Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:Helaas wel..
Gelukkig bijna niet meer misselijk alleen bij inspanning nog
Maar wel hoofdpijn, soms duizelig en heel snel moe. Slik nog pijnstillers om overdag de scherpe randjes eraf te halen
Zodra ik mij wat beter voel ga ik te snel weer dingen doen en daarna weer paar dagen meer last. Dinsdag is het 3 weken geleden dus ook nog niet zo lang maar duurt mij nu al telang
wel hoofdpijn, soms duizelig en heel snel moe. Slik nog pijnstillers om overdag de scherpe randjes eraf te halen
Zodra ik mij wat beter voel ga ik te snel weer dingen doen en daarna weer paar dagen meer last. Dinsdag is het 3 weken geleden dus ook nog niet zo lang maar duurt mij nu al telang
Eloya schreef:@terrahorse hoe gaat het met jou verder? Zie jou hier ook vaak in de nacht..
Terrahowrse schreef:Haha lief dat je het vraagteerlijk? het gaat k**
misselijk en draaierig van de medicijnen, moe (maarja wat wil je ook, niet slapen en van de minste inspanning nog extra moe worden), veel nare behandelingen maar vooral heel veel pijn
krijg nu vooral ook echt pijnaanvallen, niet leuk. Mag ook niet meer medicijnen erbij want ik slik al veel te veel troep. Maarja komt wel weer goed, ooit, haha
Eloya schreef:Terrahowrse schreef:Haha lief dat je het vraagteerlijk? het gaat k**
misselijk en draaierig van de medicijnen, moe (maarja wat wil je ook, niet slapen en van de minste inspanning nog extra moe worden), veel nare behandelingen maar vooral heel veel pijn
krijg nu vooral ook echt pijnaanvallen, niet leuk. Mag ook niet meer medicijnen erbij want ik slik al veel te veel troep. Maarja komt wel weer goed, ooit, haha
Tuurlijk eerlijk, dat klinkt niet zo mooi
![]()
de behandelingen slaan die wel beetje aan? heeft vaak ook tijd nodig maar zoveel pijn en beroerd zijn is ook niks.. sterkte!
Positief blijven is altijd goed maar snap ook dat dat wel moeilijk word als je je zo naar voelt voor een tijdje.