Pepperrr schreef:Volgens mij is ie al wel flink oud ja
Dan vrees ik dat je er weinig aan kan doen of dat je aan een nieuwe toe bent.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Karlijn schreef:Kan een baby in de baarmoeder geluid maken?
Questquedit schreef:Waarom hebben studieboeken een international edition? En waarom mag die niet verkocht worden in de US?
billy3105 schreef:Kun je de greenspot remover van cowboy magic op witte manen gebruiken en daarmee hopen dat ze even niet meer modder bruin zijn
c_alsemgeest schreef:Questquedit schreef:Waarom hebben studieboeken een international edition? En waarom mag die niet verkocht worden in de US?
Dat is een cheap editie met niet alle info of informatie er in die (nog) niet evidence based is of niet evidence based volgens de richtlijnen van een bepaald land.
Het wordt dus vaak als niet helemaal bewezen of niet volledig genoeg bestempeld.
Maar het mag in de USA nu ook, maar alleen beperkte exemplaren.
Hier staat ook een stukje uitleg betreft US:
https://help.abebooks.com/what-is-an-in ... l-edition/billy3105 schreef:Kun je de greenspot remover van cowboy magic op witte manen gebruiken en daarmee hopen dat ze even niet meer modder bruin zijn
Ja, al werkt het niet mega goed imo
_Karlijn schreef:Bestaan er geurneutraliserende woonkamersprays? Zeg maar een soort deodorant maar dan met iets dat (verse kattenstrontgeur) neutraliseert?Ik kan me herinneren dat dat wel bestaat maar kan er niks over vinden, alleen voor dieren zelf.
Ik ben overigens zoekende naar het beste voer wat dat betreft, liever geen commentaar daarover.
Jolliegirl schreef:_Karlijn schreef:Bestaan er geurneutraliserende woonkamersprays? Zeg maar een soort deodorant maar dan met iets dat (verse kattenstrontgeur) neutraliseert?Ik kan me herinneren dat dat wel bestaat maar kan er niks over vinden, alleen voor dieren zelf.
Ik ben overigens zoekende naar het beste voer wat dat betreft, liever geen commentaar daarover.
Ik denk dat je eerder goed doet aan een grit waar de kat zn stront goed in begraaft. Dat heeft hier erg geholpen. En elke dag poepies eruit.
Morrie schreef:van google:
De brandende lucifer stinkt zelf zo hard, dat je de wc-geur niet meer ruikt', schrijft Johan van den Berg, chemicus in Amsterdam. 'Bij het afstrijken van de lucifer komt fosforoxide vrij. Dat is zo scherp dat je maar één lucifer nodig hebt om de wc-geur in het niet te laten verdwijnen. De lucifer maskeert dus de stank. De typische wc-stank wordt veroorzaakt door diwaterstofsulfide in onze uitwerpselen. Dat is een stof die je niet makkelijk kunt afbreken. Maskeren van de stank is daarom een betere strategie. Dat doen ook toiletverfrisserfabrikanten.
_Karlijn schreef:Bestaan er geurneutraliserende woonkamersprays? Zeg maar een soort deodorant maar dan met iets dat (verse kattenstrontgeur) neutraliseert?Ik kan me herinneren dat dat wel bestaat maar kan er niks over vinden, alleen voor dieren zelf.