Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:27

Martine_R schreef:
Hoe was het Djinnie?

Het was gezellig, heb flink gelachen. Geen, tja, hoe noem je dat, vonk. Hahaha. Al had ik het idee voor hem meer dan voor mij. We hebben wel afgesproken elkaar nog een keer te ontmoeten, al denk ik niet dat er meer in zit dan een gezellige avond.

Maar dit weekend gebeurt er helemaal niks. Damn. Ik zou morgenavond een terrasje pakken met mijn broer en diens vriendin, maar stond op met keelpijn, dus nu eerst een coronatest afwachten.

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:09

Gaat dit niet automatisch naar een HK topic na zoveel pagina's?
Ik vind HK prima.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:17

Anders lezen onze stalkers toch gewoon hoe hard we ze afzeiken? ~~}>

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:34

Ik plaats niets online waarvan ik denk oeh dat kan tegen me gebruikt worden. Ik maak me daar nooit zo druk om.

Hier gaat het gewoon heel lekker. Hij kwam dinsdag in de lucht dat ie, ondanks dat we een afspraak hadden staan voor aankomend weekend, niet kon. Vond ie heel vervelend maar wilde zijn ouders ook niet laten zitten. Snap ik volkomen, ik doe daar ook echt niet moeilijk om. Wel stuurde ik alleen naar m:

2 woorden 9 letters

Duurde even voordat ie dat opgezocht had hahahaha dus ben ik lekker gisteravond na mijn werk doorgereden, daar geslapen en ben nu net weer op mijn werk terug. MOet ik altijd ff wat regelen voor de honden maar ach, dat is te doen! Was heerlijk zo even tussendoor. Hij begint smorgens pas om 10 uur tijdelijk dus dat is wel echt chill. Ik moest nog even in Arnhem iets ophalen en ik bepaal zelf wanneer en waar ik werk, dus dat is helemaal makkelijk. Kan ik er wel weer even een weekje tegenaan!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:57

daffodil schreef:
2 woorden 9 letters

Bier halen :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:59

Aight schreef:
daffodil schreef:
2 woorden 9 letters

Hahaha ja die vond ie ook maar ik doelde toch echt op duurt lang!

Overigens gebruik ik m ook als ik zit te jureren en halverwege weet dat t m niet gaat worden:

Geen winst :D :D :D
Laatst bijgewerkt door daffodil op 03-09-20 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:00

Aight schreef:
daffodil schreef:
2 woorden 9 letters

Slappe l*l

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:00

Als het naar HK gaat komen er ook weinig nieuwe mensen bij en in een HK kun je het ook hebben over andere dingen dan Tinder, maar persoonlijk hoeft dat van mij niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:04

Ik zie ook liever dat het topic niet naar HK gaat. Valt het vaak stil van. Maarja ik ben nu voorzien dus heb hier weinig te zoeken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:08

Idd dat het dan steeds offtopic gaat, hoeft van mij ook niet..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:09

Er is een tinder whatsappgroepje, misschien kunnen mensen daarbij?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:10

MarcoBorsato schreef:
Er is een tinder whatsappgroepje, misschien kunnen mensen daarbij?

Oh wie moet ik daarvoor pb'en? *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:17

Geen idee.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:41

Hahaha, Daffodil, mag ik bij jou schrijven? _O-

Ik wil ook wel in de Whatsappgroep, daar kan het er wat ruiger aan toe gaan misschien? }:) Niet dat ik met m'n tere hartje echt ruige dingen doe.. ^)
Over meelezers, ben benieuwd wat Mr. Psychic had gevonden als 'ie zichzelf zou herkennen in m'n berichten. Hij is mij overduidelijk wél vergeten, er kon ook geen felicitatie van m'n verjaardag vanaf (hij moet een feestboekmelding hebben gehad). _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:52

Ik had ooit contact met iemand en die ging mij appen of ik wel wist dat ik heel makkelijk terug te vinden was onine (fb etc). Dus ik zeg ja en....? Nou of ik me daar wel van bewust was. Dus ik zeg oh heb je iets gevonden dan wat heel aanstootgevend is ofzo? Dus hij zegt nou nee, dus ik antwoord nou ik zie ook het probleem niet. Neem van mij aan dat ik echt niet iets volkomen prive online zet, wat door niemand terug te vinden mag zijn, dan zet ik het gewoon niet online.....

En dat ik online te vinden ben is niet zo raar, zodra je publieke functies gehad hebt of veel bij verenigingen doet, is dat niet zo moeilijk. Nee hoor, als iemand daar blij van wordt om mijn berichten uit te zoeken ,ga je goddelijke gang!

Het enige moment dat het wel even vervelend was, was een topic wat ik hier op bokt geplaatst had, omdat ik in een enorme werk/ontslag toestand zat en hulp kreeg van iemand hier op bokt en diegene werd op het matje geroepen omdat mijn exbaas dus heeft zitten spitten en in de gaten kreeg dat ik hulp kreeg uit onverwachte hoek. Hij heeft echt alles maar dan ook alles aangegrepen om te kijken of hij mij ergens op kon pakken. Ik heb destijds het hele topic laten verwijderen om haar te beschermen. Oh en ik heb uiteindelijk na bijna twee jaar alsnog gewonnen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:54

Ik krijg nooit fb meldingen van jarigen.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:59

MarcoBorsato schreef:

Geef me nou geen hoop. ^) Hij is ook ineens weg in m'n Tinderconversaties dus hij heeft of een vergelijkbare gestoorde gevonden, het algehele Tinderen opgegeven of mij opgeruimd uit z'n nederige bestaan. :') (Sinds mei niet meer gesproken daar, maar overgestapt op FB/Whatsapp, maar jullie snappen het idee :D )

Jeetje, Daffodil, wat een ex-baas. Goed dat je gewonnen hebt!
Mijn FB is wel afgeschermd maar ben makkelijk terug te vinden verder op basis van m'n werk, dat vind ik ook wel prima inderdaad. Ik ben makkelijk te contacteren en dat kan juist handig zijn, vind ik. :)
Laatst bijgewerkt door Imaginaerum op 03-09-20 13:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:59

Imaginaerum schreef:
Hahaha, Daffodil, mag ik bij jou schrijven? _O-

Ik wil ook wel in de Whatsappgroep, daar kan het er wat ruiger aan toe gaan misschien? }:) Niet dat ik met m'n tere hartje echt ruige dingen doe.. ^)
Over meelezers, ben benieuwd wat Mr. Psychic had gevonden als 'ie zichzelf zou herkennen in m'n berichten. Hij is mij overduidelijk wél vergeten, er kon ook geen felicitatie van m'n verjaardag vanaf (hij moet een feestboekmelding hebben gehad). _O-

Daar gaat het inderdaad wel wat ruiger aan toe ;)

FB meldingen kan je zelf instellen
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 03-09-20 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:00

MarcoBorsato schreef:

Ik ook niet. :')

Mijn vriendje vraagt altijd wat ik aan het lezen ben op bokt haha. Maar zolang ik geen intieme dingen of foto's van hem online knal is alles prima. :=

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:02

MarlindeRooz schreef:
Maar zolang ik geen intieme dingen of foto's van hem online knal is alles prima. :=

Die worden in de Whatsappgroep gedeeld dan? :D :D :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:03

Die waar ik in zit wel ja, foto's in ieder geval wel haha. Maar intieme details die zijn voor vriendinnen als ik het al wil bespreken. :P

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:08

Je deelt wat jezelf wil delen toch?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:10

Mijn ervaring met bokt whatsapp groepjes is dat ik die niet bij kan houden :') en me batterij het al helemaal niet tof vind

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:18

Same. :') En het dan maar muten, maar dan 100 ongelezen berichten hebben en er na 3 dagen dan gewoon maar uitstappen. _O- Circle of whatsapp groepen. :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:18

Haha ja daarom ben ik er ook uitgestapt, was erg gezellig hoor, maar ging mij net even te snel en voelde mij een beetje te oud _O-