Binnenkort kunnen we los voor de winter. Deze week drop 1 en 2 van Frugi en filou heeft het meeste al liggen. Met 2 weken naar belgie dus dan kunnen we inslaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mavelle schreef:Dat heb je dan nog vrij lang uit weten te stellen ja. zit O niet al in 80?
Het verschilt een beetje. Of het is heel amerikaans of het is heel basic. Daarentegen vind je wel Ralph Lauren of Tommy Hilgifer (en merkschoentjes) voor leuke prijzen. Ik merk dat ik bij H&M en Zara de meeste leuke dingen zie. Maar soms vind ik 'heel Amerikaans' ook wel leuk
Cemlys schreef:Zolang je kind maar netjes gekleed gaat en je er blij van word (en je baby/kind) dan maakt het toch helemaal niet uit wat ze aan hebben. Wat voor merk of prijskaartje aanhangt doet er alleen voor je portemonnee toe denk ik. Ik kleed ook wat anders dan anders vaak en dan heb je ook wel eens zo n moeder bij de gastouder die je kind zn kleding lekker moet afzeiken (maar haar kind kruipt de hele dag in zn luier rond omdat hij onmogelijk lan kruipen met zo n broek aan). Ah ik laat ze, kan me echt niks schelen, doe ik er de volgende keer nog een schepje bovenop
Binnenkort kunnen we los voor de winter. Deze week drop 1 en 2 van Frugi en filou heeft het meeste al liggen. Met 2 weken naar belgie dus dan kunnen we inslaan.
Cemlys schreef:Zolang je kind maar netjes gekleed gaat en je er blij van word (en je baby/kind) dan maakt het toch helemaal niet uit wat ze aan hebben. Wat voor merk of prijskaartje aanhangt doet er alleen voor je portemonnee toe denk ik.
lizy29 schreef:Jullie zijn er allemaal al wel lekker op tijd bij met de winterkleding. Ik zie het al helemaal gebeuren dat ik hun hele wintergarderobe compleet heb en ze dan ineens een groeispurt krijgen waardoor het niet meer past![]()
Ik wacht nog wel even tot september en het daadwerkelijk kouder word. Tot die tijd mogen ze het doen met wat ze hebben.
Pantykous schreef:Ik ben nog nooit naar het mamacafe geweest hier, want dat is niet voor werkende moeders helaas.
Kleding afzeiken heb ik geloof ik nog nooit gedaan, ja op het terras somsmaar verder interesseert het me niet wat een ander doet of wat die van mij vinden. Er is altijd iemand die ergens iets van vind.
Keet schreef:Pantykous schreef:Ik ben nog nooit naar het mamacafe geweest hier, want dat is niet voor werkende moeders helaas.
Kleding afzeiken heb ik geloof ik nog nooit gedaan, ja op het terras somsmaar verder interesseert het me niet wat een ander doet of wat die van mij vinden. Er is altijd iemand die ergens iets van vind.
Uhmn ik werk gewoon hoorgelukkig is het net op de doordeweekse dag dat ik ouderschapsverlof heb
![]()
Het is een goede groep vriendinnen geworden
Naailes heeft nu vakantie. Maar ik maak ook het een en ander zelf
Leuk Li! Ben benieuwd wat je gaat maken