Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:45

Ik heb laatst een leuke jongen ontmoet en gezoend :o hij en de aandacht waren heel leuk!

Nu afwachten of hij appt denk ik, ik weet niet wat ik hiermee moet :') (beetje hard-to-get spelen en/of afwachtend zijn. Gewoon 1-2 dagen afwachten denk ik).
Ben ook nog niet compleet over m'n ex heen, maar zou hem wel rustig aan beter willen leren kennen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:11

Heb je na die date niks meer gehoord Eske? Mijn date appte de zelfde dag nog.

Ik heb vandaag alweer mijn tweede date met mijn tinder match!

Gracezellaa

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:20

Ik vraag me af waarom mannen toch altijd iets van zich moeten laten horen. Als je iets wil, dan zul je er toch ook energie in moeten steken. Geldt voor alles eigenlijk. (Niet persé op jou gericht hoor Eske, maar in het algemeen).

Ik app gerust zelf als eerste en vraag ook mannen mee uit (of ik geef hele duidelijke hints). Als ze nee zeggen weet je meteen waar je aan toe bent en als ze ja zeggen heb je een leuke date :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:21

Zijn er hier ook mensen die hun date / vriend niet zovaak zien? Ik vind dat toch wel beetje lastig. Zit gerust 2 week tussen twee dates zeg maar.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:23

Jildau schreef:
Zijn er hier ook mensen die hun date / vriend niet zovaak zien? Ik vind dat toch wel beetje lastig. Zit gerust 2 week tussen twee dates zeg maar.

Ik zou het niet kunnen... misschien als het een Langeafstand relatie is met tussendoor Skype ofzo.. maargaat erom hoe je zelf bij voelt

@gracezella.. helemaal meeeens :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:32

Jildau schreef:

Ja hoor. Wij hebben het de afgelopen week allebei druk gehad, hij zit nu in het buitenland voor werk en gaat daarna verhuizen en in de week daarna ben ik jarig en dus enorm druk. Denk dat we elkaar in totaal 4 weken niet zien nu, maar het doet me niet zo heel erg veel. Natuurlijk had ik hem liever gelijk weer gezien, maar het kan nou eenmaal niet anders en we hebben nog dusdanig veel contact dat ik me er ook niet echt zorgen over maak. Vind het echt heel belangrijk dat je allebei je eigen ding houdt als je aan het daten bent/een relatie hebt en ik zou het dus ook niet aankunnen als ik elke vrije avond per se in een date of vriend zou moeten stoppen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:47

Gracezellaa schreef:
Ik vraag me af waarom mannen toch altijd iets van zich moeten laten horen. Als je iets wil, dan zul je er toch ook energie in moeten steken. Geldt voor alles eigenlijk. (Niet persé op jou gericht hoor Eske, maar in het algemeen).

Ik app gerust zelf als eerste en vraag ook mannen mee uit (of ik geef hele duidelijke hints). Als ze nee zeggen weet je meteen waar je aan toe bent en als ze ja zeggen heb je een leuke date :)

Het was niet echt een date, maar een avond op de soos met veel andere mensen :P
Ik wacht even af, morgen zie ik hem misschien weer. En anders app ik zelf xD

Ik en m'n ex zagen elkaar meestal 1x per week tot 2 weken. Was lastig, maar goed te doen.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:11

Hier nu een, hele geweldige, in het wild relatie maar vriendlief is zo ongeveer 6 dagen in de week bij mij te vinden na het werk of op vrije dagen. Die ene dag is dan als we gewoon echt niet kunnen vanwege afspraken of avondjes uit met ieder onze eigen vrienden. Soms komt het ook wel eens zo uit dat dat 2 dagen achter elkaar is maar denk dat hij er zelfs nog meer moeite mee heeft dan ik heb dan haha. Vermaak m'n eigen altijd wel want ben druk zat maar ben altijd weer blij als ik hem zie.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:27

Ik vind eigen leven houden ook zeer belangrijk maar dat heb je ook wel in een langere afstand relatie. Toch.. vind ik het fijn om hem te zien en dus ook best vervelend dat ik hem nu bijna 4 weken niet zie. Heb ergens geen zin in een Whatsapp / bel relatie ofzo. Maar denk dat het wel los loopt. Anderzijds.. liever zo'n relatie met hem dan helemaal niet. <3

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:05

elkaar zo weinig zien is niet goed voor mij...
moet hem toch wel regelmatig zien om het gevoel staande te houden zeg maar :)

6 dagen in de week moet ik absoluut niet aan denken maar toch wel 1x in de week of 2 keer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:28

Als het zo uitkomt heeft dat ook mijn voorkeur hoor, maar als het een periode niet kan is het ook geen probleem.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:32

Ik moet er niet aandenken om standaard maar 1x per week/2 weken... en heb echt wel een leven naast mijn vriend :')

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:55

Ik heb ook meer dan genoeg te doen buiten mijn vriend om, het is dus ook eigenlijk vaak dat ie rond 8 uur hier is t avonds en dan rond 12 uur weer gaat. Verder zijn we beide de hele dag altijd wel bezig. Behalve op zijn vrije dag dan proberen we na mijn schooldag nog iets samen te doen en als ik zondag middag klaar ben met werken kijken of we dan ergens heen kunnen gaan. Hij werkt gewoon 40/50 uur en ik zit 40 uur op school en werk daarnaast nog 15 uur en heb dan nog een huishouden, paardje e.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:37

Gracezellaa schreef:

Nou dat valt mij hier ook vaak op.. Onzeker gedoe en zelf geen aktie ondernemen.. :n

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:49

Ik gok dat ik zonder tinder al genoeg gezeik heb at the moment :+ mannen :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:54

Jildau schreef:

Ja ik heb een LAT relatie. Zit meer dan 500km tussen ons en elkaar om de twee weken zien is veel (voor ons dan). Lastig is het zeker! Maar we bellen elke dag twee uur en dan is het wel te doen... Daarbij heb ik het druk en hij ook dus veel tijd om elkaar te missen hebben we niet :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:56

Relaxed schreef:
Gracezellaa schreef:

Nou dat valt mij hier ook vaak op.. Onzeker gedoe en zelf geen aktie ondernemen.. :n

Nou ja iedereen heeft wel eens last van onzekerheid... Zeker als je iemand helemaal te gek vind en je krijgt er geen hoogte van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:26

Maar er zit imo wel een groot verschil tussen onzeker zijn en verwachten dat een man alle stappen neemt. Mannen kunnen ook onzeker zijn en het lijkt me hoe dan ook niet gezond als je je onzekerheid laat afhangen van het feit of hij een berichtje stuurt of niet. Als je het leuk vond kan je dat ook zelf zeggen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:32

Vind dat er ook veel verschil in zit tussen onzeker zijn of ergens achter aan lopen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:04

Er zijn er hier een aantal die onzeker zijn omdat ze weinig horen of weet ik het wat. Je kunt dan ook gewoon vragen waar je staat.. Waar ben je bang voor? Beter snel duidelijkheid dan weken/maanden twijfels hebben over wat het is.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:18

De tweede date zit er op! Was weer heel erg leuk. :)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 23:23

Afbeelding

:')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 23:34

Tja dan kun je er op af stappen en verhaal gaan halen :+

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:05

Afbeelding

Flauw grapje :+