Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 21:16

Ik zoek gladde bandages, of in ieder geval bandages waar de stal bedekking het minst in blijft hangen, dus geen fleece of elastic ofzo. Liefst in oranje *D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 13:15

Speurneuzen!

Afbeelding
Zag deze jurk op instagram. Inmiddels gevonden dat het van Nikkie is en ook van 2020 ofzo, maar ik willlll die jurk! Afhankelijk van hoe die valt, ik gok een 38.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 13:31

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 14:00

Dat zag ik ook al, dan moet het zo zijn toch? :))

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:23

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:41

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 13:18

Ik zoek iets waar ik een poeder een uur ofzo droog in kan bewaren en waarmee ik dat poeder, op het moment dat ik het nodig heb, exact op een plek kan aanbrengen. Geen idee of zoiets bestaat, maar er zijn hier vast mensen die mee willen zoeken.

Het gaat om een poeder dat reageert met water, maar die reactie duurt maar kort. Dus ik wil het pas bij elkaar doen als ik die reactie nodig heb. Voor vloeistoffen gebruik ik vaak injectiespuiten zonder naald of van die naaldflesjes voor het exact aanbrengen, die zijn ook makkelijk in mijn zak te stoppen en mee te nemen, maar zoiets zoek ik dus nu voor poeder. Wie heeft een goed idee?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 13:20

Puntzakjes waar je mee kan precisie decoreren. Spul er in, als je het nodig hebt, knip je het puntje af.
Het afsluiten aan de bovenkant kan je doen door te sealen.
Even kijken of ik een plaatje kan vinden.

Edit, zoiets bedoel ik. https://www.partysweets.nl/a-52976823/o ... escription

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 16:27

Lalidan schreef:
Ik zoek iets waar ik een poeder een uur ofzo droog in kan bewaren en waarmee ik dat poeder, op het moment dat ik het nodig heb, exact op een plek kan aanbrengen. Geen idee of zoiets bestaat, maar er zijn hier vast mensen die mee willen zoeken

Ik moest meteen hieraan denken, maar weet niet hoe het in het Nederlands heet. In ieder geval kun je daarin poedermelk voor baby's bewaren, zodat je meteen de juiste portie bij de hand hebt.

Milchpulver Portionierer Baby, Milchpulver Aufbewahrungsbox Milchportionierer Baby Babynahrung Portionierer Milch Behälter (Bpa-Frei) 4 Schichten Stapelbare für Freien (Grün) https://amzn.eu/d/5TE4ISS

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 19:22

MoonWencke schreef:
Lalidan schreef:
Ik zoek iets waar ik een poeder een uur ofzo droog in kan bewaren en waarmee ik dat poeder, op het moment dat ik het nodig heb, exact op een plek kan aanbrengen. Geen idee of zoiets bestaat, maar er zijn hier vast mensen die mee willen zoeken

Ik moest meteen hieraan denken, maar weet niet hoe het in het Nederlands heet. In ieder geval kun je daarin poedermelk voor baby's bewaren, zodat je meteen de juiste portie bij de hand hebt.

Milchpulver Portionierer Baby, Milchpulver Aufbewahrungsbox Milchportionierer Baby Babynahrung Portionierer Milch Behälter (Bpa-Frei) 4 Schichten Stapelbare für Freien (Grün) https://amzn.eu/d/5TE4ISS

Melkpoedertoren heet het! Overal wel te koop (zeeman/Hema/etos/Kruidvat) etc.
https://www.hema.nl/baby/babyverzorging ... lsrc=aw.ds

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 20:25

Lalidan schreef:
Ik zoek iets waar ik een poeder een uur ofzo droog in kan bewaren en waarmee ik dat poeder, op het moment dat ik het nodig heb, exact op een plek kan aanbrengen. Geen idee of zoiets bestaat, maar er zijn hier vast mensen die mee willen zoeken.

Het gaat om een poeder dat reageert met water, maar die reactie duurt maar kort. Dus ik wil het pas bij elkaar doen als ik die reactie nodig heb. Voor vloeistoffen gebruik ik vaak injectiespuiten zonder naald of van die naaldflesjes voor het exact aanbrengen, die zijn ook makkelijk in mijn zak te stoppen en mee te nemen, maar zoiets zoek ik dus nu voor poeder. Wie heeft een goed idee?

Hoe groot moet het potje zijn?
Zoiets misschien?
https://www.bol.com/nl/nl/p/3bmt-kleine ... 4kQAvD_BwE

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 20:33

Die potjes zijn op zich handig voor het bewaren, maar helpen me niet het zorgvuldig aan te brengen, helaas.... zo'n spuitzak kan ik eens proberen. In elk geval bedankt voor het bedenken!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 22:35

Lalidan schreef:
Die potjes zijn op zich handig voor het bewaren, maar helpen me niet het zorgvuldig aan te brengen, helaas.... zo'n spuitzak kan ik eens proberen. In elk geval bedankt voor het bedenken!

En een garneerfles? Die hebben een smalle tuit
https://www.bol.com/nl/nl/p/cucina-garn ... GMQAvD_BwE

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 23:29

Reisflesjes voor shampoo en dergelijke? Ikea had jaren geleden flesjes met een draaidop voor het vullen, maar diezelfde dop kon je voor daadwerkelijk gebruik open klappen en dan zat er een soort tuitje om te doseren. Dus geen groot gat.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 07:25

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 08:15

_Christina schreef:
Reisflesjes voor shampoo en dergelijke? Ikea had jaren geleden flesjes met een draaidop voor het vullen, maar diezelfde dop kon je voor daadwerkelijk gebruik open klappen en dan zat er een soort tuitje om te doseren. Dus geen groot gat.

Etos inderdaad maar Shein heeft ze ook in alle kleuren en maten.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 08:18

Reisflesjes werken helaas niet... Die garneerflessen zou wel eens hét antwoord kunnen zijn waar ik naar zoek! Ik ga eens kijken of ik niet in een leuke, kleine versie kan vinden!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:22

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 21:16

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 21:30

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 22:31

Die laatste lijkt wel perfect, maar 10 euro verzendkosten vind ik dan weer minder in verhouding :=. Maar dat brengt me wel op het idee hier eens bij de hobbywinkel te gaan kijken, thanks!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:04

Ik wil een oproepje namens mijn moeder doen: zij zingt in een koor en voor optredens hebben ze één nummer die ze in het donker doen, met witte handschoentjes en blacklight aan. Zodat je dus alleen hun handen ziet bewegen. Nu is blacklight niet overal een optie en zoeken ze handschoentjes die zelf licht geven. Glow-in-the-dark is te zwak en het moet ook geen fortuin kosten. Wie heeft er misschien een heel goed idee of weet iets te vinden?

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:21

Lichtgevende handschoentjes zou ik nete weten.

Maar ik zat te denken aan witte stoffen handschoentjes, en dan van die Action-kerst-prullaria-led-lampjes-aan-een-draadje op een batterijtje erin proppen. Dus de lampjes ín een handschoen, en dan de handschoen aantrekken zodat de hele handschoen licht begint te geven :)

Zoiets dus : https://www.action.com/nl-nl/p/2576318/draadverlichting/

Maar dan misschien een iets kortere lengte per persoon (of per hand)

Of anders van die knakken-om-te-activeren plastic gloei-staafjes, eentje bij elke vinger :P

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:55

MoonWencke schreef:
Ik wil een oproepje namens mijn moeder doen: zij zingt in een koor en voor optredens hebben ze één nummer die ze in het donker doen, met witte handschoentjes en blacklight aan. Zodat je dus alleen hun handen ziet bewegen. Nu is blacklight niet overal een optie en zoeken ze handschoentjes die zelf licht geven. Glow-in-the-dark is te zwak en het moet ook geen fortuin kosten. Wie heeft er misschien een heel goed idee of weet iets te vinden?

Kunnen ze niet zelf een blacklight lamp meenemen?
Bijvoorbeeld zoiets
https://amzn.eu/d/4AcwVBk

Edit: oh ik las niet goed, niet overal een optie staat er. Ik las het als dat ze niet overal blacklight hebben.