Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CCCCC schreef:Hahahaha heerlijk hoe je dat omschrijft. Ik vind het voor mezelf in ieder geval een mooie uitdaging
Macyy schreef:Ik heb echt issues. Wil heel graag kleding bestellen, maar heb geen idee wat ik nou precies wil. Ik denk dat ik m'n kast maar weer eens moet opruimen, en dan aanvullen met voornamelijk goede basics. Weet iemand een goed merk waar ik deze kan halen? Ze moeten wel echt een tijd mee kunnen.
Damelza schreef:Ik zoek nog van dit soort laarzen:
http://www.neimanmarcus.com/en-nl/Stuar ... u152130008
[ Afbeelding ]
dyoka schreef:Macyy schreef:Ik heb echt issues. Wil heel graag kleding bestellen, maar heb geen idee wat ik nou precies wil. Ik denk dat ik m'n kast maar weer eens moet opruimen, en dan aanvullen met voornamelijk goede basics. Weet iemand een goed merk waar ik deze kan halen? Ze moeten wel echt een tijd mee kunnen.
Hilfiger! Haal ik eens in de zoveel tijd een goede spijkerbroek en m'n jassen. En een gewone lekkere kasjmieren trui is ook een heerlijke basic!
CCCCC schreef:Lous, dat is natuurlijk persoonlijk. Ik heb veel meer plezier van mijn shirts van COS en WE dan van de H&M. Duurder hoeft niet altijd beter te zijn, maar bij mij gaan duurdere dingen toch langer mee.