Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:32

Omg Lautje. :')

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:34

Hier koop ik het meeste soms in overleg en soms als voldrongen feit

Heb de mini rodini paardjes binnen. Valt wel klein. Moeten het nu al aan doen.Dacht er de hele zomer mee te kunnen doen met 68/74 en dat gaat niet lukken. Maar kan niet retour vanwege sale dus ga hem maar vaak aandoen. Anders maar met lange mouwen romper eronder ofzo gezien het weer.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:35

Paarden kopen we hier niet zonder overleg, al had ik bij mn laatste wel al beslist hem te kopen en het een soort van mede gedeeld :')
Maar goed de 2 die ik beloofd had weg te doen heb ik ook weggedaan. Hij was allang blij dat er voor 2 maar 1 terugkwam

tita

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:42

Kat kan ik niet zomaar kopen of hond dat zal gezamelijk worden

Maar paard tja...... moet ik zelf weten.
Zelf betalen en onderhouden dus kan zonder overleg

Spullen in huis overleggen maar als ik het niks vind komt het niet

Tv boeit mij niet de onze ging stuk en lief koos er 3 uit 600/900€ ik vond alle bagger en wilde die ene van 5000€
Dit verschil was te groot maar toen kwam er eentje van 2100€

:D zo doe ik dat

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:46

Soms heb ik wel medelijden met je man Tita hahaha

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:57

Oh MM ik heb er echt een scheithekel aan als mijn man zomaar iets koopt en er niet eerst een hele studie van maakt :') Ik ben ook zo dat ik eerst alles doorspit van gebruikerservaringen enzo, dat is de beste info die je kan krijgen blijkt steeds weer. En als daar geen schokkende dingen uit komen rollen dan ga ik zoeken naar de beste aanbieding ja, echt vreselijk als hij iets dan zo voor de voet weg bij Bol.com ofzo veel te duur bestelt, dat is echt een steek door m'n vrekkige hart _O-

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:02

Ik baal ontzettend van ons babyfoon pakket.

Ruud 'mocht/wilde' 1 ding regelen, de babyfoon. Hij had een heel gebeuren op het oog. Babyfoon met camera via wifi, een projector voor de kamer/op het plafond en een weegschaal die aan een app gekoppeld kon worden, zodat we de kleine konden wegen.

Reviews die ik las waren niet al te goed over de kwaliteit van de camera. Maar goed, hij was overtuigd. Prima.

Maar pff, wat een bagger ding, zie amper wat op het scherm, projector heeft het amper gedaan en weegschaal gebruiken we alleen zelf, app is onhandig....

Dus....

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:03

Haha hier net zo Pmarena. Gaan we naar verschillende winkels om te vergelijken en komen we tot de conclusie dat we bij de eerste winkel het beste af waren, zegt ie: “ja maar we gaan nu niet weer helemaal terug hoor. We nemen deze wel.” Wat is het punt dan nog van vergelijken he :+ Ik vind het ook bloedirritant, maar ik leer het steeds beter accepteren. Afgelopen week heb ik mn zin doorgedrukt bij gordijnen kopen. Die vond hij “net niet” en hij wou nog even verder kijken. Nou dan weet ik het wel, dan zit ik straks met minder mooie gordijnen opgescheept omdat hij niet weer “helemaal terug” wil. We hebben dus mooi de gordijnen gekocht die ik wilde.

Marco, even puur uit nieuwsgierigheid, welke kledingmaat draagt P nu? Is er überhaupt wel passende kleding voor haar? Alles wat je al had aangeschaft zal nog wel te groot zijn.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:04

Kindjes in de couveuse hebben volgens mij geen kleertjes aan.

Grote dingen gaan in overleg en als we zelf iets willen kopen kan dat van het eigen geld, zonder overleg.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:16

Welk meuk is dat michelle? onze eerste was volgens mij een Samsung. Was ook slecht qua beeld

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 20:21

De eerste weken wordt nog geen kleding gedragen in de couveuse. Daar is de huid oa nog te teer voor.

Mijn man koopt grote dingen ook rustig zelf hoor. Ons bed heeft hij ook alleen gekocht bijvoorbeeld. Net als de tv

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:24

Je kan al kleertjes kopen vanaf maatje 24. Maar dat wordt niet gebruikt op de nicu. Daar hebben ze nog geen kleertjes aan, pas op neo kan dat. En dan dragen ze meestal maat 40/44.

Wij kopen ‘grote’ dingen altijd samen. Behalve zijn drone, daar heb ik echt geen verstand van. En de auto heb ik eigenlijk ook zelf uitgezocht, maar we hebben nog wel samen een extra proefrit gemaakt :P

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:27

IMJ schreef:
Welk meuk is dat michelle? onze eerste was volgens mij een Samsung. Was ook slecht qua beeld

Motorola...

Heb een oudere van Luvion staan, die is op zich heel fijn, alleen zie je niets in het donker haha

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:35

pmarena schreef:
Oh MM ik heb er echt een scheithekel aan als mijn man zomaar iets koopt en er niet eerst een hele studie van maakt :') Ik ben ook zo dat ik eerst alles doorspit van gebruikerservaringen enzo, dat is de beste info die je kan krijgen blijkt steeds weer. En als daar geen schokkende dingen uit komen rollen dan ga ik zoeken naar de beste aanbieding ja, echt vreselijk als hij iets dan zo voor de voet weg bij Bol.com ofzo veel te duur bestelt, dat is echt een steek door m'n vrekkige hart _O-

Zo kiest hij inderdaad alles ook :D
Maar ja wat is vrekkig... als het aan mij lag hadden we meteen zonnepanelen op het nieuwe huis gelegd. Maar door zijn zorgvuldige onderzoek is de kogel na anderhalf jaar door de kerk en komen ze er midden in deze zomer.
Reken maar uit wat ik bespaard had met een maand of 18 eerder zonnepanelen en een besparing van 200 euro per maand aan energiekosten :Y) :+

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:59

Michelle77 schreef:
IMJ schreef:

Motorola...

Heb een oudere van Luvion staan, die is op zich heel fijn, alleen zie je niets in het donker haha

Meuk was merk btw! Wel een leuke woordspeling in dit geval

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:01

MizzMontana schreef:
pmarena schreef:

Maar ja wat is vrekkig... als het aan mij lag hadden we meteen zonnepanelen op het nieuwe huis gelegd. Maar door zijn zorgvuldige onderzoek is de kogel na anderhalf jaar door de kerk en komen ze er midden in deze zomer.
Reken maar uit wat ik bespaard had met een maand of 18 eerder zonnepanelen en een besparing van 200 euro per maand aan energiekosten :Y) :+

:j zeker!

Hier ook een uitzoeker, mijn vriend dus, maar qua zonnepanelen was ie er vrij snel uit!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:12

Hihi imj, paste prima haha

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:24

Hier gaan de meeste te kleine kleertjes naar stichting babyspullen. Dan gaan ze naar gezinnen in Nederland die het kunnen gebruiken. Via profs.
Prima doel

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:28

Ik krijg weinig commentaar op wat ik koop. Laatst wel echt heel veel gekocht dus even kleine koopstop. Tot ik in de stad tegen 2 leuke tussen jassen aanliep en die met 50% korting waren. Die moesten mee net zoals 2 jurkjes in dat rek..

Nette kleding bewaar ik, sommige dingen geef ik aan vriendinnetje wiens dochtertje net 2 maatjes achter loopt op Nina. Dingen die ik niet de moeite waard vind te bewaren doneer ik aan de kerk, zij zorgen dat dit bij gezinnen komt die het echt kunnen gebruiken. Vind ik wel prettig idee.

Sterkte met de zieke kindjes. Hier ook meisje wat echt niet lekker is. Hoest en rochelt flink, koorts en gewoon niet lekker in haar vel. Vannacht lekker tegen mij aan geslapen in bed, zo blij met ons bed. Kunnen er makkelijk met z’n drieën in slapen zonder last van elkaar te hebben. Ideaal met zieke kindjes.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:31

Hier wordt een deel verkocht, een deel bewaard en een deel gaat door naar een vriendinnetje met een pasgeboren meisje <3 komt goed terecht daar, en zo leuk om zo nu en dan die kleding weer eens voorbij te zien komen bij haar meisje.
Als er nou ook nog een vriendinnetje een jongetje krijgt na mij dan krijgt alle kleding weer een mooi plekje :D

Hoe groot is jullie bed Arethe?
Beterschap!

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:53

Mijn man bemoeid zich er niet mee. Hij vindt t vooral belangrijk dat de kleine er verzorgd bij loopt en hij weet dat ik het niet te gek maak en voornamelijk in de sale koopt.
Hij is wel erg gek op de carlijnq road trippin collectie (trui en shirt) dat vind ik dan ook wel leuk Om te horen!

En soms als hij de kleine man aan t aankleden is en voor de kast staat hoor ik hem nog wel eens tegen zijn zoon zeggen; ‘eens kijken wat ik je vandaag aan ga doen met zo’n kast vol’ :')
En daar moeten we dan altijd om lachen. Maar hij heeft er geen problemen mee en weet dat het mij gelukkig maakt :D
En als we samen wel eens gaan winkelen kiest hij zelf ook dingen uit voor de kleine!

Ik heb een kennis die t niet heel breed heeft en die dan graag wat kleertjes overneemt maar dat gaat dan wel voor een klein prijsje en dat gebruik ik dan weer voor nieuwe kleertjes!

Dingen die ik zelf niet weg kan doen bewaar ik voor een evt. 2de.

Ben blij dat ik het fietsje aan jullienheb doorgegeven! Benieuwd wie hem allemaal gaat kopen :D

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 23:51

Hier gaat het net zo mama2018. “Zo eens kijken of we nog wat kunnen vinden aan dit volle rek”

I don’t know what you're talking about O:)

Daarover gesproken: heb net een MR ezeltrui via FB gescoord. Ben benieuwd hoe die staat! En ik denk/hop dat morgen mijn bestelling van Kidsdepartment binnen komt. Beter niet dinsdag, dan is ML thuis := en van handgeschreven FB enveloppen kan ik altijd nog zeggen: koopje!!!! Maar dat geldt niet bepaald voor deze items van de nieuwe collectie van MR :+

Kaboutermannetje vandaag
Afbeelding
Lekker klooien met de gordijnen bij zijn overgrootoma.

Michelle wat een super leuke foto op dr wobbel!

En knappe kerel in zn gele regenjas, hij kan die kleuren goed hebben!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 07:11

Ik koop vrijwel alles maar vriendje heeft wel dezelfde smaak en vindt het ook leuk om J aan te kleden. Hij wilde de CarlijnQ kikkerbroek hebben en de Sleep no More rompers vindt hij ook geweldig. Ik koop merkspul wel alleen in de sale of tweedehands, vind nieuwe collectie toch iets te duur voor de kleine maatjes. Maar vanaf 80/86 dragen ze alles al wat langer toch? Dus dan mag het van mezelf wel. :D

Alles wordt hier bewaard. Als ik zwanger word van een tweede ga ik die bakken wel door, deel ervan zal dan wel weggaan. Veel kleertjes gekregen die 'wel oke' zijn maar niet heel leuk. Maar we hebben ook kleding waarvan ik nu al zin heb om die dan weer een baby aan te trekken. <3

Bayja, wat is die gele jas leuk! Staat hem goed!
En Michelle, dat is die Liewood badcape toch? Is 'ie fijn?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:04

MizzMontana schreef:
pmarena schreef:

Ja maar daar heb ik ook een hekel aan, als het eeuwen duurt :=

Bij spullen die er eigenlijk gewoon z.s.m. moeten komen (als je iets wilt, dan wil je het ook NU immers toch :D ) graaf ik me even een paar dagen in op alle vlakken die er mee te maken hebben als het een lastig onderwerp betreft. Dan presenteer ik "voor de vorm" mijn bevindingen nog aan mijn man en dan gaan we gewoon bestellen :j Want tja dan heb ik immers meestal ook een super aanbieding gevonden die niet eeuwig duurt :+ Maar zo hebben we eigenlijk nooit een miskoop +:)+

Maar zoals nu, nu we een nieuwe keuken willen, moeten we kijken naar een kookplaat met afzuiging van onderen. Omdat dat iets voor hopelijk volgend jaar is ofzo, onderzoek ik wel rustig aan. Moet sowieso wennen aan die vreselijk hoge prijzen := En natuurlijk vinden we net weer een splinternieuwe het meest aantrekkelijk, die nog niet eens leverbaar....laat staan in de aanbieding is :=

Mooie gele regenjas en Synne helemaal in een hoopje cape :D

Marriefloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 10:38

Ik koop wat ik leuk vind. Mijn man vindt het allemaal prima. Er gaat niets 'stiekem'. Ik koop niet teveel, wel mooi spul. Draag het overal , zowel thuis als naar school. Aan einde van het seizoen gaat hier dan ook het meeste weg. Grote dingen in overleg.

Bayja heel leuk jasje! Staat hem goed.

Giolli jouw meisje zag er ook schattig uit!