Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Een ingang van een natuurpark gaan tijdelijk dicht voor onderhoud.
Ik irriteer mij mateloos aan de reacties van mensen die het zien als einde van de wereld.
Er zijn gewoon nog 2 ingangen dus je kan gewoon naar binnen. Je moet alleen iets verder fietsen en of wandelen. Tegenwoordig hebben veel een elektrische fiets dus die paar km zou niet zoveel moeten uitmaken.
En tja onderhoud is nu eenmaal makkelijker als de grond niet keihard bevroren is of heel nat. Dat stuk is ook wel toe aan vervanging.
Maar dat geneuzel altijd, Nederlanders zijn maar verwend
maralyn schreef:Mensen met een mening, prima dat je die hebt, maar je verbeterd de wereld echt niet om deze er ALTIJD maar naar buiten te gooien.
Vandaag recht in het gezicht gezegd.
"Jouw mening, mag je lekker bij jezelf houden."
Die blik, nadat ik mn schouders ophield en weg liep.![]()
Ik ben mega mega recalcitrant vandaag!
Jolliegirl schreef:Zo Duo, dat kon ik me dus niet meer heugen. Niet netjes van me.
Laat duidelijk zijn dat ik daar inmiddels niet meer achter sta na ervaring van mensen dichtbij me.
Excuus als ik hier mensen mee tegen het verkeerde been geschopt heb.
Lieser schreef:maralyn schreef:Mensen met een mening, prima dat je die hebt, maar je verbeterd de wereld echt niet om deze er ALTIJD maar naar buiten te gooien.
Vandaag recht in het gezicht gezegd.
"Jouw mening, mag je lekker bij jezelf houden."
Die blik, nadat ik mn schouders ophield en weg liep.![]()
Ik ben mega mega recalcitrant vandaag!
Oh heerlijk![]()
Gevalletje: "zie ik eruit alsof het mij iets kan schelen wat jij vindt?"
Paellapan schreef:Dat hier een enorme stroomstoring gaande is die nog 6 tot 10 uur kan duren. Werken zat er niet in vanmiddag.
Vrijwel heel Spanje en Portugal ligt plat. Stroom ligt eraf en mobiel bellen werkt ook niet.
MyWishMax schreef:denisesilver schreef:Fijn siggislief!
Ik heb zere tanden. Heb bijna het idee dat het eerder vanuit mijn kaak komt dan iets anders.
Als je je duim in je mond stopt en de spier in de hoek van kaak 'oprekt' hoe voelt dat? Als het kaak is is dat vaak erg pijnlijk en kan idd voelen alsof het tanden en kiezen zijn. Verschrikkelijk. Ik dacht dat er enorme ontstekingen zaten maar bleek mijn kaak te zijn. Sowieso het gewricht maar daardoor de spieren en ik wist niet dat dat zo'n pijn kon doen.