Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Zelfs op de originele site is hij uitverkocht zie ik... https://www.nikkie.com/en-nl/kitty-dres ... .20059000/. Wellicht dat je nog kans maakt op Marktplaats of Vinted ofzo?
Lalidan schreef:Ik zoek iets waar ik een poeder een uur ofzo droog in kan bewaren en waarmee ik dat poeder, op het moment dat ik het nodig heb, exact op een plek kan aanbrengen. Geen idee of zoiets bestaat, maar er zijn hier vast mensen die mee willen zoeken
MoonWencke schreef:Lalidan schreef:Ik zoek iets waar ik een poeder een uur ofzo droog in kan bewaren en waarmee ik dat poeder, op het moment dat ik het nodig heb, exact op een plek kan aanbrengen. Geen idee of zoiets bestaat, maar er zijn hier vast mensen die mee willen zoeken
Ik moest meteen hieraan denken, maar weet niet hoe het in het Nederlands heet. In ieder geval kun je daarin poedermelk voor baby's bewaren, zodat je meteen de juiste portie bij de hand hebt.
Milchpulver Portionierer Baby, Milchpulver Aufbewahrungsbox Milchportionierer Baby Babynahrung Portionierer Milch Behälter (Bpa-Frei) 4 Schichten Stapelbare für Freien (Grün) https://amzn.eu/d/5TE4ISS
Lalidan schreef:Ik zoek iets waar ik een poeder een uur ofzo droog in kan bewaren en waarmee ik dat poeder, op het moment dat ik het nodig heb, exact op een plek kan aanbrengen. Geen idee of zoiets bestaat, maar er zijn hier vast mensen die mee willen zoeken.
Het gaat om een poeder dat reageert met water, maar die reactie duurt maar kort. Dus ik wil het pas bij elkaar doen als ik die reactie nodig heb. Voor vloeistoffen gebruik ik vaak injectiespuiten zonder naald of van die naaldflesjes voor het exact aanbrengen, die zijn ook makkelijk in mijn zak te stoppen en mee te nemen, maar zoiets zoek ik dus nu voor poeder. Wie heeft een goed idee?
Lalidan schreef:Die potjes zijn op zich handig voor het bewaren, maar helpen me niet het zorgvuldig aan te brengen, helaas.... zo'n spuitzak kan ik eens proberen. In elk geval bedankt voor het bedenken!
_Christina schreef:Reisflesjes voor shampoo en dergelijke? Ikea had jaren geleden flesjes met een draaidop voor het vullen, maar diezelfde dop kon je voor daadwerkelijk gebruik open klappen en dan zat er een soort tuitje om te doseren. Dus geen groot gat.
Lalidan schreef:Reisflesjes werken helaas niet... Die garneerflessen zou wel eens hét antwoord kunnen zijn waar ik naar zoek! Ik ga eens kijken of ik niet in een leuke, kleine versie kan vinden!
MoonWencke schreef:Ik wil een oproepje namens mijn moeder doen: zij zingt in een koor en voor optredens hebben ze één nummer die ze in het donker doen, met witte handschoentjes en blacklight aan. Zodat je dus alleen hun handen ziet bewegen. Nu is blacklight niet overal een optie en zoeken ze handschoentjes die zelf licht geven. Glow-in-the-dark is te zwak en het moet ook geen fortuin kosten. Wie heeft er misschien een heel goed idee of weet iets te vinden?