Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo doe ik dat
Ik ben ook zo dat ik eerst alles doorspit van gebruikerservaringen enzo, dat is de beste info die je kan krijgen blijkt steeds weer. En als daar geen schokkende dingen uit komen rollen dan ga ik zoeken naar de beste aanbieding ja, echt vreselijk als hij iets dan zo voor de voet weg bij Bol.com ofzo veel te duur bestelt, dat is echt een steek door m'n vrekkige hart
Ik vind het ook bloedirritant, maar ik leer het steeds beter accepteren. Afgelopen week heb ik mn zin doorgedrukt bij gordijnen kopen. Die vond hij “net niet” en hij wou nog even verder kijken. Nou dan weet ik het wel, dan zit ik straks met minder mooie gordijnen opgescheept omdat hij niet weer “helemaal terug” wil. We hebben dus mooi de gordijnen gekocht die ik wilde.
pmarena schreef:Oh MM ik heb er echt een scheithekel aan als mijn man zomaar iets koopt en er niet eerst een hele studie van maaktIk ben ook zo dat ik eerst alles doorspit van gebruikerservaringen enzo, dat is de beste info die je kan krijgen blijkt steeds weer. En als daar geen schokkende dingen uit komen rollen dan ga ik zoeken naar de beste aanbieding ja, echt vreselijk als hij iets dan zo voor de voet weg bij Bol.com ofzo veel te duur bestelt, dat is echt een steek door m'n vrekkige hart
MizzMontana schreef:pmarena schreef:Oh MM ik heb er echt een scheithekel aan als mijn man zomaar iets koopt en er niet eerst een hele studie van maaktIk ben ook zo dat ik eerst alles doorspit van gebruikerservaringen enzo, dat is de beste info die je kan krijgen blijkt steeds weer. En als daar geen schokkende dingen uit komen rollen dan ga ik zoeken naar de beste aanbieding ja, echt vreselijk als hij iets dan zo voor de voet weg bij Bol.com ofzo veel te duur bestelt, dat is echt een steek door m'n vrekkige hart
Zo kiest hij inderdaad alles ook![]()
Maar ja wat is vrekkig... als het aan mij lag hadden we meteen zonnepanelen op het nieuwe huis gelegd. Maar door zijn zorgvuldige onderzoek is de kogel na anderhalf jaar door de kerk en komen ze er midden in deze zomer.
Reken maar uit wat ik bespaard had met een maand of 18 eerder zonnepanelen en een besparing van 200 euro per maand aan energiekosten![]()
zeker!
komt goed terecht daar, en zo leuk om zo nu en dan die kleding weer eens voorbij te zien komen bij haar meisje.
en van handgeschreven FB enveloppen kan ik altijd nog zeggen: koopje!!!! Maar dat geldt niet bepaald voor deze items van de nieuwe collectie van MR 

MizzMontana schreef:pmarena schreef:Oh MM ik heb er echt een scheithekel aan als mijn man zomaar iets koopt en er niet eerst een hele studie van maaktIk ben ook zo dat ik eerst alles doorspit van gebruikerservaringen enzo, dat is de beste info die je kan krijgen blijkt steeds weer. En als daar geen schokkende dingen uit komen rollen dan ga ik zoeken naar de beste aanbieding ja, echt vreselijk als hij iets dan zo voor de voet weg bij Bol.com ofzo veel te duur bestelt, dat is echt een steek door m'n vrekkige hart
Zo kiest hij inderdaad alles ook![]()
Maar ja wat is vrekkig... als het aan mij lag hadden we meteen zonnepanelen op het nieuwe huis gelegd. Maar door zijn zorgvuldige onderzoek is de kogel na anderhalf jaar door de kerk en komen ze er midden in deze zomer.
Reken maar uit wat ik bespaard had met een maand of 18 eerder zonnepanelen en een besparing van 200 euro per maand aan energiekosten![]()
) graaf ik me even een paar dagen in op alle vlakken die er mee te maken hebben als het een lastig onderwerp betreft. Dan presenteer ik "voor de vorm" mijn bevindingen nog aan mijn man en dan gaan we gewoon bestellen
Want tja dan heb ik immers meestal ook een super aanbieding gevonden die niet eeuwig duurt
Maar zo hebben we eigenlijk nooit een miskoop
En natuurlijk vinden we net weer een splinternieuwe het meest aantrekkelijk, die nog niet eens leverbaar....laat staan in de aanbieding is