Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:45

Hahaha, ja, sat is wel duidelijk idd. Waarschijnkijk hebben wij vrouwen dan minder last van fake profielen. Of ik heb er geen match mee.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:18

Hahha oeps! Ik heb geloof ik ook nog nooit een fake profile gehad..

Zou vanavond nog mee naar verjaardag van een dochter van vrienden van R. Maar was gister nogal laat thuis van wedstrijd, dus ik pas maar even! Zien elkaar vrijdagavond weer, zaterdag en dan ga ik zondagochtend naar huis, dan gaat hij waarschijnlijk met een groepje naar Assen.

*** trots.. Had gister topscore van 203,5 en 202,5 punten in de L2 *\o/* (nog maar onze 5e wedstrijd hoor :+ ) **

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:51

Gefeliciteerd, mooie score!

Ik zie R. deze week helemaal niet, waarschijnlijk pas maandag weer en dan gaan we donderdag samen een dagje weg :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:55

Geryon schreef:
Flessuh schreef:
Ik dacht interessante match te hebben.. heel ingevuld profiel etc..

Blijkt het uiteraard spam profiel te zijn :\

Zijn die nep profielen geen hartstikke knappe vrouwen? Dan weet je het toch al van te voren..

Nee dit was normaal profiel, van alles ingevuld etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:05

Maar qua type op de foto's .. is dat dan ook niet te mooi om waar te zijn? Althans de nep profielen die ik heb gezien bij iemand die swipet

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:06

Jibbel schreef:
Hahaha, ja, sat is wel duidelijk idd. Waarschijnkijk hebben wij vrouwen dan minder last van fake profielen. Of ik heb er geen match mee.

Mannen zijn hier gewoon gevoeliger voor _O-

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:34

lieveli schreef:
Jibbel schreef:

Mannen zijn hier gewoon gevoeliger voor _O-

Ooooh, is dat het! :')

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:35

Mijn date komt vanavond bij me eten, ben de hele week alleen thuis en anders kook ik niet. :') :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:50

Hihi goed excuus! Lekker eten!

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:21

Nee ik vind het zo sonde om alleen voor mezelf te koken, ik mag altijd zo goed als alles weg gooien. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 23:50

haaai!

ik tinder af en toe voor mijn vermaak, en natuurlijk met een stiekeme hoop dat mr right er tussen zit!

date 1: december 2014
hij zou 1.80 zijn, eigen huis en alles goed voor elkaar. ik kom daar: meneer is zo'n 10 cm kleiner en heeft best een ander uiterlijk dan de foto's. hij had zo'n boeren spijkerbroek aan en een overhemd die niet echt afkleedde. goed, kan gebeuren.

vervolgens gingen we tv kijken en ik vond het ongemakkelijk.. ging hij mn rug strelen enzo. ik ben opgestaan met een smoesje. toen reden we een rondje in zijn dikke (echt dikke!!) bmw en ben ik naar huis gegaan. ^^ ik vond hem maar eng, maar moest wel even in zijn auto rijden, zo ben ik dan ook wel weer.

date 2: april 2017
leuke kerel, maar zei geen woord. ik kletste hem de oren van het hoofd uit spanning, omdat hij zo weinig zei. toen ik het wou afkappen vond ik dat ook zo sneu want hij woonde iets verder weg, dus we gingen nog ff een filmpje pakken. toen was het heel leuk, maar na de film viel hij weer helemaal stil. zo'n onzekere lieve jongen.. nee niets voor mij.

gister matchte ik met een leuke jongen.. woont hij in duitsland en is slechts op vakantie hier. heb ik weer. nummers vrij snel uitgewisselt, even gesprek gehad op de app en nu is het alweer sinds gisteravond stil. ondertussen met nog iemand aan het chatten, die lijkt erg rustig en serieus.

oke, ik wil te graag dus moet mezelf echt even inhouden, haha. ik chat nu alleen met de jongen en ben in afwachting of de duitser nog iets stuurt. :-) verder swipe ik tegen verveling.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 23:58

Ik ken het.. vooral met Duitsers momenteel :+
Ook al swipe ik elke Duitse dame die ik zie gewoon weg }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 00:08

duitsers zien er ook gewoon zo lekker duits uit! :9

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:51

Voor degenen bij wie het van daten naar een relatie gegaan is.... hoe?!
Ik date deze jongen nu al ruim 2 maanden, we noemen elkaar nog steeds elkaars date en niet partner terwijl we met elkaar omgaan als partners. We spreken elkaar de hele dag door, we zien elkaar zo'n 3/4x per week, we houden rekening met elkaars afspraken, we hebben elkaars ouders al ontmoet, met elkaar mee wezen sporten, en hij vroeg zelfs gister of ik over een maand een weekend vrij wil houden omdat hij een verassing heeft.

Ik wil hem niet pushen, maar.... van mij mag er wel een naam aan inmiddels :+ of moet ik niet zeuren en gewoon lekker op deze manier verder gaan... want wat maakt dat naampje eigenlijk uit denk ik soms dan weer..

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:00

Duidelijkheid vragen. Gewoon of jullie exclusief zijn. Want zo heeft ie een vrijbrief om nog met anderen te daten. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:03

Of je gaat zoiets als een soort grapje er in gooien van: goh wordt het niet eens tijd dat we ons facebookstatus aanpassen?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:03

We hebben weken geleden het daar al over gehad, en afgesproken geen anderen te daten of iets met anderen te doen, en gaven ook beiden aan elkaar aan daar geen behoefte meer aan te hebben. Ook bijvoorbeeld van wat gebeurd er als je nu een leuke vrouw tegen zou komen in de kroeg, toen gaf hij meteen aan daar nieteens voor open te staan omdat hij met mij aan het daten is en mij leuk vind. Vandaar ook dat ik op dit moment eigenlijk geen verschil meer zie tussen wat wij nu doen en een relatie hebben

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:04

Dat kun je toch gewoon voorleggen en bespreekbaar maken in plaats van dat je gaat zitten afwachten?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:04

DanielleB schreef:
Of je gaat zoiets als een soort grapje er in gooien van: goh wordt het niet eens tijd dat we ons facebookstatus aanpassen?

Hij is niet actief op facebook, heeft wel facebook maar hij doet er vrij weinig mee geloof ik.. maar ik kan natuurlijk wel zoiets zeggen over mijn facebookstatus, of ik die niet eens moet aanpassen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:21

"Zijn we nou officieel een stel of niet"

Klaar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:33

Vraag hem verkering ;)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:04

Relaxed schreef:
Vraag hem verkering ;)

Dat dus.
Het antwoord is niet zo moeilijk, wij vrouwen moeten alleen eens leren dat niet alles vanuit de man moet komen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:13

Ik zou het inderdaad ook gewoon bespreken. Zeker na zo'n tijd is dat niet heel raar.

Ik ben weer date-loos. Allemachtig, wat een figuur :x Blij dat het klaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:16

Oohh vertel... :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:18

Berdien schreef:
Ik zou het inderdaad ook gewoon bespreken. Zeker na zo'n tijd is dat niet heel raar.

Ik ben weer date-loos. Allemachtig, wat een figuur :x Blij dat het klaar is.

Ohhh what the hell :(