Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Ik ben eerlijk, ik stoor me alleen aan fouten als ik me stoor aan de persoon.
Flying_Angel schreef:Ik stoor me aan mensen die taalfouten verbeteren en zeggen dat ze het wel weten omdat ze Nederlands studeren/neerlandicus zijn etc., maar dan zelf ook taalfouten maken!
DuoPenotti schreef:Ik stoor me aan mensen die zich voordoen als verdraagzaam naar de buitenwereld toe.
Maar dat eigenlijk alleen maar zijn voor een select groepje waar ze voor gekozen hebben.
En de mensen die niet in dat groepje zitten liefst zoveel mogelijk de grond in boren en de verdraagzaamheid - 10 is.
En vaak vraag ik me af of ze zelf wel door hebben dat ze niet verdraagzaam zijn en alles behalve sociaal.
DuoPenotti schreef:Ik stoor me aan mensen die zich voordoen als verdraagzaam naar de buitenwereld toe.
Maar dat eigenlijk alleen maar zijn voor een select groepje waar ze voor gekozen hebben.
En de mensen die niet in dat groepje zitten liefst zoveel mogelijk de grond in boren en de verdraagzaamheid - 10 is.
En vaak vraag ik me af of ze zelf wel door hebben dat ze niet verdraagzaam zijn en alles behalve sociaal.
Mkango schreef:Tussen een typfout en “me vriend” zit ook best wel een verschil.