Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:41

Nayomie schreef:
zigranta schreef:
Volgens mij hou je van een overspannenheid lang last......en kom je nooit meer helemaal op je oude energieniveau terug.

Muhh dat zou wel echt een domper zijn. -O-

Ik erger me momenteel aan iemand die mijn fotografie plezier compleet verknalt en al mijn foto's loopt af te branden.

Ik kan hierover meepraten na mijn burn-out. Daarvoor reed ik actief paard en deed van alles.
Nu heb ik daar de energie niet meer voor en komt ook niet terug.
Ik verzorg mijn paard en ponys meer dan goed en met plezier maar rijden doe ik niet.
Geen puf voor
En zo zijn er talloze dingen. Uitgaan is voor mij een opgave bijvoorbeeld.
Daarom doe ik dat niet meer.
Het is vooral in het begin vervelend maar heb er mee om leren gaan en bijvoorbeeld 2 hele leuke verzorgsters die op mijn paard rijden.

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:00

Ergens weet ik dat zo'n gast er op kickt om zijn "25 jaar ervaring" te delen. En dat het me niets moet doen, alleen ik was echt even trots op mezelf, en dat wordt dan afgekeurd. En het is al zo lastig op dit moment om ergens blij of trots op te zijn. :Y)

Jeetje Luckie, dat is best wel heftig zeg! Maar ook knap hoe je er nu in staat. :+: En ergens wel fijn om te lezen dat plezier in dingen wel weer terug komt. Eigenlijk heel bizar wat voor impact het heeft.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:05

Pakketje wat tussen 11.17 en 11.47 komt.
Eigenlijk moet ik nu weg om iets te regelen... Maaaaarrr eehhhh kack, ik wil dat pakketje _O-

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:16

Het einde van de maand is in zicht, en ik heb nog niets gehoord van mijn werkgever of er nog een maand tijdelijke werkloosheid bij komt. Gedurende die hele maand ook niets van communicatie gekregen. Voor een bedrijf van 30 man is dat toch triestig, geen enkele poging om een connectie te houden met de mensen die thuis zitten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:17

Ik moet een pasfoto laten maken voor mijn nieuwe rijbewijs. Ik zit helemaal keurig in de makeup maar heb geen zin om de deur uit te gaan.

Overigens nog een ergernis: ik moet uiterlijk 29 mei mijn rijbewijs verlengd hebben. Ik had dus mooi op tijd voor half april een afspraak gemaakt bij het stadskantoor. Krijg ik vervolgens na een paar weken een mail dat de afspraak is geannuleerd omdat het stadskantoor op die uren gesloten was i.v.m. corona. Ik moest mijn afspraak dus verzetten waarbij 4 mei pas weer de eerstvolgende beschikbare datum was.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:24

Dat ik een nieuwe krabpaal wil, maar alle krabpalen die mij leuk en geschikt lijken zijn uitverkocht -O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:32

Fireheart schreef:
Dat ik een nieuwe krabpaal wil, maar alle krabpalen die mij leuk en geschikt lijken zijn uitverkocht -O-

Ha, dat probleem had ik pasgeleden ook. Sta nu op een mailing voor als ze weer leverbaar zijn

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:37

Dat RefWorks zo verdomme sloom is vandaag :roll:

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:38

Geen zin meer in mn werk. Al 7 weken non stop thuis aan het werk, gezeik van directie over van alles en nog wat en alle leuke werkzaamheden zijn tijdelijk stopgezet. #rotcorona

SloppyScone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:53

LukieBradley schreef:
Nayomie schreef:

Muhh dat zou wel echt een domper zijn. -O-

Ik erger me momenteel aan iemand die mijn fotografie plezier compleet verknalt en al mijn foto's loopt af te branden.

Ik kan hierover meepraten na mijn burn-out. Daarvoor reed ik actief paard en deed van alles.
Nu heb ik daar de energie niet meer voor en komt ook niet terug.
Ik verzorg mijn paard en ponys meer dan goed en met plezier maar rijden doe ik niet.
Geen puf voor
En zo zijn er talloze dingen. Uitgaan is voor mij een opgave bijvoorbeeld.
Daarom doe ik dat niet meer.
Het is vooral in het begin vervelend maar heb er mee om leren gaan en bijvoorbeeld 2 hele leuke verzorgsters die op mijn paard rijden.

Het kan ook zo zijn dat je hiervoor juist tevéél deed en dit nu dus je lagere pitje is met je stabiele energieniveau :) Als je het zo ziet valt het weer wat mee!

Een vriendin van mij heeft anderhalf jaar thuis gezeten en is ondertussen weer helemaal haar oude zelf. Alleen ziet ze nu zelf ook wel in dat hetgeen ze allemaal deed vóór haar burn-out bizar veel was en dat dat heeft meegewerkt aan haar uiteindelijke burn-out. Nu kan ze alles weer aan maar ze zorgt gewoon dat ze haar activiteiten aanpast naar een gezond energieniveau :)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:23

Zeker waar, ik had nooit een rem en ging maar door en door. Nu nog steeds wel een beetje hoor en daarom bouw ik ook wat dingen af en dan hoop ik weer eens te gaan rijden maar ik snap erg goed wat je bedoeld

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 14:10

Het koudefront wat vanaf Antarctica binnengezeild komt. Vanmiddag was het 29 graden, nu 16 met stormachtige wind. En morgennacht wordt het 8 graden :brr:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:09

De leus die op een brug boven de snelweg is geschreven over Corona versus Mensenrechten. Sowieso snap ik die ophef niet ..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:12

xDenies schreef:
De leus die op een brug boven de snelweg is geschreven over Corona versus Mensenrechten. Sowieso snap ik die ophef niet ..

Mensen weten van de verveling niet meer wat ze moeten doen volgens mij, en dan gaan ze dit soort gekke dingen verzinnen om zichzelf bezig te houden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:29

De kneuzen van Ups die gewoon ergens je pakket heen brengen terwijl er iemand thuis was.

Is al de 2de keer dat ze dit doen bestel ook niks meer wat daar door geleverd wordt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:30

Omg, dat er mensen zijn die beweren dat kinderen al zonder toestemming van hun ouders entingen krijgen van de overheid. Sorry, maar dat komt er bij mij echt niet in. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:32

Nare collega die me m'n werk weer afneemt wanneer ik bijna klaar ben. Omdat er zogenaamd teveel opmerkingen waren. (even door de duidelijkheid, zij zijn ook niet duidelijk in wat ze willen). Heb ik zoveel tijd en moeite er in gestopt, kan ik weer ophouden. Ohh en me niet zeggen wat ik volgende week kan doen. Als er geen corona was had ik nu allang wat anders gehad. Bah

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:32

Misselijk zijn van de corona stress, is het al morgen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:58

Nayomie schreef:
Omg, dat er mensen zijn die beweren dat kinderen al zonder toestemming van hun ouders entingen krijgen van de overheid. Sorry, maar dat komt er bij mij echt niet in. :')

Zijn gok ik dezelfde mensen die ook stonden te protesteren afgelopen dinsdag omdat hun vrijheid nu wordt beperkt. Stonden ook 2 meisjes van een jaar of 12 met een spandoek dat entingen gevaarlijk zijn lekker je kind gebruiken om een statement te maken vind ik gewoon ziekelijk.. Nou ja laat die ouders maar een middagje op de ic kijken misschien dat dat helpt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:03

AnnexUdith schreef:
Nayomie schreef:

Zijn gok ik dezelfde mensen die ook stonden te protesteren afgelopen dinsdag omdat hun vrijheid nu wordt beperkt. Stonden ook 2 meisjes van een jaar of 12 met een spandoek dat entingen gevaarlijk zijn lekker je kind gebruiken om een statement te maken vind ik gewoon ziekelijk.. Nou ja laat die ouders maar een middagje op de ic kijken misschien dat dat helpt.

Die ouders zijn niet goed. Zag ook een filmpje voorbij komen waarin iemand zei dat corona wel mee valt en dat het niet zo erg is als dat het lijkt. Euuuhh yeah right daarom Moet mn moeder zeker nu helpen met corona testen - _- omdat het daar lekker rustig is.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:05

Dat is wel een beetje dubbel, aangezien een deel van de mensen die positief getest zijn er echt niet zo heel gek ziek van zijn.
Maar dat is geen reden om te zeggen "Het valt wel mee", nee voor jou valt het mee.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:43

Dat ik vanochtend tijdens de uitlaatronde aan de kant ging voor een mevrouw met hond (amerikaanse staff) en voor "stomme trut" werd uitgescholden.
Ik ging niet aan de kant voor je hond muts, maar voor jou met je mondkapje en handschoenen. Anderhalve meter weet je nog? _-:(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:50

AfterPay, niet goed voor me. Voor 450 euro aan kleding in de winkelmand, willen kijken of dit op rekening zou kunnen of dat er een limiet oid aan het bedrag zit. Ja kon dus wel dus ipv "door naar betalen" is het nu al besteld. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:53

Werkdag die gewoon zo ontiegelijk irritant verloopt.
Morgen is in dl een feestdag dus jaaaaaa vandaag moet alles en iedereen nog veevoer hebben |o
En dan ben je bij een boer, oh ja heb vergeten voor silo 4 voer te bestellen. Kun je daar even 500 tot 1000 kilo in blazen? Ehh ja beste man... Ik heb geen weegschaal aan de auto. Ik doe er wat voer in. Maar hoeveel t is... Dat kan ik je niet zeggen

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:21

Niobe schreef:
Dat is wel een beetje dubbel, aangezien een deel van de mensen die positief getest zijn er echt niet zo heel gek ziek van zijn.
Maar dat is geen reden om te zeggen "Het valt wel mee", nee voor jou valt het mee.

Nee dat is het ook. Ze zeggen wat wss 5 % in het ziekenhuis belandt. Maarja dat is wel minimaal 500.000 mensen. Zo veel bedden hebben onze ziekenhuizen niet.