Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) flappie28 schreef:Aan een mens in de supermarkt die achter mij stond en haar boodschappen al op de band had gelegd terwijl ik voor haar stond en ik nog moest beginnen om mijn boodschappen op de band te leggen....en ze had ook alleen maar croissantjes 2 zakjes, dus echt niet te zwaar om even in je hand te houden en te wachten...onnozel![]()
( heb die croissantjes gewoon 2 keer naar achter gegooid toen de band begon te rollen...)
Jildau schreef:flappie28 schreef:Aan een mens in de supermarkt die achter mij stond en haar boodschappen al op de band had gelegd terwijl ik voor haar stond en ik nog moest beginnen om mijn boodschappen op de band te leggen....en ze had ook alleen maar croissantjes 2 zakjes, dus echt niet te zwaar om even in je hand te houden en te wachten...onnozel![]()
( heb die croissantjes gewoon 2 keer naar achter gegooid toen de band begon te rollen...)
Als iemand zo weinig heeft en ik moet nog beginnen met op de band leggen laat ik diegene sowieso voor..
leuk hoor baby's...
zal wel door de 13 maanden sprong komen of zoiets. Boompje1985 schreef:Vermoeidheid doordat ik al 3 nachten slecht slaap...leuk hoor baby's...
zal wel door de 13 maanden sprong komen of zoiets.
lekkere dooddoener waar je nu niks aan hebt maar het wordt echt beter.