Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:46

Ik had dat boek echt niet meer aan hem verkocht, vreemde reactie zeg.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:55

Nee idd hij krijgt van mij ook geen antwoord terug.

Ik wou eerst nog terug mailen ik kan het boek niet meer verkopen want ik ben
er al bijna in gestikt.. maar ik hou de eer aan me zelf :+

tessyke

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:58

Wat een reactie zeg.... :n

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 12:41

Ach... Geld is geld toch? Ik had het wel gewoon verkocht aan die persoon, ben je er weer vanaf :) .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 12:43

idd ik zou ook niet zo moeilijk doen, weg is weg en geld in the pocket!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 12:53

Ik had vorige week een koelkast en een wasdroogcombinatie op mp staan omdat ik nieuwe had gekocht en deze al wat ouder waren maar deden het nog goed. Helaas is de wasdroogcombinatie met de bezorger van mijn nieuwe machine mee gegaan want niemand leek hem te willen. Koelkastje is voor 10,00 weggegaan dus das wel lekker. Eerste bieder reageerde ineens niet meer en toen kon ik tweede bieder erg blij maken.

Nu heb ik er een Wiispel opstaan. Guitarhero van Metallica. Ik zie dat een andere particulier hem verkoopt voor 22,00 (nieuw).Die van mij is ook nieuw maar geen idee wat ik ervoor kan vragen dus heb het op bieden gezet. 22,00 lijkt me een beetje veel, zo duur zijn ze volgens mij in de winkel nog niet eens! Maar goed, wie weet bied iemand wel wat leuks, of ben ik nu te hoopvol?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 17:30

Ik heb jaren geleden een aantal Guitar hero spellen gekocht via marktplaats. Volgens mij was €15 per spel toen de meest gangbare prijs.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:57

Hier een goeie aankoop gedaan met een nare nasmaak.. Product gekocht en zou verstuurd worden d.m.v. brievenbuspakket (3,95 incl. track en trace). Bleken ze zonder Track en trace voor de helft van de kosten verstuurd te zijn..

Product is super en ze heeft het snel verstuurd, maar toch jammer... Verstuur expres met T&T om het te kunnen volgen voor het geval dat het kwijt raakt.

maar goed, het is gelukkig goed afgelopen ondanks dat het verstuurd is voor een minder bedrag en minder zekerheid. Had in iedergeval gehoopt op een tegemoetkoming omdat het niet juist verstuurd is, maar helaas. Moest het echt even kwijt, maar ondanks dat ben ik er wel erg blij mee!
Laatst bijgewerkt door Cardy op 08-01-15 19:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:59

Dat is dan toch niet helemaal netjes van de verkoper geweest en ik zou het zeker nog even tegen haar zeggen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:00

is gezegd.. Kreeg als antwoord van dat ze het wel met T&T verstuurd was en dat het toch goed aangekomen was? Vond het niet bepaald netjes en daar was mijn bod incl. verzendkosten niet op gebaseerd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:04

Cardy schreef:
is gezegd.. Kreeg als antwoord van dat ze het wel met T&T verstuurd was en dat het toch goed aangekomen was? Vond het niet bepaald netjes en daar was mijn bod incl. verzendkosten niet op gebaseerd.

Zo'n opmerking lijkt mij meer geplaatst zodat ze het goedpraat dat het niet met T&T is verstuurd. Je hoeft niet te verwachten dat je de overige centen nog gaat terugzien, maar je kunt in ieder geval haar geweten nog een beetje bewerken. ;)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:09

Ze zit hier ook op bokt en hoop maar dat ze het hier leest want ben er wel mooi klaar mee. Als ik de verkoper was en dit mij overkwam? Had ik een excuses aangeboden en die 2 euro teruggestort. Maarja dat ben ik..

Ze zal het wel gedaan hebben om haar vraagprijs te krijgen (bood vraagprijs + 2 euro incl. Verzendkosten).

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:10

Cardy schreef:
Ze zit hier ook op bokt en hoop maar dat ze het hier leest want ben er wel mooi klaar mee. Als ik de verkoper was en dit mij overkwam? Had ik een excuses aangeboden en die 2 euro teruggestort. Maarja dat ben ik..

Ze zal het wel gedaan hebben om haar vraagprijs te krijgen (bood vraagprijs + 2 euro incl. Verzendkosten).

Dan wordt het wel heel doorzichtig. ;)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:15

Mensen kunnen aardig doen om een paar cent :')

Ik heb het bod op het porselein trouwens verwijdert, Ik kreeg een engelse mail terug met de site naar paypal enzo.
Mij niet gezien, bij alles staat dat het enkel af te halen is :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:24

Ja doei! :evaw:
Ik zou nog eventjes verder kijken.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:30

Het staat niet meteen in de weg :P

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:31

Oh dat met die verzendkosten heb ik ook gehad!
Had een windscherm gekocht voor mijn scooter en ik had 50 euro geboden. Hij zei toen dat de verzendkosten 13,95 waren. Vond ik heel apart maar goed. Bood toen 60 incl. Uiteindelijk kwam het pakketje en is die dus gewoon voor 6.75(toen nog) verzonden. Baalde best wel, had beter bij 50 excl kunnen blijven dan :=

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:36

Even een update, verkoper geeft aan het verschil overgemaakt te hebben. Kijk, dit vind ik dan weer wel netjes. Vond het al rot dat het zo gelopen was, want ben er wel echt heel blij mee.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:36

Top!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:37

Dat is fijn! :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:24

Jolien87 schreef:
Ik heb jaren geleden een aantal Guitar hero spellen gekocht via marktplaats. Volgens mij was €15 per spel toen de meest gangbare prijs.

Dat zou ik wel heel mooi vinden! Heb nu bieden staan, misschien verander ik het later als het echt geen reacties oplevert.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:36

pfff mag ik hier ook een smerige ervaring vertellen :(

tijdje terug had ik een pessoabit via facebook verkocht.
meisje snel betaald en ik opgestuurd, de volgende dag kreeg ik een bericht van der dat er een ring was afgebroken van het bit toen ze er een bitring om heen wou doen en dat ik een oplichtser was en het er zelf aan gesoldeerd zou hebben :?
dus ik zeg dat dat natuurlijk niet zo is en dat ik van al mijn spullen bonnen heb omdat ik dat heb gekocht in de tijd dat ik een manege had en alle bonnen in de boekhouding deed. maar dat geloofde ze niet en begon me overal slecht te praten. Ik wou best het geld terug storten maar dan wel eerst een foto zien van de losse ring en het bit maar dat kon ook allemaal niet want ze was de losse ring ineens kwijt geraakt in de modder? nou ja goed, dus ik duidelijk gemaakt dat ik dan geen geld terug ging overboeken als ik geen foto ervan zag dus ze ging verder met mij slecht praten en was eigenlijk wel ff klaar met verkoop op facebook. Gisteren voor het eerst weer wat geplaatst om te verkopen en wie reageert, diezelfde meid! Weet nu nog niet als ik ga reageren op der maar ik keek in der profiel en wat zie ik op de foto? een paard met een pessoabit in....

Is toch slecht of niet dan? En we praten over 10 euro :(

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:18

Zou sturen.. Mooi pessoabit heb je zeg! hahaha.
Lekker laten gaan, aparte mensen heb je ertussen zitten. En dan inderdaad geen foto willen laten zien (ook al was ze de ring kwijt, kan je alsnog van het bit een foto maken).

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:19

Zou haar heel vriendelijk een berichtje zenden en in dat bericht duidelijk maken wat je van haar vind.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:20

Cardy schreef:

Zou ik ook doen, ik heb er een hekel aan om met dat soort leugentjes te komen... Gelukkig is het goedgekomen.

Wat ook een bizar verhaal Alja!! Is dat ook op de FB van Oost Groningen dan?