Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:Ik kan geen filmpjes meer bekijken op insta, nog meer mensen dit probleem?
[ [url=m/AGGSrK.png]Afbeelding[/url] ]
En als ik dan op dat rondje druk, gebeurd er niks
J0anieke schreef:saskiaojan schreef:Ik kan geen filmpjes meer bekijken op insta, nog meer mensen dit probleem?
Is dat alleen bij dit filmpje of meerdere? Sommige mensen plaatsen namelijk gewoon dat rondje op hun foto zodat mensen vaak erop gaan klikken en ze op die manier 'perongelijk' veel likes krijgen...
J0anieke schreef:echt!saskiaojan schreef:Ik kan geen filmpjes meer bekijken op insta, nog meer mensen dit probleem?
Is dat alleen bij dit filmpje of meerdere? Sommige mensen plaatsen namelijk gewoon dat rondje op hun foto zodat mensen vaak erop gaan klikken en ze op die manier 'perongelijk' veel likes krijgen...
J0anieke schreef:saskiaojan schreef:Ik kan geen filmpjes meer bekijken op insta, nog meer mensen dit probleem?
Farjen schreef:Aangezien mijn eigen Instagram heel erg privé is, heb ik maar een account aangemaakt voor mijn paard![]()
Want mijn knappe jongen wil ik wel delenEn is ook handig bij winacties enz als je een openbaar account hebt. Ik heb mijn paard nog maar sinds februari, dus ik vind het superleuk om zo zijn en onze evolutie te kunnen vastleggen. Ik vind het superleuk om terug te kijken naar oude foto's
![]()
Het is dus een account in wordingWie hem graag volgt:
@hocuspocus_theblondchestnut