon een takje tussen m’n kaken.
Uhuh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik geloof dat ik al foetsie was voordat ik uberhaupt aan fight kon denken
Laurora schreef:11 mei afspraak met de anesthesist
Hoewel ik happy ben dat het nu dichterbij komt moet ik eerlijk toegeven dat ik m best wel een beetje knijp voor de operatie. Ben nog nooit eerder onder het mes gegaan.![]()
Volgens mijn gyn is het verwijderen van eileiders een routineklusje voor haar die een halfuur tot drie kwartier duurt.
Zijn hier mensen die hun ervaringen willen delen?
Hoe lang heb je last van de narcose? Hoe verliep bij jullie het herstel?
Mag uiteraard ook via pb
TheWelsh schreef:Laurora schreef:11 mei afspraak met de anesthesist
Hoewel ik happy ben dat het nu dichterbij komt moet ik eerlijk toegeven dat ik m best wel een beetje knijp voor de operatie. Ben nog nooit eerder onder het mes gegaan.![]()
Volgens mijn gyn is het verwijderen van eileiders een routineklusje voor haar die een halfuur tot drie kwartier duurt.
Zijn hier mensen die hun ervaringen willen delen?
Hoe lang heb je last van de narcose? Hoe verliep bij jullie het herstel?
Mag uiteraard ook via pb
Wauw straks ben je nog eerder dan ik![]()
Ik heb helaas niets meer gehoord na de laatste keer dat er iemand uitviel en ik het niet geregeld kreeg.
De operatie zou ongeveer 42 min. duren zeiden ze bij mij. Heb dat onthouden omdat ik het grappig vond dat ze 42 zei.![]()
Verder zeiden ze tegen mij dat je na de operatie één of twee dagen last kan hebben van gas onder je ribben. En dat je daardoor ook last van je rechterschouder kon hebben. (dat heb ik al, dus dat scheelt)
Ik hoop stiekem dat jij inderdaad eerder aan de beurt ben. Dan kan ik van jou horen hoe het was!
Narcose vind ik altijd fijn, ik slaap dan zooo lekker!
Femke_Tweety schreef:Quotes uit hitchikers guide to the Galaxy.
Het boek waar 42 het universele antwoord is, je je handdoek nooit moet vergeten en ook vooral niet moet panikeren.
Tis nogal een bijzonder boek met een bijzondere groep fansIk vind het geweldig.
Tiggs schreef:Femke_Tweety schreef:Quotes uit hitchikers guide to the Galaxy.
Het boek waar 42 het universele antwoord is, je je handdoek nooit moet vergeten en ook vooral niet moet panikeren.
Tis nogal een bijzonder boek met een bijzondere groep fansIk vind het geweldig.
Omg bij mij valt eindelijk het kwartje... Mijn broer had jaren geleden de gewoonte om continu 'don't forget to bring your towel' te zeggen. Ik dacht dat het uit Southpark kwam ofzo
Klinkt wel als een boek voor mij trouwens!
Hilli schreef:Qimm schreef:Er is ook een film vanHet is een heel specifiek soort humor en de manier waarop mensen regeren als ergens het getal 42 langskomt geeft wel aan wie het kent
En voordat het een film en een boek was, begon het als hoorspel
Qimm schreef:Tiggs schreef:
Omg bij mij valt eindelijk het kwartje... Mijn broer had jaren geleden de gewoonte om continu 'don't forget to bring your towel' te zeggen. Ik dacht dat het uit Southpark kwam ofzo
Klinkt wel als een boek voor mij trouwens!
[ [url=m/dNL3JQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben je wel even zoet mee trouwens