[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:23

Ja de vrouw heeft dat zien gebeuren.
https://www.ad.nl/binnenland/man-64-bij ... ~ae078131/

De man net voor zijn pensioen neergestoken door van die rot jeugd.
Veel te lage straf, als je zoiets kan uitspoken hoor je berecht te worden als volwassenen. Zeker omdat het niet in een opwelling is gebeurt.
En het is bijna orde van de dag bij die groepen jongeren van bepaalde afkomst, maar sttttt niet hardop zeggen.
Die ouders mogen ook wel eens aangepakt worden, want opvoeden doen ze niet, alleen voeden.

furious

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:38

Wow die vrouw heeft alles zien gebeuren.
Het blijft inderdaad laag.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 18:08

Ik denk altijd als je op zo'n leeftijd zulke volwassen dingen kunt doen kun je ook die straf krijgen, het lijkt me echt onmenselijk om dat als vrouw te moeten zien gebeuren, en dat door kinderen :(

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 20:10

_Penotti schreef:
Ja de vrouw heeft dat zien gebeuren.
https://www.ad.nl/binnenland/man-64-bij ... ~ae078131/

De man net voor zijn pensioen neergestoken door van die rot jeugd.
Veel te lage straf, als je zoiets kan uitspoken hoor je berecht te worden als volwassenen. Zeker omdat het niet in een opwelling is gebeurt.
En het is bijna orde van de dag bij die groepen jongeren van bepaalde afkomst, maar sttttt niet hardop zeggen.
Die ouders mogen ook wel eens aangepakt worden, want opvoeden doen ze niet, alleen voeden.

Waar baseer je dat op?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 21:02

Voor de mensen met Videoland, Absentia is echt een gave spannende serie, die is ook best luguber op sommige momenten :) .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 21:17

Rinske schreef:
Voor de mensen met Videoland, Absentia is echt een gave spannende serie, die is ook best luguber op sommige momenten :) .

Oké nog niet gekeken, ik zal hem in mijn kijklijst zetten.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 21:26

Rinske schreef:

waar gaat het over?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 21:28

Even een quote van Videoland: "FBI-agente Emily Byrne verdwijnt spoorloos, terwijl ze Bostons meest beruchte seriemoordenaar, Conrad Harlow, achtervolgt. Ze wordt doodverklaard en Harlow belandt achter de tralies. Zes jaar later wordt Emily op sterven na dood gevonden. Ze kan zich niets herinneren van de zieke geest die haar heeft ontvoerd en gemarteld. Haar man blijkt intussen hertrouwd te zijn en haar zoontje is compleet van haar vervreemd. Emily gooit alles in de strijd om het raadsel van haar ontvoering op te lossen en haar leven weer op de rit te krijgen."

De ontvoerder ging nogal gruwelijk te werk zeg maar, je ziet veel flashbacks. Ik vind het echt spannend :D .

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 22:15

Oehh die klinkt goed!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 22:46

Klinkt wel echt als een goede serie.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 23:15

Rinske schreef:
Even een quote van Videoland: "FBI-agente Emily Byrne verdwijnt spoorloos, terwijl ze Bostons meest beruchte seriemoordenaar, Conrad Harlow, achtervolgt. Ze wordt doodverklaard en Harlow belandt achter de tralies. Zes jaar later wordt Emily op sterven na dood gevonden. Ze kan zich niets herinneren van de zieke geest die haar heeft ontvoerd en gemarteld. Haar man blijkt intussen hertrouwd te zijn en haar zoontje is compleet van haar vervreemd. Emily gooit alles in de strijd om het raadsel van haar ontvoering op te lossen en haar leven weer op de rit te krijgen."

De ontvoerder ging nogal gruwelijk te werk zeg maar, je ziet veel flashbacks. Ik vind het echt spannend :D .

Ugh wow! Maar als serie wel een spannende verhaallijn! :+

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 02:45

Grappig, daar zijn wij ook net mee begonnen.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:03

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 17:54

Rinske schreef:

OMG ik ben verslaafd.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:10

Zag vandaag ook weer wat bizarre nieuwsberichten.

Lichaam in plastic gevonden op dak McDonald’s (in de link zie je als je goed kijkt het lijk in de zak liggen)
https://www.telegraaf.nl/nieuws/9773367 ... c-donald-s.

In de link staat ook nog een andere moord beschreven. Hoe verder je leest hoe bizarder :=
Onthoofding techmiljonair
Spoiler:
De ontdekking van het lichaam komt een dag na het nieuws over de moord op een techmiljonair. De 33-jarige Fahim Saleh werd onthoofd aangetroffen in zijn luxe appartement in Manhattan. Rechercheurs vermoeden dat een professionele huurmoordenaar hem om het leven bracht.

De man lag op de 7de verdieping van de flat. Zijn lichaam was in stukken gesneden. Een elektrische zaag lag naast het slachtoffer, met de stekker nog in het stopcontact. Volgens politiebronnen waren de lichaamsdelen gesorteerd in verschillende plastic zakken en was er opvallend weinig bloed aanwezig.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:52

furious schreef:
Zag vandaag ook weer wat bizarre nieuwsberichten.

Lichaam in plastic gevonden op dak McDonald’s (in de link zie je als je goed kijkt het lijk in de zak liggen)
https://www.telegraaf.nl/nieuws/9773367 ... c-donald-s.[/spoiler]

Hè bah! :oo Goeie foto er ook bij.

Vind het alleen wel typisch dat dit er staat:

Spoiler:
Volgens buurtbewoonster Marsha zag haar vriend het lichaam vanuit zijn woning liggen. „Het was omringd door vliegen. De geur kwam door het raam naar binnen.” Volgens haar vriend lag de dode man er mogelijk al een aantal dagen. „Het lichaam was doorweekt en lag in een plas regenwater.”

Als je 'm zo duidelijk ziet en ruikt, waarom is er dan niet eerder melding van gemaakt? :=

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:54

Dat laatste over de onthoofding, Dexter is bezig geweest :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 21:23

beert schreef:
4 dagen is voor een roofdier nog wel te overzien. En als iemand zo plotseling overlijdt, kan er nog best een brood op het aanrecht liggen of een kasje niet goed dicht zitten.

Voor een roofdier klopt dat, inderdaad. Voor een huiskat ligt dit anders, die kan - wat ik ooit tijdens mijn bijstudie heb geleerd - niet langer dan 2 dagen zonder eten zonder dat dit consequenties voor de lever heeft.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:49

Als baasje net zoals ik beetje ruim is met de brokken, had kat precies voldoende voor die 4 dagen...

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:51

Als ik zoek op internet, heb je inderdaad vanaf 24 tot 48 uur risico voor de lever. Maar het kan ook later zijn en er zijn ook katten die een week zonder eten kunnen. Het is dus ook niet zo dat 100% van de katten na 48 dood is. Maar vaak ligt er nog wel wat te eten in huis

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:03

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:47

Wow wat bizar zeg! Je zou eigenlijk het boek mee moeten begraven in zon geval.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 16:19

Ik ben begonnen aan Absentia, dank voor de tip! Echt een serie die direct pakt.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 18:12

NinaCharlie schreef:
Ik ben begonnen aan Absentia, dank voor de tip! Echt een serie die direct pakt.

Ik heb net de laatste aflevering van het eerste seizoen gekeken, my god zo spannend := .

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 20:49

Ik heb de diepvries niet open gedaan, maar dit is de uitleg
Huiszoeking, wij betreden de woning. Wij ruiken onmiddellijk een ontbindingsgeur. Er staat een diepvries in de inkomhal. Na aandringen zegt de bewoner dat de diepvries gevuld is met vlees en groenten, maar dat die uitgevallen is 6 maanden voordien. Hij had het sindsdien niet meer geopend... :r
Sorry, heb de diepvries niet geopend om een foto te nemen :D